[XOne] Red Faction: Armageddon

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 mrt 2010.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

~ ~
    Platforms
    Xbox 360 ; PC ; PS3
    ~
    Uitgever
    THQ
    ~
    Developer
    Volition Games
    ~
    Genre
    TPS Free-roaming Sloop Alles Hamershooter
    ~
    Release datum
    Maart 2011

[gb]Informatie:[/gb]
    ^top

[gb]Screenshots:[/gb]

^top

[gb]Trailers:[/gb]

^top

[gb]Achievements:[/gb]

^top

[gb]Boxart:[/gb]

^top

[gb]Officiële website:[/gb]

www.redfaction.com

^top

[gb]Opmerkingen:[/gb]
    De eerste 2 Red Faction's niet gespeeld, en Guerilla was uiteindelijk ook maar een impulsaankoop. Maar wat voor een impulsaankoop! :D
    Uiteindelijk een van mijn favoriete games van 2009 geworden.

Laten we hopen dat dezelfde feel als Guerilla wordt behouden, ook al speelt deze zich grotendeels ondergronds af.

^top

Laatst bewerkt: 7 aug 2011
  2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Goed nieuws dus!

Dat ondergronds lijkt me wel minder leuk maar zolang ze niet teveel afwijken van Guerilla kan het alleen maar goed komen :b:
    Zolang we maar lekker alles weer kunnen slopen, dat bleef toch wel erg leuk :+

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Die hamer en andere wapens waren erg lekkah, maar dit was op zijn tijd ook erg 'ontspannend' om te doen. :D
    [yt]RgXrB42vvuM[/yt]
    RAGE!!

Muahaha }:]

4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    hahah idd :+ Jammer dat die walkers zo schaars waren Heb er echt maar een paar keer ingezeten.

Hopelijk zit de nano rifle er ook weer in, heerlijke gun was dat toch. [yt]hoPYUijNE0k[/yt]

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb me er prima mee vermaakt. Het verhaal was zo slecht als een gemiddelde slechte B-film maar de wereld, de meeste missies, de destructie uiteraard leverden toch een prima game op.
    Benieuwd of ze de zwakke punten nu kunnen verbeteren.

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik vindt hun "1 april grap" nog altijd legendarisch:
    [yt]bQ_XFQqmNxs[/yt]

Moet me Guerilla ook maar eens aanschaffen en dan lekker wat struisvogel schoppen.

Verbaasd me wel dat Volition zowel een RF4 als SR3 bezig is :eek:.

7. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik vond Red Faction: Guerilla heel erg tof, maar het wist me niet erg lang te boeien. De singleplayer had voor mij weinig replay-waarde en de multiplayer was ook niet heel lang leuk. Ik hoop dus vooral dat ze dat gaan verbeteren.

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Geweldige game, en al leken de omgevingen uiteindelijk behoorlijk op elkaar, het heeft mij nooit gestoord. Ik heb echt alleen maar fun gehad in deze game, de destruction is gewoon zo geniaal en blijft me echt verbazen.

Des te benieuwder ben ik naar het volgende deel, zou het dezelfde engine zijn of komen ze met een nieuwe? Hoeveel realistischer zal de destruction worden? Etc...ze gaan dus wel het een en ander veranderen aan de game, hopelijk kan wel alles nog gewoon kapot want DAT is de kracht van de game. Maar als de gamewereld nog wat geloofwaardiger gemaakt kan worden, dat het levendiger aanvoelt..daar ben ik helemaal voor. Ben echt zo benieuwd naar deze...laat E3 maar komen!!!!

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nog even! :9
    [gt]100791[/gt]

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    ZO benieuwd!!! Er zijn geruchten rondgegaan dat het ineens weer first person only zou worden, please...laat dat niet gebeuren.

11. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319

Ik heb Guerilla niet eens gespeeld. Moet die demo maar eens wat meer aandacht geven.

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Waarom niet? Ik zelf vond deel 2 geweldig en bij deel 3 ben ik afgehaakt, mede door de switch naar de derde persoon.

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb de FPS RFs niet gespeeld, en toch kan ik je zeggen dat Guerilla de beste van de 3 was. oa omdat het TPS was. :cool: Grote fout van je om juist toen af te haken.

Dit tik ik voordat ik onderstaande trailer heb gezien. Ben benieuwd. :+
    [gt]100960[/gt]

Goed. Red Faction: Armageddon dus.
    Nog steeds TPS denk ik.
    Of het weer Free-roam is is me niet helemaal duidelijk.

edit: Oh, en Aliens. Hoe kan ik dat stukje vergeten. :+

Laatst bewerkt: 5 jun 2010
  14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Red Faction Dead Space more like.....daaamn, dat dacht ik echt gelijk toen je die flitsen zag van de aliens in de trailer. Maar ben benieuwd, voor mij had er geen horror element in gehoeven maar ik heb er vertrouwen in dat het nice zal worden.

Had je echt niet moeten doen, third person werkte perfect voor RFG. Vooral door het destructie element was het nice om third person te hebben, je kunt dan veel eerder en beter de schade zien die je gemaakt heb. Plus er zijn al zo teringveel fps'en joh :)

Laatst bewerkt: 5 jun 2010
  15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb hoop, maar ik vind het gewoon jammer dat ze opeens zo ver af lijken te wijken van Guerilla (wat volgens mij toch een redelijk groot succes was). Sales weet ik niet zeker, maar de meeste mensen waar ik comments van lees vonden Guerilla geweldig en wilden dus RF:G2.
    Waarom het dan opeens zo anders maken?

Fingers crossed dat het weer free-roam wordt met heel veel destructible dingetjes. En dat de Walkers terugkomen. Ondergronds vind ik zeker jammer, maar ook daar zal wel genoeg te slopen zijn.
    Verpest nou niet wat Guerilla zo geweldig maakte Volition!

Oh, en vergeet niet de hamer terug te brengen.

Al ben ik bang dat het niet free-roam zal worden aangezien ze hebben gezegd dat 80% ondergronds zal zijn en 20% bovengronds... Of je moet ten allen tijden de mogelijkheid hebben om naar boven te gaan, maar anders denk ik dat het toch levels worden.

Dat is :mad:

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ben benieuwd of de reden om ondergronds te gaan was om meer te kunnen doen met de vernietigbare omgevingen ( dus er meer regie over kunnen hebben) of dat we dat nu minder krijgen.

Hoop het eerste want technisch was Guerilla echt een fenomenale game, de mate waarin alles kapot kon is tot nu toe onovertroffen.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    De vernietigbare gebouwen (omgevingen was het niet) functie in Guerilla was echt geweldig inderdaad. Maar er zullen denk ik niet zulke gebouwen ondergronds staan, dus het magnifieke gezicht van gebouwen in instorten zullen er wellicht niet veel meer zijn. Dan is het dus inderdaad te hopen dat je omgeving flink kunt slopen zoals je in de eerste twee RF games kon doen. Misschien gaten in de omgevingen knallen en brokstukken op die aliens laten vallen. Red Faction IS destructie...dus er zal vast iets vernieuwends qua dat inzitten.

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Het kopen ervan was voor mij een grote fout geweest. Ik heb destijds ook de bèta gespeeld en vond het echt niet tof. Deel 2 staat zeker in mijn top 10 van Xbox spellen en met vrienden heb ik daar heel wat uren in gestoken, splitscreen tegen de bots was echt geweldig altijd. Je kon zelfs de bots trainen en dat was nog maar 1 van de vele opties. Vooral de wat snellere gameplay en de vele mogelijkheden vond ik tof en daarnaast is FPS al sinds mijn 6de mijn favoriete genre. Met de toevoeging van TPS is de gameplay enorm vertraagd t.o.v. van deel 1 en 2 en dat vind ik altijd zo hatelijk. Het moet echt je ding zijn en dat was het gewoon niet en daarnaast vond ik de setting echt vreselijk saai. Sowieso vind ik het krom dat je regelmatig uitspraken doet over het "beste deel" in een reeks als je niet eens alle delen hebt gespeeld, cynish of niet, maar dat terzijde.

Ik zie eigenlijk niet in waarom schademodellen niet tot hun recht zouden komen in FPS. Als ik voor een instortend gebouw sta dan heb ik geen camera achter me nodig om te zien dat alle brokstukken naar beneden komen en dat ik weg moet wezen of om te zien welke pilaar het gebouw nog overeind houd. Zoals ik net al zei in mijn reactie richting Dulle vind ik de derde persoon altijd te traag aanvoelen en juist de snelle gameplay was één van de factoren dat deel 2 zo vet maakte en uiteraard ook het schademodel, die dan wel niets voorstelde als je het vergelijkt met die van deel 3, maar dat voegde ook toen veel toe aan de gameplay.

19. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Red Faction 2 ook super vet!! Vooral destijds, echt wow!

Toen ik te horen kreeg dat het Third person werd en dan free roam had ik wel zoiets van, hmm ok...liever weer een FPS...

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ehm...ik heb het zover ik weet alleen gisteren 1 keer met een knipoog gezegd? :confused:

De beta vond ik ook to-taal niks aan. De demo wist me daarna ook niet te overtuigen, maar Guerilla alsnog in een impuls gekocht (full-price) en heb er geen seconde spijt van gehad. FPS of TPS; who cares. Het is pure fun.
    Ik kan me ook niet voorstellen dat je in de eerste 2 delen meer mogelijkheden had om dingen aan te pakken als in deze. Dat waren als ik het goed heb lineaire levels, en hier heb je een open wereld en een hamer om het aan te pakken hoe jij wilt.

Volgens mij heb ik voor de release van Guerilla zelf nog uitgebreid over de setting zitten te klagen. :+ Saai/veel te monotone kleuren etc. Is me tijdens het spelen eigenlijk totaal niet meer opgevallen.

Ik denk dat jij je teveel laat tegenhouden door het idee dat het niet de RF is wat jij wilt. Plak een sticker over het logo en vergeet dat het om een RF game gaat en geniet gewoon van de game voor wat het is. (je hebt genoeg andere TPS games, dus dat kan het niet zijn wat je tegenhoudt)
    Al vaker gezien dat mensen voordat ze de game spelen het maar niks vinden, maar als ze het eenmaal gedaan hebben vinden ze het ook awesome.

En
    ?
    Net voordat ik post kom ik erachter dat ik de zin waarschijnlijk gewoon verkeerd lees? Ik laat het toch staan, just to be sure.

Ach ja, als je em niet wilt, koop je em niet. Het is niet alsof ik je wil dwingen, ik ben het gewoon niet met je eens. ;) Tuurlijk, ik kan het niet vergelijken met de eerste 2 delen, maar ik kan wel zeggen dat het op zijn eigen manier een hele vette game is.

edit: Ok, nu weer over Armageddon. :+
    Nieuwe info:

Laatst bewerkt: 6 jun 2010

Deel Deze Pagina