Ehm...ik heb het zover ik weet alleen gisteren 1 keer met een knipoog gezegd?
De beta vond ik ook to-taal niks aan. De demo wist me daarna ook niet te overtuigen, maar Guerilla alsnog in een impuls gekocht (full-price) en heb er geen seconde spijt van gehad. FPS of TPS; who cares. Het is pure fun.
Ik kan me ook niet voorstellen dat je in de eerste 2 delen meer mogelijkheden had om dingen aan te pakken als in deze. Dat waren als ik het goed heb lineaire levels, en hier heb je een open wereld en een hamer om het aan te pakken hoe jij wilt.
Volgens mij heb ik voor de release van Guerilla zelf nog uitgebreid over de setting zitten te klagen. Saai/veel te monotone kleuren etc. Is me tijdens het spelen eigenlijk totaal niet meer opgevallen.
Ik denk dat jij je teveel laat tegenhouden door het idee dat het niet de RF is wat jij wilt. Plak een sticker over het logo en vergeet dat het om een RF game gaat en geniet gewoon van de game voor wat het is. (je hebt genoeg andere TPS games, dus dat kan het niet zijn wat je tegenhoudt)
Al vaker gezien dat mensen voordat ze de game spelen het maar niks vinden, maar als ze het eenmaal gedaan hebben vinden ze het ook awesome.
En
?
Net voordat ik post kom ik erachter dat ik de zin waarschijnlijk gewoon verkeerd lees? Ik laat het toch staan, just to be sure.
Ach ja, als je em niet wilt, koop je em niet. Het is niet alsof ik je wil dwingen, ik ben het gewoon niet met je eens. Tuurlijk, ik kan het niet vergelijken met de eerste 2 delen, maar ik kan wel zeggen dat het op zijn eigen manier een hele vette game is.
edit: Ok, nu weer over Armageddon.
Nieuwe info:
Laatst bewerkt: 6 jun 2010