XBOX s dus gekanteld, FIFA10 beschadigd. Niet heel erg ofzo. maar als ik hem erin doet gaat sde XBOX tikken.. Dus ik denk einde FIFA10 voor mij... op naar FIFA11.... sorry jongens.
Wow. Triple inactief. Bryan heeft een kapotte XBOX, danny heeft er geen zin meer in. Dan blijven er maar 4 over van de 7. Nieuwe mensen zoeken?
Maar dat interesseert ons niet. Dus kom alleen hier wanneer je derby wil, anders blijf weg, dan blijven wij bij jullie ook weg
Zo goed gaat het de laatste tijd niet, meer wisselvallig. Misschien komt daar vanavond verandering in?
Ik ben niet voor extra spelers aantrekken, we hebben er 3 van het eerste uur, rien martijn en ik, Bryann zn xbox is dood, was nog niet echt vast natuurlijk, Danny kapt, jammer maar moet dat natuurlijk zelf weten. Dan hebben we ralluf voorlopig nog, bij fifa 11 begint hij met Daz een nieuwe club, niet erg want dat wisten we van te voren, en dan triple, ik hoop dat hij terugkomt, ik vond hem altijd wel goed, dus triple laat ff wat weten aub ?
Ik kap er wel voorlopig ff mee, komende maand heb ik er geen zin meer in. Als we in het begin speelde waren we best fanatiek en goed combinerend en de laatste tijd lijkt het allemaal zo laks. Komt bij mij vast omdat ik er al wat minder zin in kreeg. Kijk over een tijdje wel weer of ik er nog zin in heb en of er nog plaats is.
Danny heeft wat dat betreft gelijk, het gaat allemaal idd heel laks. Mischien ideën bedenken voor nieuwe inovatie's? maar waar ik het meest ziek van wordt is mijn pauper poppetje dat niet meer kan koppen en die zijn verdiensten nog moet halen...
Ben ik jongens, ten eerste sorry voor mijn late reactie, heb even moeten strijden voor school, maar mag volgend jaar me examen doen. Heb RROD, krijg Dinsdag nieuwe XBOX! dus dan kan ik weer lekker gamen, want ik mis die avondjes toch wel een beetje. Gaat het BTW wel een beetje goed, of word er niet meer veel gespeeld? Ik hoor het wel jongens. Jeffrey
Gaan we vanavond nog wat clubben jongens? dan met ralluf als any en martijn als LB/RB en ik als spits en Katti als eventueel LB/RB of op zijn cam plekje? als we nou in een aantal wedstrijden (waarin we gewoon goed spelen) nog geen goals maken omdat mijn poppetje te kort schiet wil ik wel van positie wisselen. iemand met een goed poppetje op de spits positie en dan ga ik LB/RB spelen..maar eerst ff kijken hoe het gaat met originiele posities enzo