Apple / Mac [Deel 6]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bij sommige aankopen wordt het geld bijna direct van de rekening geboekt (bijv TomTom en HD-Trafic abonnement).
    Bij andere aankopen duurt het meestal 1 week.

Voordat het geld van de rekening wordt geboekt krijg je eerst een email van C&B.
    De transacties gebeuren bijna altijd op Maandag.

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2

Xtand Pro dr bij genomen.. nu bijna compleet. Binnenkort ook een Western Digital My Passport Studio (FW800) dr bij en dan toch wel enigzins compleet. SSD komt later wel een keer. Nu niet echt prioriteit..

3. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Als je hem bij www.a-mac.nl haalt wel. In de Apple Store is dat volgens mij niet.

Zie hier: http://www.a-mac.nl/amac/index.php?option=com_content&task=view&id=29&Itemid=0

Ik citeer hieruit:
    Verdere kosten? Wat waren de vorige dan?
    Als je 80 euro kunt dokke is het aardig wat, maar dat haal ik er wel vanaf met m'n studentenkorting. :+

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Let op! Geld lenen kost geld.

5. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd stom om aan te beginnen. als je het zelf niet kan sparen moet je het ook niet lenen. golden rule:thumbs:

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Precies. Want dan wil je een Mac, om een Mac te hebben in my opinion.

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tijdens de iDays is dit gratis (nja je moet 1 euro betalen). Dus dan kan je gewoon lenen zonder extra kosten. Ik zou het nooit doen, zeker niet bij een uitgave als deze. Maar goed..

8. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ik ga het idd ook niet doen, heb het geld al lang bij elkaar gespaard, wacht alleen nog ff mn belastingaangifte 2009 af, niet dat ik dalijk 500 euro aan de belastingdienst moet gaan betalen 8)! In dan geval moet ik nog een maandje langer wachten, maar anders kan ik m meteen kopen!

9. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Of je moet iets voor school hebben en hebt niet alleen inkomen om voor een Mac te gaan betalen. Maar als ik dus in september weer bezig ben met een studie heb ik elke maand sowieso 200 euro over, omdat ik dat nu aan kostgeld kwijt ben. Dus wat is jullie punt nu met 'geld lenen kost geld'. Ik dacht dat ik dat een paar posts terug al had uitgelegd? Als je er dan nog langer over wilt doen moet je ook gewoon geen Mac kopen.

10. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ieder zijn keuze, maakt mij niets uit wat je doet:)

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Als je opleiding je 'verplicht' tot aanschaf van een Mac, dan moeten hun daar maar in tegemoet komen vind ik.

12. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Vind ik ook, maar doen ze niet.

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zo _O_ FireWire 800 disk enabled. Dat is toch wel ff nice.. Ik heb een Western Digital MyPassport Studio (as said) gekocht. Hier zit zo'n e-ink displaytje op. Best grappig, het heeft totaal geen nut ofzo, maar toch wel leuk om te zien of je nog space over hebt.

Zo nu weer ff sparen ;)

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Mijn WD My Book Studio heeft ook een indicator. Was nog een versie voordat de displays kwamen. Maar daar moet je extra software voor installeren, om die functie te activeren. Hij staat achter m'n iMac dus zou die functie toch niet zien. :+

15. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Hier foto van m'n huidige setup!

16. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Vet Furies:)

Ziet er strak uit

17. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Hmpz ben me aan het oriënteren op een SSD voor in m'n iMac, maar wil het liefst 512GB of tenminste 256GB. Maar de goedkoopste (=crappy) 256GB is al €500..

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    SSD is gruwelijk duur inderdaad.
    maar ook gruwelijk snel

19. maxje1992

maxje1992 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn oog valt op de goedkoopste Mac Book Pro, de 13'' wel te verstaan.
    Ik zou er dan heel graag WoW op willen spelen want een nieuwe deskop werkt niet, ivm gescheiden ouders en beide slechte PC's .

Maar is hij het kopen waard? Want ik wil wel op redelijke settings spelen.
    Zag op youtube een paar filmpjes van mensen die ook op een 13 inch spelen, alle settings op High, alleen de schaduwen niet. Maar wat is je fps dan op High zonder schaduwen speelt? En hoe gaat het met raiden etc? Want opMi mijn PC nu heb ik alles op Low staan en haal met bv onyxia 25 een fps van 5/15. Het hele beeld schokt en kan zo niet lekker spelen.

Mijn vraag is: wat zijn jullie ervaringen ermee? Graag gedetailleerd.

Mvg

Max

20. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138

Als je main-issue : PC GAMES spelen is zou ikk nie voor een macbook pro 13'' gaan. Voor het geldt wat je daar aan uitgeeft heb je bij andere merken een zwaardere laptop qua specs.

Tevens lijkt het mij niet lekker om te gamen op een 13'' screen. Misschien in het begin denk je, best relaxed. Maar ik denk dat je hem redelijk snel zat bent en te klein vindt.

Vanuit waar is keuze gevallen op een macbook pro 13'' dan ? Via vrienden of omdat vrienden er 1 hebben ? of heb je een keer op een mac gezeten en vond je dat fijn werken ?

Ben best benieuwd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina