Gewoon ff zoeken op Ebay . Soms betaal je wat meer, soms wat minder, het wisselt een beetje. Ik koop ze ook altijd alvast als ze ergens in de aanbieding zijn ofzo, weet dat ik ze uiteindelijk toch wel uitgeef .
En die vriend van je speelde eerst zeker op de PC? Daar zijn het allemaal verwende nesten.
Edit://
Ik zelf zorg bij TDM juist altijd dat ik niet te dicht bij m'n teammaten ben, juist omdat ik weet dat de vijand daar niet zal spawnen. Zorg dat er vaak een UAV en Counter-UAV in de lucht is, positie van je tegenstanders is waardevolle informatie en UAV geeft jou die en Counter-UAV ontneemt die informatie van de vijand.
Als je moeite hebt met 1-op-1 gevechten zou ik een wapen kiezen met een lage firetime (de tijd die het duurt tussen het moment dat je de trigger overhaalt en het wapen ook werkelijk gaatschieten) en een hoge firerate (hoeveel kogels je in een minuut kan afschieten). De vector heeft deze beide het hoogst, maar dan zou ik er wel Sleight of Hand en Stopping Power bijnemen, aangezien het wapen maar een klein magazijn heeft. Gebruik daarom ook een handgun als secondary, daar switch je het snelst naartoe.
Ook adviseer ik je stuns te nemen en geen flashes, omdat de animatie van de stuns ongeveer twee keer zo kort is. Stuns zijn handig, helemaal als je weet dat er op een positie meerdere vijanden zijn, dan heb je ze zo uitgeschakeld.
Daarnaast is het leren van hoe je moet dropshotten ook handig. De tactical maakt die erg makkelijk en ik win er bijna elke 1-op-1 mee.
Edit2://
Sniper hebben trouwens wel een snellere firetime dan de Vector. Intervention is instant en de andere snipers zijn nagenoeg instant (.1 seconde).
Laatst bewerkt: 7 jun 2010