Naar aanleiding van de Pm! Mystery X / Mystery X nl / Zweden Count me in Edit:/ Mk Katti heb ik al in mijn friend list op live. Ook Jorrit direct toegevoegd! Tot snel!
Ooh, dan moet je ff een nieuwe sturen, want ik kreeg hem toen ik MW2 aan het spelen was, herkende 'em niet dus direct weer verwijderd
Ik heb hier 4 onvolledige inschrijvingen !!! Staat in de toernooimemberlijst alleen met Fifa10 terwijl dit een Fifa Worldcup 2010 toernooi is Er is duidelijk gezegd gelijk je team te kiezen Je kan alleen meedoen na een invite van de organisator, dus voor het volgende toernooi krijg je een invite, sorry, maar dat is niet eerlijk tegen over de anderen Nigeria is reeds gekozen Er zijn nog 2 plaatsen te vergeven, dus wees er snel bij. Het klinkt een beetje streng maar de regels hebben we in het leven geroepen ter verbetering van de kwaliteit omtrent de diverse Fifatoernooien
Ok, jongens de TM begint zijn vruchten af te werpen. Binnen 24 uur zijn alle inschrijvingen binnen !! Na het toernooi van Jorrit volgt de loting Dat zijn dus nog maar een paar wedstrijdjes