Doe de loting anders ook via dit topic & PM. Dan hoef je niet elke dag in dit topic te kijken of de loting al is geweest.
Ja, lijkt me wel fair aangezien jij die als eerste keus had maar door een foute aanmelding van Ferron 'gedwongen' werd om Turkije te nemen
De loting: Poule A 1.Ghana (Munnie) 2.Kameroen (StrikwerdaAjax) 3.Mali (mk katti) 4.Uruguay (Robbin92) Poule B 1.Zweden (Mystery X) 2.Bosnie-Herzegovina (Ralluf) 3.Slowakije (PapzAkkii) 4.Tsjechie (TobiasBB) Poule C 1.V.S. (ExoSkeleton) 2.Nigeria (CRonaldo7) 3.Paraguay (Reuj) 4.Zwitserland (Viktortje) Poule D 1.Chili (fcdanny) 2.Ierland (richardbakker) 3.Kroatie (Alpine) 4.Denemarken (Jorrit010)
En nu moet je zelf bepalen tegen wie je als eerst speelt ofzo? Ik wil wel een oefenpotje tegen iemand uit mijn groep? Jammer dat ik die loting niet gezien heb.
Op de toernooi website speelschema's! Leuk als je die dat een beetje kunt aanhouden, maar neem aan dat als iemand niet eerder kan je de andere wedstrijden eerst speelt. Wordt een deadline gesteld dat de poule wedstrijden gespeeld moeten zijn? (zie zojuist bij de spelregels dat die er is, maar ik zie alleen geen datum ) Mijn poul genoten heb ik in elk geval zojuist allemaal toegevoegd op Xbox Live!
http://voetbaltoernooi.webklik.nl/page/home is het adres waar je alles kan bekijken Deadline wordt idd nog bekend gemaakt en het maakt niet uit in welke volgorde er gespeeld wordt.