[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    T9 en andere tank items...
     
  2. maxje1992

    maxje1992 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn oog valt op de goedkoopste Mac Book Pro, de 13'' wel te verstaan.
    Ik zou er dan heel graag WoW op willen spelen want een nieuwe deskop werkt niet, ivm gescheiden ouders en beide slechte PC's .

    Maar is hij het kopen waard? Want ik wil wel op redelijke settings spelen.
    Zag op youtube een paar filmpjes van mensen die ook op een 13 inch spelen, alle settings op High, alleen de schaduwen niet. Maar wat is je fps dan op High zonder schaduwen speelt? En hoe gaat het met raiden etc? Want opMi mijn PC nu heb ik alles op Low staan en haal met bv onyxia 25 een fps van 5/15. Het hele beeld schokt en kan zo niet lekker spelen.

    Mijn vraag is: wat zijn jullie ervaringen ermee? Graag gedetailleerd.

    Mvg

    Max
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Weet ik, maar ik heb nog niet genoeg emblems om een hele set te kunnen kopen.

    Ik wil alleen die andere pokke trinket en met name mijn hands vervangen.

    Ik heb wel goede hands gezien, maar die hebben mindere def rating dan mijn huidige blauwe hands. Zal ik die kopen of toch maar niet?
     
  4. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    tip; Zodra je genoeg badges hebt voor 1 item, koop het.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Dat zal ik inderdaad onthouden. Ik ben gewend een hele partij te verzamelen. Komt ook omdat ik er soms best wel op in ga. :+

    Maar zal ik die hands/gloves nog kopen met die mindere def rating. Had namelijk blauwe met iets meer def rating, maar geen parry of dodge of zoiets.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    540 def is niet echt noodzakelijk voor HCs. Zeker nu niet meer met spelers die T10 dragen. Heb je misschien een linkje naar je char?

    Spaar sowieso je EoF voor de trinket. Die moet je als eerste halen zodra je er 60 hebt. Verder zou ik gaan van de trinket uit TotC normal of die uit PoS van Ick & Krick. Daarnaast zou ik al beginnen met het farmen van HoR voor het Schild.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Hier aub:

    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Runetotem&cn=Sindone
     
  8. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Gogo gadget enchants!

    16def op cloak, 20def op schild. blablabla.
     
  9. maxje1992

    maxje1992 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand ervaring met WoW op een 13 inch macbook pro?:p
     
  10. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb het op de mijne weleens gespeeld. Maar verder dan rondlopen in Dalaran heb ik niet gedaan. Maar Dalaran liep vloeiend, tho. En dat kun je wel vergelijken met een raid.

    Heb overigens de 2.53Ghz versie.
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Paar tips:

    -je build is wat crappy. Kijk even naar mijn build misschien heb je er iets aan.

    -glyph of Avenger Shield is de slechste die erbij zit. Die is je mijn pull spell en daarmee wil je zoveel mogelijk targets pullen. Doe je dat niet verlies je agro op 2 targets zodra de eerste heal op je gecast wordt. Ga in HCs voor Glyph of Hammer of the Righteous.

    -koop niet meteen al die AH crap. Zeker niet de iLvl200 items. Voor een paar badges heb je al beter. Spaar dus niet maar haal zodra je genoeg badges hebt een update voor je slechste item.

    -enchant je gear. Probeer naar de 540 def rating te gaan. Zodra je daar aanzit stamina all te way. Gems zelfde verhaal. Probeer niet de socketbonus te scoren. Je main is toch enchanter? Dan kun je de Armor Vellums enchanten en opsturen.

    -De 2-piece T9 bonus is best nice. Je hebt dan maar een 6 second cooldown op je Hammer of the Righteous.
     
  12. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Excuses voor mijn combo-breaker en excuses als de volgende vragen al vaak zijn beantwoord, maar door meer dan 12k posts te zoeken, kunnen mijn ogen niet aan. Ik zal de hoofdvraag gewoon stellen en de rest in een spoiler.

    Waarom spelen jullie WoW, wat heeft het dat jullie aantrekt?

    - Het is een spel wat volop wordt gespeeld door duizende of miljoenen mensen. Hoe zit het met lag?
    - Hoe is het levelen/grinden?
    - Hoe is de balans in PvP en tussen de classes?
    - Kan je ook 'ingezoomd' spelen ipv uitgezoomd zoals ik op de meeste YT clips zie?
    - Hoe is de PvP eigenlijk?
    - Hoe zien de skills eruit? Ik heb wat rond gekeken, en ik zie mages alleen maar simpele ballen gooien.
    - Is de actie een beetje intens?
    - Is het beginner friendly?
    - Hoe is de community?
    - Als je pas begint, krijg je dan niet informatie in overvloed?
    - Mits er micro-transactions zijn, zorgen deze voor een ongebalanceerde speelervaring?
    - Is geld makkelijk te verkrijgen of niet?
    - Is het nodig om alle expansions gelijk te kopen of...? Ik zie momenteel alle WoW expansions voor 75 euro op het internet.
    - Hoe zit het met bots/spammers/hackers?
    - Is er een algemene buddy chat aanwezig zoals bij Maple Story :eek:?
    - Zijn de graphics niet erg outdated aangezien het spel volgens mij al een tijd bestaat?
    - Zijn add-ons echt een must (waar jullie het pas over hadden)?
    - Algemene vraag: Waarom is dit spel zo een aanrader? Wat maakt het zo speciaal en wat heeft het dat andere MMORPGs niet hebben?

    Dat waren de vragen die ik zover heb kunnen bedenken.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zie quote ^
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Ik heb je char opgezocht, maar volgens mij spelde je zijn naam verkeerd. Ik kreeg geen zoekresultaten namelijk.

    Ga zo offline omdat ik morgen moet werken.

    Als je me de link naar jouw tankadin ofzo even geeft, dan neem ik gewoon alles over.
    Screenshot van je vakjes zou ook wel nice zijn, maar dat kun je laten als je het niet breed hebt opgesteld als ik.
    Ik weet dat ik niet alles van AH moet opzoeken, maar ik had geen keus toen ik deze char kreeg. Die zat namelijk vol met pvp gear.
    Als ik wilde tanken dan moet ik toch wat. Had destijds op mijn main namelijk een fortuin, dus zo'n ramp was het niet.

    Ik hoor het nog wel.

    Wisten jullie trouwens dat er ook een gold cap is. ;)
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Naam is Dragstrip (idd verkeerd vorige keer).

    Dat er een goldcap is wist ik jah :)
     
  16. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt voor het antwoord. Hoe bedoel je dat je extra maatregelen moet nemen? En misschien had ik mijn 'skills vraag' verkeerd geformuleerd. Wat ik me afvroeg is hoe de skills er precies uitzien? Als voorbeeld nam ik een filmpje van een mage die ik zag, en dat was allemaal standaard spells. Bijvoorbeeld Jade Dynasty heeft, IMO, mooie skills die er goed uitzien. Hetzelfde geld voor AION.

    Op een 'normale' server heb je geen grotere PvP gebeuren dan 5vs5? Als dat zo is, is het best jammer. Daarnaast kan het zijn dat ik een andere soort van PvP ben gewend doordat de spellen die ik speel(de) meer goed tegen kwaad is. Zover ik weet heeft WoW niet zoiets als faction vs faction. Of heb ik het nou mis?

    Heb je daarnaast erg last van de vele spammers? En is er een race/class wat het beste is voor beginners? Geen idee of je bekent bent met MapleStory, maar als beginner was het daar niet een handig idee om gelijk een Assassin te worden i.v.m. hoge kosten en dergelijke. Zit er tevens een abbo bij de WoW 'basis CD'? Om terug te komen op de expansions, wanneer is het dan aan te raden om Wrath of the Litch King te kopen? Mis je zo misschien niet belangrijke items, leveling spots of andere zaken?

    Sorry voor alle vragen, maar ik probeer me een beetje te oriƫnteren. Ik ben best benieuwd waarom dit spel zo veel wordt gespeeld en waarom er zo een grote hype is. Ik zie niet veel MMOs waar mensen zo verslaafd aan zijn.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Opgeslagen. Ik zal er morgen mee aan de gang als ik niet te verrot ben om iets te doen. Moet er om 7:15 af. Valt nog wel mee, maar mijn ritme is gewoon kut. ;)

    Je hoort het morgen wel.
     
  18. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    De extra maatregelen van je eerste vraag is dat er mensen je account proberen te hacken d.m.v keyloggers. en fishing mailtjes. Je moet ook nooit zomaar mailtjes beantwoorden van blizzard waarin staat dat je je account info moet sturen. deze zijn niet echt. Je kan dan dus een authenticator kopen (of een app op je iphone ipodtouch) die elke 30 seconde een nieuwe code weergeeft die je moet intypen als je inlogt.

    En over je skills vraag, Skills zijn niet heel speciaal. maar van casters (priest, mage,warlock) hebben de skills best vette looks. Al helemaal als je spell detail helemaal omhoog gooit.

    Over de PVP kan ik je vertellen dat je een battleground systeem hebt. Dat zijn dus verschillende gebieden waarin je objectives hebt. die je dan moet voltooien. wat dat allemaal inhoud leer je vanzelf maar je hebt Alterac valley 40vs40. en wintergrasp die op medium volle servers meestal 80 vs 80 is. (tenminste op de 2 servers waar ik speel)

    En class ras maakt niet echt uit waarmee je begint. Pally is makkelijk maar niet heel leuk om te lvlen. Priests is het moeilijkst om te lvlen. maar dus ook het uitdagenst. en zo heeft elke class wel wat. Maar als je in het character creation menu zit kan je gewoon lezen wat er speciaal aan de klas is. En kijk dan gewoon wat je vet vind. Ik zie ook dat je kan zien wat je rol later word in dungeons/raids. het is dus wel slim om 1 te kiezen die 2 dingen later kan (tank + dps / healer + dps) Zodat als je 80 bent en je vind dpsen niet leuk dat je nog wat anders kan doen

    En je kan eerst gewoon basis wow kopen. En als je eerst een trial hebt en je voert dan je cd-key in. Dan krijg je meteen je gratis mount. En kun je uit alle basis rassen kiezen. Koop je tbc erbij dan kan je uit 2 extra rassen kiezen. En wotlk heeft zin vanaf lvl 55 als je een Death knight wil maken. En anders vanaf lvl 70 :)

    Ik hoop dat ik wat van je vragen beantwoord heb :)
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2010
  19. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Pardon maar jij hebt een build zonder Judgement of the Just waarbij je dus Reduced melee speed bij judgements mist en je hebt 2 punten in Spiritual Attunement waarbij je er maar een nodig hebt omdat je divine plea constant hebt. En Divine Sacrifice en Divine Guardian dat je niet wat raid damage reduced en je het makkelijker maakt voor healers, maar daarnaast wel Stoicism gebruikt? Als je gestunned bent hoor je Blessing of Freedom te gebruiken in PvE of dat je healer je dispelled. Waarom pak je ook Sancity of Blade ipv Crusade. 1% meer crit < 1% meer damage. En Conviction pakken ipv Vindication en Pursuit of Justice... Als tank boeit damage je niet het gaat erom dat ze jouw minder damage kunnen doen. Pursuit of Justice is juist dat je sneller uit de meuk kunt komen en minder damage ontvangt en je boots kunt enchanten met iets anders dan tuskarr en dat je liever meer damage doet dan dat mobs jouw voor minder hitten snap ik niet.

    Dat van de glyphs had ik eerder al eens bij hem aangegeven.

    Maar zijn build wat crappy noemen en dan de jouwe zien... Komop.
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    150k..

    @ guildies zijn ernaartoe geraced in 3 weken tijd. Malloten hadden tijd over en vonden het leuk.. :confused:

    Knuppels :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina