Vandaag de game uitgespeeld op normaal, en ik heb er erg gemengde gevoelens over. Helaas werd de game me té eentonig en werd het na chapter 3 een ware sleur om het einde te bereiken. Dikke respect dan ook voor de mensen die deze game meerdere malen spelen. Voor een game waar men zo lang aan heeft kunnen werken stelt het mij in ieder geval op een paar punten zwaar teleur.
*Grafisch is de game ok. Vooral s'avonds is de game mooi, maar overdag ben ik toch een hoop lelijke wazige textures tegengekomen.
*Al vaak genoeg is dit ter sprake gekomen volgens mij, maar ik vind de mensen er echt niet mooi uitzien. Het ontbreken van gezichtsuitdrukkingen is echt een gemis. Dit zorgde er voor mij voor dat ik net niet helemaal in het verhaal meegezogen werd.
*Gameplaywise vond ik deze game erger dan Assassin's Creed I. Daar zat nog een beetje variatie in. Ik was constant hetzelfde aan het doen, vechten tegen vrijwel dezelfde vijanden wat erg snel saai werd. Was er ergens een kapotte switch? Dan kon je er donder op zeggen dat 2 stappen verder de hoofdschakelaar wel weer zat. Alles kwam erg ongeinspireerd over.
*Mijn grootste klacht? De game was dus echt totaal niet eng. De eerste 3 chapters vond ik best freaky op sommige plekken, maar als je ruim van tevoren je vijanden aan ziet komen, tsja, wat valt er dan nog eng te vinden?
Toch was de game wel vemakelijk, maar dit kwam vooral omdat het verhaal zo mooi verteld werd. Een 7/10 is een mooi cijfer, als is het wellicht nog iets te hoog.
Laatst bewerkt: 3 jun 2010