[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 24 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
    Paar vraagjes.

Heb al het goud gevonden maar kun je er nog iets mee doen of moet ik het maar verkopen ?

Me poppetje liep een keer vast in blackwater en opeens krijg ik de achievement

On the Trail of de Vaca 10
    Uncover every location on the map in Single Player.

Is dat een bug ?

Ik had nog geen $10.000 en opeens kreeg ik de achievement

More than a Fistful 10
    Earn $10,000 in Single Player.

Is dat een bug ?

Voor de Bollard Twins Outfit moet ik alleen nog
    Claim on the of Bollard Twin bounties alive.

Maar wat moet ik dan doen ? Ik had al een keer iemand levent tepakken daar van maar ik kom em niet aan de politie geven.

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Damn, ik dus net een bounty doen en proberen die sharpshooter rank 10 te halen.
    Met de evans repeater! Meerdere keren dead-eye aangehad, 2x een consumable gebruikt en ineens krijg ik de melding dat ik hem heb :x

Moet ik alleen nog de bounty naar de stad brengen, ga ik dood tijdens de escape :x :x

Aaaaaaargh, nu vier pogingen later lukt het me niet nog een keer :mad:

EDIT:
    Yessss, got it!

EDIT2:
    Hmmmm, alle strangers en alle challenges gedaan. Wel leeg zo ineens :) Dan maar missions doen!

Laatst bewerkt: 6 jun 2010
  3. Leoni

Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    23
    Je kan er volgens mij niets mee, lekker verkopen :thumbs:

Nee, waarschijnlijk heb je maps in winkels gekocht, als je die selecteert vind je iedere locatie in die buurt.

Nee, je moet in totaal $10.000 hebben verdiend, je hoeft het niet allemaal nog in bezit te hebben.

Nog een keertje proberen, Bollard bounties zijn er in overvloed in Armadillo en McFarlane's Ranch :)

4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Kun je verkopen

Ligt eraan waar je liep, misschien liep je net op je laatste niet bezochte gebied?

Je moet 10.000 in totaal verdienen, niet opsparen todat je het hebt.

Is dat een bug ?

Je moet gewoon al die Bounties van de WANTED posters in Mc Farlanes(of toch armadillo?) oppakken en levend die bounties inleveren. Niet gewoon een random Bollard gangbangert ;)!

EDIT: Leoni > mij :'-(

5. Leoni

Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    23
    Sorry Dr0kz :): :)

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Eindelijk heb ik gebraden eend :D Lake Julio!

7. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    spelen jullie de game nog vaak ?
    na de singleplayer heb ik hem eigenlijk wat lagen liggen.

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Overleef't wel weer hoor :9

Heb SP nog niet uit maar ben wel al aardig uitgekeken op die MP, het had exact dezelfde overduidelijke problemen als GTA4 had dus tja dan ben je gauw klaar ;)

Die rank 50 achievement halen we wel met Hide Outs en challenges, of misschien als er een patch komt.

Laatst bewerkt: 6 jun 2010
  9. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Twee vraagjes:

Klopt het dat je iemand achter je paard kan vastbinden, en rond kan gaan crossen?
    Zo ja, hoe doe je dat?

En iemand een idee wie de stem van John Marstin is?

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Rob Wiethoff en ja dat kan. Gewoon als je op je paard zit iemand vastpakken met je lasso en dan LB inhouden dacht ik, en dan gewoon sturen met je stick plus A om te lopen met je paard.

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    In het begin toen ik de game net had wilde ik echt de hele tijd evil shit uithalen en echt mensen 'pijn' doen in de game, maar het lukt me gewoon niet meer. Het geeft me gewoon een veel beter gevoel als ik goeie dingen doe voor de mensen en me gewoon gedraag.

Wegens mijn goede gedrag kreeg ik net ineens een nieuw 'duster' kostuum erbij, kijk dat zijn leuke beloningen :)

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Idd ;) die draag dat ook al een hele tijd, eerst had ik een tijd die Poncho aan maar die jas blijft toch me favo. Kan zo al bijna naar Blackwater en dan die laatste Ambient Challenges doen om die Legend Of The West jas to unlocken, die ziet er helemaal tof uit.

Ow en slepen doe je door iemand te lassoën en dan (LT) ingedrukt houden, soms gaan ze wel dood als je lang sleept dus pas daar mee op ;) Ff m'n bounty verslepen liep bij mij niet al te best af.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Die Poncho lijkt zeker veel op die van Clint Eastwood uit The good, the bad and the ugly ?
    Hoe krijg je die? Outfit 13 is dat he?

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ik kreeg hem toen ik een huis in Chuparosa(Mexico) kocht

15. madd4

madd4 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    IK ZIT NU OP 95 % GAMECOMPLETION FF KIJKEN OF HET LUKT VANDAAG OF MORGEN DIE LAATSTE 5% TE HALEN

16. susanne

susanne Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wat zijn hide outs

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    (LT). ;)
    Oke, succes! Denk voortaan 'ff aan je caps.

Bepaalde plekken waar een gang bandieten zit, die moet je neerschieten. Bijvoorbeeld in Fort Mercer. Dit kan ook gedaan worden in de Multiplayer, free roam sesion. Dan krijg je er xp voor.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Aaaah...dus het was jij die zich wilde toevoegen op mijn friends list, ik vroeg me al af, wie is dat toch? :)

Hideouts zijn gewoon je safehouses lijkt me, het groene huisje op de map waar je kunt saven.

19. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Volgens mij zijn het die gang hideouts, die dingen die je moet clearen.

Gisteren de main story uitgespeeld, beetje raar einde, maar geeft toch wel een leuke draai aan het verhaal :).

Zit nu op 90.3% ofzo, heb geprobeerd zoveel mogelijk dingen te doen voordat ik de verhaallijn uitspeelde. Aangezien ik waarschijnlijk niet veel ga freeroamen in de SP, wou ik alle 'extra's' voor de tijd unlocken, dan kun je ze nog een beetje gebruiken :+

Ik vond het iig weer een goede game van Rockstar :).

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hey wat heeft die bandana nou eigenlijk voor zin? Want als je een misdaad pleegt met die bandana op, hou je toch nog steeds de bounty als je hem weer af doet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina