[XOne] Blur [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 26 mei 2010.

1. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    brighton, linksom. * loop ofzo....

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    O die, nee klopt. Maar dat Brighton level en Hackney gedeelte zouden ook veel te klein zijn voor de multiplayer.

3. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Iemand het fan target al gehaald van de eerste destruction missie van Drayke? God zeg krijg er de kriebels van. Mij lukt het gewoon niet om hem te halen. Iemand tips?

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    De hoeveelste is Drayke? Anders zal ik eens kijken of ik die heb gehaald.

5. NeonovA

Leuk Bevonden:
    14
    4de character

Succes als je hem nog moet. :+

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Denk dat ik die nog moet dan :+. Zit momenteel op 77%, de 6de boss was echt super simpel. Ik had alle benodigdheden binnen 2 events gehaald :')

7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528

Toch wel fijn racen als er niemand is om je eerste plek op het laatste moment weg te kapen, op die 2 races op het einde na dan :mad: In het begin vond ik die Supervan de beste auto maar ik moet nu toch overgaan op de Audi. Je krijgt hem al vroeg maar het is imo wel de auto die het beste stuurt en het maakt niet eens zoveel uit of het nu off-road is of niet.

Is er hier iemand die de singleplayer nog op hard gaat uitspelen? Ik heb soms zelfs nog moeite op easy 8) Gelukkig heb ik niet de drang om alles 1000/1000 te halen, dat zou me heel wat controllers kosten bij dit spel. De checkpoint races haal ik sowieso nooit op hard.

8. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, eindelijk begin je mijn quattro te appreciëren. :thumbs:
    Je wint wel een beetje onnatuurlijk veel opeens zeg, bijna 2e legend al? Ik zal wel zorgen dat je niet te zelfverzekerd wordt wanneer ik morgen weer richting Groningen ga en jullie in de races lastig kan vallen. ;)

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Dan zorg ik wel dat ik weer level 1 ben voordat je joined, dan heb ik tenminste een excuus :+ Maar als ik alleen speel dan is het goed te doen en is het ook wel tof zolang die vastlopers nog altijd niet verholpen zijn. De meeste spelers kunnen geen bochten nemen dus dan win je vaak met één vinger in je neus maar als ik met DenVan en Neon speel dan is de het een stuk lastiger omdat zij wel weten welke kant ze op moeten rijden. Ondanks dat het maar een kleine community is en je veel spelers tegenkomt die er al 1000 races op hebben zitten, is het nog altijd erg simpel online. Wel jammer want de mooie races, waarin je continu van plek wisselt, zijn op die manier op 1 hand te tellen.

10. ViPeR!

ViPeR! A Turk With 2 Guns

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren de SP uitgespeeld op Medium, was niet zo moeilijk.
    Moet alleen nog een keer voor de lol al die 8 lights halen.
    Maar de MP blijft heel vet en elke race is uniek lijkt wel. :p

11. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben vanavond de Legend mode 1 ingegaan! En dat na 19u 15m is toch wel langzaam.

Cookie ging zelfs weg omdat we 3 potjes bij hem erin zaten. Hij kon gelijk niet meer winnen door al die Shunt hits. :+

12. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Die shunts boeien niet want die krijg ik in elke potjes wel te verduren, gewoon een paar schilden opsparen en andere powerups en je hebt nergens last van. Ik kan de speelstijl van Neon gewoon niet uitstaan. Jij wint ook vaak maar dan wel op een normale manier en dan maakt het me niet uit, hetzelfde geldt voor Lord. Neon is een camper die zijn kans afwacht en dan is het niet leuk spelen, ondanks dat hij het er niet mee eens is O-) Dit is echt een spel waarin het niet boeit of je eerste wordt of 20ste, dus als ik verlies zal het me verder een zorg zijn, zolang het maar niet door een Neon manier is. Ik zit zo vaak in lobbies waar ik 20 races heb gereden en er maar 1 of 2 heb gewonnen.

In ieder geval ben jij eindelijk level 50 geworden, werd ook wel eens tijd :+

13. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    En ondertussen is Froggle nog lekker rustig aan bezig met singleplayer. Ik doe standaard alles op medium. Lukt het niet naar mijn zin dan gaat de race direct opnieuw en ik neem ook zeker geen genoegen met 3 lichten. Eigenlijk ook niet met 4, maar dat stel ik dan maar uit (zoals bij die -4e dacht ik?- met al die destruction races). Verder gaat me alles best aardig af. :)

14. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Reverse shunts + Forward mines! :+ Cookie

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Die forward mines zijn vaak wel irritant, keukenhufter doet het ook continu. Op zich kan je je op alles voorbereiden in het spel, behalve daarop. Maar liever dat dan 10 man tegen je hebben waar er op het einde altijd maar 1 van profiteert die verder de hele race niets heeft gedaan :+

16. NeonovA

Leuk Bevonden:
    14
    Wat een onzin Cookie. Het begint bijna vervelend te worden. :lol:

Ben zelf vaak genoeg ingehaald voor de finish toen ik 1ste lag. Gebeurd vooral als DenVan meerijd. Die pakt je ook vaak op het laatste moment. :+

Ik probeer altijd gewoon zo snel mogelijk aan kop te komen. Soms lukt het, soms niet. Ik zit echt niet af te wachten tot het laatste moment om iemands eerste plaats te pakken, al komt het wel is voor dat ik als ik 2de lig wel een mooie tactiek bedenk om de 1ste nog te pakken te krijgen. Maar toch, dat is vrij lastig als er nog een aantal achter je rijden die je ook graag willen laten crashen.

Pak in de laatste ronde meestal wat shields en boosts als ik redelijk vooraan rij. Dit zodat je jezelf op het einde goed kan verdedigen en in geval van een crash je zelf weer vooruit kan boosten. Gewoon een taktiek die aardig goed werkt.

Laatst bewerkt: 7 jun 2010
  17. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Ja geef mij maar de schuld. Zat zelf te verdedigen terwijl achter me ze continu shunt & shock inzette op jouw. :+

18. NeonovA

Leuk Bevonden:
    14
    Geef je niet de schuld hoor. :+
    Maar jij rijd ook aardig goed en af en toe wil je mij nog wel is goed te grazen nemen op het eind als ik 1ste rijd. (hint naar ronde op Hollywood Hills) :cool:

19. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Die bedoelde ik vooral. :+

Helaas heb ik mijn Mastermine nu niet meer.

20. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    misschien beetje een domme vraag. maar hoe doe je een forward mine?

Deel Deze Pagina