Is toch niet leuk om je te focussen op maar 1 speler? Voor die speler niet, en voor jezelf ook niet. Kan me tenminste niet voorstellen dat het leuke gameplay oplevert voor beide partijen. En dan nog; als je eerste ligt krijg je toch al genoeg te verwerken, het is dan niet nodig dat iemand zich gaat focussen op je (damn you Shock! )
He guys is er hier iemand die deze game op de ps3 speelt ?? zo ja dan kan je me altijd toevoegen als je dat leuk lijkt , blijft altijd speciaal een nederlander voor zijn **** schieten LOL psn = Budje007
Ik doe niets anders in het geval van bepaalde mensen. "Bullying NeonnovA" ftw Het ging vandaag echt rampzalig. Continu de hele tijd eerste en uiteindelijk 2 meter voor de finish weer ingehaald worden door een bepaald persoon en dat 5 keer achter elkaar. Uiteindelijk 13 minuten op kop gereden en maar 2 races gewonnen, in een tijdsbestek van 8 races ofzo De beste tactiek blijft eigenlijk de hele tijd 2de liggen en uiteindelijk bliksem neergooien en vlak voor de finish de nummer 1 inhalen. Team Racing mogen ze van mijn nog wel wat aanpassen, het is zwaar irritant wanneer teammaten je continu alle kanten op rammen.
Kijk deze scores is, die gene die elke keer wint moet wel héél erg goed zijn. Ik zal de scores van jou maar niet posten, is anders zo slecht voor je reputatie. Eigen schuld cooks. Hoop overigens wel dat ze een update uitbrengen voor team racing. Dat als je team wint je bijvoorbeeld 500 of 1000 fans extra krijgt.
Het was ook de eerste keer dat ik naar werd online. Normaal boeit het me niet als ik verlies maar de hele race deed je niets en won je alleen omdat je team mij terroriseerde. Daarom moeten ze gewoon die vastlopers fixen zodat we weer met een party kunnen joinen en in hetzelfde team komen want elke keer als gele eerste rijden en vervolgens 10 blauwe achter je reet aan hebben is best vervelend. Dus eerst mag Bizarre daarmee aan de slag gaan en daarna inderdaad een eventuele bonus wanneer je wint, want eigenlijk is het best krom dat je voor jan lul speelt met teamgames.
Tactiek die bij mij in singleplayer meestal wel werkt is gewoon een tijdje achteraan rijden en rustig aan iedereen pakken met EMP en mijnen. Dan rijdt je ze rustig aan (doe je dat niet dan raak je opgefokt en dan wil het helemaal niet lukken) allemaal voorbij en ga je over op de die groene boost dinges en zorg je ervoor dat je een flinke voorsprong boekt.
Singleplayer is alleen wel een wereld van verschil. Op medium hoef je daar ook geen tactiek voor te hebben, die races rijd je daar toch met 1 vinger in je neus uit. In de singleplayer zorg ik altijd dat ik zo snel mogelijk vooraan kom en wat schilden op pak, achteraan blijven werkt ook wel vaak averechts omdat de AI's veel achteruit schieten. Terwijl ik dit typ trouwens weer een vastloper, ik zat niet eens in een party Van Bizarre: Daar heb je dus ook geen foek aan. Edit:// Na de vastloper mijn xbox weer opgestart en de eerste race gelijk een disconnect. *sigh*
Mja, tot nu toe maar 1 disconnect gehad (toen ik in een game van jullie kwam... toeval? ), en geen vastlopers. Werkt hier allemaal prima. Ongeacht de playlist. Ook in de SP allemaal soepeltjes. Is er niet een vast punt dat het gebeurd? Met een bepaalde auto op een bepaalde track bv?
Bij mij is hij ook nooit vast gelopen toen ik met jullie in de party zat. Ik bleef altijd achter met 1 of 2 gastjes in de party en de rest was weg Maar wat is die Astra Extreme van Shannon toch een snelheidsmonster Iedereen in de lobby die level 40+ was zoeken naar deze auto omdat ze hem niet konden vinden en ik steeds dik 1e werd
Daarom zat ik natuurlijk ook tijdens de beta de hele tijd in een party met jullie. En dat zal er sowieso weinig mee te maken hebben.
Als je in een party van 3+ zit dan houd je het maximaal 5 potjes vol zonder dat iemand vastloopt. Zelf heb ik het nu iets van 4 keer gehad toen ik in mijn ééntje zat maar ik ga dan ook al richting de 500 races, dus dat verklaart het wel.
Daarom heb ik het online al opgegeven en ben lekker met singleplayer aan de gang gegaan. Zodra die bug is opgelost is de singleplayer wel uitgespeeld.
is die sneller dan de gewone Astra Extreme? ik dacht dat alleen een speciale paintjob was? hoe unlock je hem?
Je unlockt hem door de one on one van Shannon te halen in de singleplayer. Ik rijd er zelf eigenlijk nooit mee maar ik vind het wel tof dat je de SP auto's in de multiplayer kan gebruiken. De auto's die ik nu wel gebruik zijn die van de "twins", die zijn echt ideaal op bepaalde tracks.
Erger me echt mateloos aan de hoeveelheid lagg. Ik heb NAT op strict staan, nog steeds niet gefixed-.-, dus heel misschien dat die lagg daardoor komt. Maar in andere games heb ik met de verbinding altijd de volle 5 groene streepjes. Auto's vliegen af en toe de lucht in, als iemand een shunt toe stuurt en hij komt aan bij hem, zie je pas 2 sec later de inslag op de auto etc. Hoop dat het snel word gefixed want blur is echt nice
valt me trouwens op dat bepaalde tracks van de SP niet in de MP zitten. Een zo'n track langs het strand en zo'n checkpoint run door Hackney...
Dat Hackney gedeelte zit er inderdaad niet in, gelukkig niet want ik kon die bochten daar echt niet nemen. De rest zit er wel in geloof ik, welke bedoel je met dat strand, LA, Brighton? Want die zitten er wel allemaal in. Nog 5 levels en dan 2de legend, ik heb het idee dat de laatste 10 levels sneller gaan dan de eerste 15-20, mede door die daily challenges. Net ook weer de ultimate comeback challenge gehaald omdat iedereen eruit lagde, maar dat doet er niet toe