[XOne] Blur [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 26 mei 2010.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Haters moeten we niet in dit topic. [noparse]:mad:[/noparse]
    Ik heb geen problemen met de besturing. Enige wat ik kan zeggen is dat het iets anders is (wat natuurlijk logisch is omdat het gewoon een totaal andere game is; een waar het niet om perfecte drifts en de perfecte lijn gaat.)

En natuurlijk worden powerups voor je neus weggekaapt. Moet je maar niet als een pussy rijden. :+

Als ik niks heb om de Shunt te neutraliseren ben ik ook doomed. Zelfs na 150+ races in de beta kan ik dat ding nog niet met skill ontwijken (wel soms met geluk)
    Het enige wat ik dus kan is het neutraliseren met een andere powerup, of voor iemand anders rijden zodat hij de klap opvangt. }:]

Demo/beta staat voor de twijfelaars btw weer sinds gisteren online.

Blur™ - Multiplayer-beta
    Bestandsgrootte: 1 GB

edit: Wat ik trouwens wel opvallend / toevallig vind is dat ik de beta tracks nog geen enkele keer ben tegengekomen. :p Zouden ze erop gelet hebben dat ie in het begin minder vaak langskomt, of puur toeval?

Laatst bewerkt: 3 jun 2010
  2. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt een PM

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hoe speelt dit met een stuur? :+

4. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je er goed gespierde onderarmen van krijgt en uiteindelijk parkinson :+

5. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Puur toeval denk ik. Als 1 van de beta tracks er wel staat dan wordt ie meestal niet gekozen.

6. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het echt jammer dat je na die driving school meteen in het diepe geflikkerd wordt...
    Moet je met je lvl 11 ineens tegen een hele zwik mensen die al lvl 35 en hoger zijn. |:-
    Had liever gehad dat het verder ook opgedeeld was in lvl 10 tot 20 etc.

7. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja winnen is erg lastig idd.. niet dat dat me al een keer gelukt is ofzo..

8. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    sta nu iets van 350 van de wereld met driverscore 8)
    1e legend mode :thumbs:

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Het is ook krom dat je driving school gewoon kan joinen als je hoger dan level 10 bent. Ik joinde vandaag een vriend die driving school deed en ik won makkelijk omdat ik uiteraard veel betere auto's had en het ook veel vaker heb gespeeld. Vind het maar vreemd dat ze dat niet gelockt hebben voor spelers van level 11 of hoger. Nu zullen er genoeg bij zijn die vroeg afhaken omdat het wel erg lastig wordt voor hun om zelfs in die mode te winnen.

Vandaag wel opgeschoten met de singleplayer, vroeger dan verwacht. Inmiddels bijna op 50% en het begint nu wel lastig te worden. Sowieso zijn checkpoint races nooit mijn ding geweest en je wordt daarmee doodgegooid en als ik dan ook nog eens op 1sec. geen 5 lights haal dan ga ik al snel weer over op de multiplayer O-)

10. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind de SP juist steeds makkelijker worden :p.
    Checkpoint en Destruction Races vind ik juist het makkelijkst :)

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dat komt waarschijnlijk omdat ik geen race fanaat ben en alleen Burnout heb gespeeld van de laatste generatie. Bochten nemen ik altijd via een andere auto of de vangrail en als je dat doet in checkpoint races dan mis je 9 van de 10 keer de nitro of de stopwatch. Dus ik moet eigenlijk leren remmen voordat ik ermee verder ga maar daar heb ik gewoon geen trek in :+ Destruction is inderdaad wel goed te doen, alleen heb ik wel vaak dat ik te snel ga en continu moet inhouden, daardoor is het wel wat minder tof.

12. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben ook niet zo een race fanaat.
    Maar ik vind zulke arcade spelletjes gewoon leuk en ik ben erg goed met de bolts.
    Heb ook altijd me Bolts Mod aan waardoor je 4x kan schieten en vind dat de Bolts de sterkste powerup is als je weet hoe je hem moet gebruiken.
    En sowieso zijn de tegenstanders veel makkelijker te raken dan in MP.

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Vandaag een race gewonnen. \o/ :+ Lekker spannend, ipv all out chaos de hele tijd een battle tussen mij en de no.1/2
    http://www.blurgame.com/stats/matches/xbox/36038151457739047#/1/0

SP zal ik grotendeels links laten liggen denk ik. Zo nu en dan een race, maar online blijft veel leuker. Daar kan ik het tenminste beter hebben als ik laatste wordt. ;)

Viel me wel tegen hoeveel mensen er maar online waren. Gisteravond amper 2000, daarnet ~1400.
    Hoop dat het nog omhoog gaat, anders is het al snel uitgestorven.

edit: IGN UK review.
    http://uk.xbox360.ign.com/articles/109/1094456p1.html

Nog niet gelezen, maar het punt wel al gechecked. 1 ding is al zeker; Deze is beter dan die troep van de vorige keer :cool:

Laatst bewerkt: 3 jun 2010
  14. maxje1992

maxje1992 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grid is nu ook al bijna weer 1.5 jaar uit en word nog redelijk veel geraced.

Ik heb mijn blur bestelt via yourgamezone.nl :)

Hoop dat hij vandaag of morgen binnenkomt, want ik zag het bij een vriend en die tracks zijn vet, vette wagens, etc.

Beta vond ik tof, maar dit is nog harder volgens mij:thumbs:

15. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat viel me ook al op dat er zo bitter weinig mensen maar online waren.Van al die miljoenen gebruikers maar idd 2000!!!!! spelers maar online :{

16. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    hehe, zie mijn eigen naam ook in t klassement. Toch ook maar eens mn profiel linken aan die site.

Gisteren maar 1 race kunnen winnen uit 30 potjes ofzo... :mad:

17. Momus

Momus Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    De mode Motor Mash vond ik ook leuk. Gisteren won ik meteen 3x op rij.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    He, had ik nog niet eens opgemerkt. :D Altijd leuk als je toevallig XBW-ers tegenkomt. Vooral als je dan boven die persoon eindigt. :+

Even gekeken en we zaten toch 4 races bij elkaar. :cool:

Nu in totaal 3 races gewonnen. (van de 50 die ik heb gespeeld)

Ik zou het ook wel leuk hebben gevonden als er een uitgebreidere stats pagina is. Eentje zoals je na de race ziet met die awards, maar dan je eigen records. (dus geen totalen wat ook mag natuurlijk; maar gewoon je beste resultaten.)

19. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Zeker leuk als je bekenden tegenkomt. ik herkende jou wel in de lobby. jij mij waarschijnlijk niet omdat mijn ingame naam anders is dan mn naam hierzo. :)

Ik ging gisteren ook echt slecht. veel te veel gericht op het aanvallen. Dan rijd je over een shunt en vuur je hem meteen af, vervolg pakt je achterligger hem ook en dan ben jezelf de lul.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Welke mod loadouts gebruiken jullie eigenlijk?
    • Battering Ram
    • Splash Damage
    • Bribe
    Barge ftw. :cool: Er moeten nog wel heel awesome mods geunlocked worden mocht ik dit gaan veranderen.
    Al mis ik nu toch wel een klein beetje mijn laser voor de Bolts, maar goed... ook zonder die laser weet ik me tot nu toe te redden.

Deel Deze Pagina