[XOne] Blur [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 26 mei 2010.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    (LS) naar voren duwen + (A)

Dan mijn vraag; hoe maak je zo een fragmented mine?

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Aardig opgeschoten in de SP, nog 14 events waarvan ik alleen nog de Fans moet. Vind dat echt van die loze dingen 8) Het zijn vooral veel destruction events, die zijn boring!!

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zie nu pas dat er een of ander Challenge systeem in zit. :+ Klinkt leuk. Denk ik. Eens kijken hoe en waar ik challenges kan versturen. :p
    Is blijkbaar ook een award voor om een rechallenge te beaten. :cool:

Bij mijn Stickerbook zie ik trouwens de Sharp Shooter Achievement staan. 1 van de eisen is:
    Hoe? Je krijgt toch maar 3 Bolts?

4. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is een mod die je vrij speelt.

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, speelde em vlak nadat ik postte vrij. :+

Ik heb de scherpte steeds verkeerd staan, maar ach. Ook echt jammer dat je niet gewoon een replay kunt nemen en daarin prutsen. Nu mis je vaak net het mooie moment + je kunt lang niet ver genoeg uitzoomen.

Kan iemand me btw een challenge sturen? :p Kan ik een mooie sticker gaan verdienen.

6. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Komt er straks aan :)

Iemand die weet wat een Airbrake Rift is? Je moet bij Nitro Sticker iets hebben met Airbrake Rift 3 or more cars, anyone?

7. GtTheory

GtTheory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit er niet zo een gamertag dingetje in deze topic zodat ik zie wie deze game allemaal speelt? Dan ken ik wat vrienden toevoegen.. sinds NIEMAND in mijn vriendenlijst deze game heeft.. de noobs..

8. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Single Player uitgespeeld 49 archievements gehaald.
    Nog 1 archievement te gaan. Uitspelen op Hard. :'-(

9. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Easy :cool:

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Zoals ik al zei, liever nog 5 achievements te gaan dan 1, dat heb ik al bij genoeg spellen :+ Succes met hard trouwens.

Vanmiddag in de 2de legend mode gegaan, nog altijd niet in de CCX gereden :'-(

Ik werd vandaag trouwens 2 keer uit de game geknald nadat ik een mooie winstreak had opgebouwd, in een chat hoorde ik daarna dat er een manier is gevonden om mensen uit de game te kicken. Het kon in Halo 2 destijds ook al en het is mogelijk maar ik hoop dat het enkel een gerucht betreft...

11. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ga je dat wel proberen? Ik ga het in ieder geval niet doen. De destuction events vind ik al geen klap aan. De races zijn wel leuk.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    4 online races gedaan, 3 keer 1e en 1 keer 3e. Yay. :+ Zou ik het dan eindelijk weer beginnen te leren. :p

13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Wat voor modus speel je meestal, 2-10, 2-20? Als je online bent zal ik ook eens een potje joinen :cool: Maar met de bèta deed je het toch ook altijd goed? Die 4de pic is trouwens _O_

14. NeonovA

Leuk Bevonden:
    14
    Ach, zo af en toe is een race op hard spelen is best leuk. Zolang je er maar niet non-stop mee bezig bent. Vandaag 1 uur over een destruction event gedaan (en dat was nog maar op easy :lol:). Zal mij benieuwen hoeveel uur ik nog bezig ben om alles op hard te halen.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    2-20. Meeste chaos. :9 Met de beta ging het wel...redelijk; ik had zo mijn momenten. Het ging iig beter dan nu. :p

Als jij in een game met mij komt te zitten ben ik bang dat ik niet meer kan doen dan hopen op een 2e plek. :+ Ach, ik ga het iig geen easy 1e plek voor je maken. :cool: (zul je zien dat dit mijn laatste woorden zijn voordat ik ~laatste wordt =( )

16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Zo goed ben ik niet, alleen gister had ik een goede dag en in de beta schoot je me ook vaak zat wrecked :+ Zelf speel ik vooral team racing met 15-20 man, dan heb je wel de chaos en een volle game maar niet dat je 19 man van je af moet schudden. 2-10 vind ik vrij saai, vooral op de grote maps zoals Amboy maar ook op Tokyo, dan kom je soms helemaal niemand meer tegen als je in de top 3 ligt.

17. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Hardcore racing is vetjes :D. Je kan echt zien wie een beetje fatsoenlijk kan rijden en wie niet. Vaak ligt de top 3 echt mijlen ver voor op de rest _O_

18. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat niet dat je nitro naar achteren doet zodat ze worden opgevangen?

19. NeonovA

Leuk Bevonden:
    14
    Klopt. :)

20. maxje1992

maxje1992 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag gister 2,700 mensen online rond 11 uur:eek:

Is dit toeval of zijn er toch steeds meer mensen die de verleiding niet kunnen weerstaan om blur te halen?:p

Deel Deze Pagina