Ik geloof dat dat na een patch veranderd is. Maar wat het betekend weet ik niet. Ook niet of je er iets aan kunt of moet doen. Han gaat jou deskundig antwoorden gok ik, ;-).
Dat is toch wel weer netjes! Hopelijk doen ze bij 2011 niet alleen roster updates etc. maar worden ook spel elementen getweaked! ( Als het nodig is .. )
Godver. sta ik 1-0 voor, speel hem helemaal weg, en ineens zet hij zijn lagswitch aan, wint ie 2-1 omdat ik niks kan doen. pffff. Wat een mongool zeg. En hij staat 4de !!!!!! van de ranking. How low can you go???? Ik haat zulke kutventjes.
Wanneer je een online wedstrijdje begint, kom je in het hoofdscherm terecht en zie je al twee teams staan... de teams waarmee de vorige wedstrijd is gespeeld. Prima, maar omdat ik thuis speel (links dus) is de tegenstander direct op zoek naar een team dat past bij het team dat al in beeld is. Ik wil dat team soms helemaal niet hebben, en ga dan snel op zoek naar het juiste team. Die tegenstander heeft ondertussen al een team gekozen en ziet tot zijn verbazing dat ik inmiddels alweer een ander team heb..en moet dus opnieuw gaan zoeken naar een passend team. Ik zie hier een kleine aanpassing voor pes 2011.. Als ik wil, kan ik met rood Arsenal spelen tegen rood Liverpool. Oke, als je dat perse wilt, maar vind dat je dat dan zelf moet kiezen, want nu doet pes dit vaak standaard voor je en dat is niet handig. Scheids heeft ook wel eens dezelfde shirtkleur als mijn spelers...superirritant ja, ik heb weer flink verloren dit weekend dus ik ben aan het zeiken
Hahaha, tsja, ik ken het hoor. En ik vind best dat je hier af en toe stoom mag af blazen. Voetbal is emotie, ;-)
denk ook dat het is omdat ik soms onterecht verlies. Kijk, als ik echt wordt weggetikt, dan heb ik daar echt wel vrede mee..respect zelfs maar het ligt ook heel vaak aan factoren waar je niks tegen kan doen (slechte verbinding, bugs etc.) en dan gaat mijn middelvinger heel gauw richting het scherm, want ik kan niet tegen onrechtvaardigheid ..en als die tegenstander dan ook nog eens bijdehand gaat zitten doen bij lucky goals met woorden als 'bedankt' en 'mooi schot' dan laat ik het tot 8-0 komen (nooit 10-0...dat gaat te ver) en scoor ook nog even een eigen goal, waar ik 'mooi schot' bij roep. Dus 9-0 in totaal en dat geeft gek genoeg een beter gevoel !! Zo van "als je zo wilt winnen, prima jongen, ik help je wel ff"
hahahah, tsja, dat zuigt idd. Ik vind verliezen door lag of zo niet eens zo erg, daar ben ik al wel aan gewend. Ik raak meer gefrustreerd door die ventjes die 90 minuten lang alles er aan doen om aan ''cheap'' goals te komen. Rennen rennen kappen rennen rennen kappen, cutback in tikken...... En dn komen ze met :''impressing''. Heel irritant.
dat zijn de ergste! ik heb ook vaak dat de bal of de speler gewoon door mijn verdediger gaat ! moet je dus eigenlijk altijd spelen met een laatste man Verder hoop ik dat het "Natal" project van xbox wat gaat worden kwa voetbal. Ook nog eens goed voor de conditie.
Bertje!? voeg mijn gamertag even toe aan je friendslist! als je wilt hoor.. ff kijken of je nog iets van me kan leren
Haha, een goede les is nooit weg, maar dan moeten we even wachten totdat de nieuwe pes er is. Ik speel momenteel pes 2009 op de ps3. Heb 2010 2 keer gehad, maar ook weer net zovaak weg gedaan. Ik kan er niet meer overweg, en heb er geen plezier mee.
Hebben jullie nu ook geen last van lag meer? Ik heb echt nooit meer lag soms 1seconden dat hij blijft hangen maar voorderest is het goed. Alleen soms nog als je 1-0 voor staat in de rust is de tegenstander een tijd weg en is de 2de helft vol met lag heeft Iemand nog zin om ff wat potjes vanavond te spelen?
Wat hoor ik nu weer voor gekke dingen?...2009...ps3...2 x wegdoen 2010.. Je gaat nu een xbox Elite kopen, die 2010 erin en oefenen, oefenen, oefenen!..ben je helemaal... Je moet goed voorbereid zijn op 2011 ! anders is die overstap misschien te groot en is 2011 al afgeschreven voordat je eraan begint ! ja, moet soms ff streng zijn
Ik speel nu alleen maar pes 2010 2vs2 met een vriend met alleen maar Nederland en dan proberen hun ook hun land kiezen. Maar meestal kiezen ze altijd Braziliƫ of Spanje. Maar als Robben een groen pijltje heeft is hij niet te stoppen. Lag heb ook niet erg last van, alleen in de begin van de wedstrijd dan hapert het erg. Wel een keer gehad dat je op A drukte dat je pas 2 seconde later pas passte. En ook sliding etc. Maar toen moesten we ook tegen iemand uit Braziliƫ en die wedstrijd hadden we ook verloren met 3-1. Toch nog 1 kunnen scoren