[XOne] Tales of Vesperia [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 4 nov 2009.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat met lineair vooral het feit bedoeld wordt dat je zelf moet uitzoeken waar je heen moet. Dus door bv met mensen te praten en clues vinden. Dus niet chapter klaar volgende chapter want dan is de game gewoon kaars recht. In een jRPG heb je als je bv een worldmap hebt al vaak dit probleem niet meer.
     
  2. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Heel ff tussendoor: weet iemand waar je deze game goedkoop kunt halen? Zelfs op budgetgames zijn de prijzen van deze game belachelijk duur :mad:
     
  3. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ebay

    Ik ben zelf nu een groot aanhanger van Ebay, alleen maar goede deals gehad. Zoveel dat als er nu een slechte deal komt ik alsnog tevreden zou zijn. Spellen die net in de winkel liggen zijn hier soms te koop voor de helft van de prijs of zelfs minder.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Misschien dat je hem hier goedkoop op de kop kan tikken. Anders ebay.co.uk. Niet in nederland kopen aangezien hij dan stukken duurder is. In Engeland koop ik vaak een fullpriced game voor 10-15 euro!

    Edit: link => http://video-games.shop.ebay.co.uk/...speria&_catref=1&_fln=1&_trksid=p3286.c0.m282
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2010
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Enige eis voor de 3e vorm van Duke zijn toch de 7 fell arms? Can't remember 8)
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    ^ Omhoog.

    Weet iemand of er al een 'vervolg' van deze tales game aan zit te komen? Of X360 of PS3 maakt niet uit. ^^
     
  7. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Hoe diep kun je eigenlijk aanpassen in de game?
    Kun je wapens aanpassen, of misschien zelfs wel maken?
    Hoe zit het met outfits en dergelijke? En met skills?

    En is de game nou inmiddels op de PS3 uit?
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Behoorlijk diep.
    Ja en ja.
    Ja en ja.

    Geen idee. Check even de online winkels luiwammes!

    Ben zelf ook weer verder gegaan met dit spel. Wil nu wel eens die Memories Dungeon (of hoe die ook heet) halen.:b:
    En dan weer eens het spel vanaf het begin opnieuw spelen.:thumbs:
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Moet nog steeds op de PS3 uitkomen. Kijk erg naar die versie uit en dat zegt wel wat over Vesperia, gezien ik de 360 versie ook al maanden geleden heb uitgespeeld. Samen met Lost Odyssey mijn favoriete JRPG op de 360.
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Maar ik vindt het battlesysteem altijd zo vaag (heb ook een Tales of game op de ps2 gespeeld)..
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Vaag? Dat is elk battle systeem voor elke nieuwe RPG toch?
    Gewoon een kwestie van even doen, en je weet niet beter!
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Inderdaad, het battlesysteem is uiteindelijk een eitje. Je moet begrijpen dat je misschien wel duizenden keren gaat vechten in Vesperia, -XboX- Freak. Believe me, op een gegeven moment droom je de mechanics echt wel.
     
  13. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag eindelijk aangeschaft. Ik ging even naar de Game Mania en zag tot mijn verbazing dit spel in de Used Games rekken staan. Ik was al langer van plan dit spel aan te schaffen maar was helemaal vergeten dat het spel uberhaupt bestond :+. De opening scene zag er veelbelovend uit, ik ga er nu aan beginnen :).
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Succes! Na Lost Odessey de beste JRPG op de 360 IMO!_O_
     
  15. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Na 2 uurtjes spelen kan ik toch wel zeggen dat ik enthousiast ben over de game, gelukkig :D. Ik moet wel eerlijk zeggen, het vechten is erg eentonig. Maar ik denk dat dat komt omdat ik nog maar in het begin van het spel ben, waar je character nog niet zoveel skills/artes heeft.

    Ik denk dat ik deze game een stuk leuker ga vinden dan Eternal Sonata :).
     
  16. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Wat heb je er voor betaald bij GM?
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Tweedehands is die bij GameMania 23,98 euro.
    Nog 7 vestigingen hebben hem.
    Moet je gewoon op hun site kijken.
     
  18. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    24 euro. Maar ik had nog een bon van 25 euro omdat ik daar enkele spellen had ingeleverd, dus heb ik er in feite niets voor betaald :+.

    EDIT:

    Ik heb vanmiddag weer een paar uurtjes kunnen spelen, en ik heb enkele vragen waar jullie me misschien wel mee kunnen helpen?
    Ik heb bijvoorbeeld de mogelijkheid om gerechten te koken, maar zodra ik het gekookt het kan ik het nergens in mijn inventory vinden. Betekent dit dat zodra je het gerecht gekookt heb je het tegelijkertijd ook consumeert?

    Verder is mijn volgende vraag, wat is nou eigenlijk precies Blastia? Ik heb begrepen dat het een soort energie is om die grote schilden te laten blijven werken en dat je er Artes mee kunt uitvoeren, maar wat is dat gedoe met die Aer?
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2010
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Yep.

    Blastia heb je goed door; Aer wordt later uitgelegt, dus om niet te spoilen zal ik er geen antwoord op geven.

    Alles wordt duidelijk!
     
  20. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel voor je antwoorden :D.

    Maar nu zit ik ineens vast bij de boss battle van Gatusso bij de Ehmead Hills... Damnit, dat beest is echt overpowered... of ben ik underleveled? Ik gebruik Yuri, Repede, Estelle en Rita en ze zijn alle vier level 15...
     

Deel Deze Pagina