De beste en meest redelijke E3 voorspellingen tot nu toe: http://www.destructoid.com/the-anim...tions--171676.phtml&mainnav=&track=featurebox
Niet officieel met een mooie PR, logootje etc. Gewoon opmerkingen waar duidelijk uit werd dat ze er mee bezig zijn. Ik hoopte op een échte announcement met trailer en al. Maar als die otter zegt van niet... godver.
heb geen zin om al die poep te lezen, alleen de belangrijke punten.. waar is dit op gebaseerd? analisten enzo ofzo? edit: ja dus. djees.
Als er één groep is die echt NOOIT gelijk heeft over gaming, dan zijn het wel die verdomde analisten. God wat heb ik daar een bloedhekel aan
True. Krijg iedere keer moordneigingen als ik de naam Pachter weer eens zie opduiken. Dit zijn gelukkig de meest betrouwbare analisten tot nu toe.
Hehe, inderdaad. Lees echt duizenden artikelen over die gast, wie de fack neemt die gast nog serieus. Ze geven in ieder geval toe dat er info van Kingdom Heart 3 komt, yee. \o/
I second that! Morrowind 2, met Oblivion++ graphics! Enne, graag GEEN level scaling! Ik wil bad ass high level monsters and omgekeerd zelf baddass kunnen worden
Weten we eigenlijk al iets over Arkham Asylum 2? Die zou toch binnen nu en een jaar wel ongeveer af moeten zijn? Geloof wel dat ze direct met de sequel bezig gegaan zijn. Blijft een fantastische game. Snap ook niet dat er nog niemand dat vechtsysteem gejat heeft, co-op beat em up met dat vechtsysteem zou zo geweldig zijn