Fallout: New Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Laatst bewerkt: 5 jun 2010
  2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Fallout 3 was geweldig, maar vind dat er maar gaar uitzien. Lijkt nog lelijker dan Fallout 3. 8)

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Houd er rekening mee dat spellen met veel ruimte altijd concessies moeten doen als het aan komt op de hoeveelheid details per vierkante meter. Ik vind dat Fallout 3 er gewoon erg goed uit zag. Veel interactie, sowieso veel actie etc.. Spellen als Modern Warfare 2 zien er grafisch misschien beter uit, maar daarin zijn de gebieden ook kleiner. En is er veel minder interactie met de omgeving..

Shit waarom maak ik de vergelijking nou weer, ik vind MW2 niet eens leuk (daarom verkocht) :mad:

4. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Nah, vind het wel goed. Wat minder die eentonige grauwheid. Mooi was Fallout 3 sowieso niet, maar wel een mooie ervaring. Ik denk dat New Vegas veel potentie heeft :eek:

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik vond het grafisch wel mooi, vooral door het leveldesign etc en dat je naar het witte huis kan enzo. Ik vind leveldesign en omgevingen die tot de verbeelding spreken veel belangrijker dan de resolutie van de textures of de schaduwtechniek die wordt toegepast. Het is ook om dit soort dingen dat Halflife 2 zelfs nu nog goed meer kan, het level design spreekt tot de verbeelding.

Bij Fallout 3 genoot ik het meeste van Point Lookout, ik vond het erg leuk om in zo'n Redneck achtig moeras rond te lopen. Met de vuurtoren was ik helemaal verkocht _O_. En dat je hem nog kon aanmaken was de kers op de taart :)

6. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Welk Witte Huis?[​IMG]

7. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, dat heb ik ook.

Ik heb echt maar 5% van deel 3 gedaan ofzo, wel uitgespeeld. Daarom moet ik sowieso voor ik New Vegas ga spelen nog die GOTY halen.

8. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Hij zou The Capitol Building wel bedoelen.

Laatst bewerkt: 5 jun 2010
  9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Spammieeeeeeeeeeeeee,

Je komt toch in de basement van het Witte huis?

10. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik veel:+

Weet wel dat er niet veel meer over is van het witte huis:p

11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    okidokie :)

Damn door dit topic krijg ik zelfs weer zin in Fallout 3, op zich wel een lekkere game voor de zomer. Beetje rond banjeren, en het is nou niet echt moeilijk ofzo (op normal :) )

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    [gt]101172[/gt]

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    man o man o man, wat ziet het er weer vet uit. Ondanks dat het heel vergelijkbaar is lijkt het toch een heel eigen feeling te krijgen _O_

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ziet er tof uit ja, ben ook erg blij dat je met de (LT) nu echt over de loop kijkt, in plaats van die lullige zoom.

15. jaffi

jaffi pacman

Leuk Bevonden:
    0
    +1 hoop dat het ook meer een shooter feeling krijgt, in deeltje 1 was het soms knap moeilijk om iemand neer te schieten zonder VATS

16. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik vind trouwens wel dat als je ergens heel goed op richt dat je eerste kogel wel mag inslaan en dat daarna je terugslag en accuraatheid e.d. worden bepaald door hoeveel punten je in bepaalde skills hebt gedistributeerd.

17. Svennos

Svennos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe E3 trailer van Vegas ziet er goed uit. Waar moet ik toch de tijd vinden? :-( Nu bezig met Red Dead Redemption, Alan Wake wacht nog in de kast, Crackdown 2 en Halo Reach ook nog in het verschiet.

Als ik dan denk aan de uren die ik aan Fallout 3 heb besteed ..... Vegas moet er hoe dan ook komen ! ;-)

18. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af wat die Eyebot daar doet?! Dus toch Enclave? Da's wel raar..

Verder héél tof, kan niet wachten!

19. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Eyebots hoeven niet per se van de Enclave te zijn hè. Er zullen vast wel meer mensen/organisaties zijn die die dingen hebben.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina