The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leoni

Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    23
    Ik had bij Knights of the Nine dat je een of ander vrouwtje van die groep als follower kon meenemen, die je vervolgens niet meer weg kon sturen. Die dialoogoptie bestaat gewoon niet en als je haar neerschiet staat ze twee tellen later weer achter je |:-

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik vind het daarom belachelijk dat Bethesda zo weinig doet aan het verbeteren van deze game. Tuurlijk, is al jaren uit, maar ze hebben er sowieso nog weinig of niets aan gedaan.

Fallout 3 kende nog meer problemen, maar die lossen ze wel gewoon op. :mad:

3. Leoni

Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    23
    Het zal wel niet interessant meer voor ze zijn, de game heeft alle awards toch al binnen :{

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik zou waarschijnlijk hetzelfde denken.
    Het is als graven in een oud archief.
    Dodelijk saai.

En de E3 is er wellicht ook om TES V aan te kondigen.

The Return of the King zou helemaal geweldig zijn. :+O-)

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Wat blijf ik Mehrunes Razor toch leuk vinden. Ik denk dat ik er toch voor zo'n 30-35 K gold uit heb gehaald. Heb alleen de meeste lichte en meest waardevolle items meegenomen.

Als je Marksman als je major hebt, dan kun je in deze uitbreiding denk ik wel meer dan 1.000 pijlen looten. :9

6. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij krijg jij altijd erge last van je derde been wanneer je Mehrunes Razor betreedt :+

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Vanwege de fouten na het uitspelen zeker. ;)

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Wow vet!
    Als ik RDR heb uitgespeeld maak ik gelijk een tripje.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Zou ik zeker doen. Zitten soms een setje pijlen tussen die per stuk iets van 220 waard zijn. Niet te vergeten de honderden, iron en steel arrows. En dan nog de vele pijlen met poison en enchants. ;)

10. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, dat klinkt als de hemel!

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Nouja iron en steel zijn natuurlijk zinloos, maar die zijn geleveld neem ik aan?

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    hahahaah :lol:

Zodra ik RDR heb uitgespeeld en BC2 na een dagje alweer zat ben ga ik denk ik ook weer verder met Shivering Isles...en daarna misschien een mage levelen...misschien :+

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nee dat niet. Er zitten in deze uitbreiding gewoon veel meer verschillende pijlen dan in de rest van de game. Geloof me maar op mijn woord dat je er meer dan duizend zult vinden. Wel verstandig iets van 435 inventory mee te nemen ofzo. Het beste is dus een Nord. Je zult namelijk nogal volle zakken krijgen van die pijlen. ;)

14. haenkie

haenkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    TIjd geleden dat ik dit gespeeld heb. Ik was op aanraden van gamespot traag omhoog gegaan in level. Alleen zo traag dat ik het grootste deel van alle plotlijnen al gedaan heb, ik heb alleen nog wat moordenaar dingen over, dat ik niet naar de shivering isles mag omdat mijn pop niet hoog genoeg is, terwijl alle stats al erg hoog staan. Hahahahahaha

Misschien toch nog een keer afmaken.

15. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Dan heb je niet goed geleveld, je moet nooit meer punten krijgen dan nodig is. Ik probeerde destijds +5+5+1 altijd te halen zonder 1 punt weg te gooien bij die minor skills. Op die manier kun je legit + level 50 halen zonder die trucjes dat je de gevangenis ofzo ingaat.

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Denk dat haenkie bedoelt dat hij wel constant zijn Skills heeft verbeterd, maar niet is gaan slapen en zo dus ook een Level Up bereikt heeft. Slimme manier om het spel leuk te houden, je komt allerlei vijanden tegen op verschillende levels en het draait om wat de speler kan, niet om gear.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Precies, al leent de game zich wel voor zowel hardcore als casual gamers. Om die reden is de serie zo goed. Wat ik van Morrowind heb meegemaakt vond ik maar tegenvallen, maar Oblivion is dan ook een overheersende klasse in deze serie.

@ Chorus: Dat truukje van de gevangenis is gewoon legit hoor. Als het nu een bug of glitch was kan ik het nog begrijpen, maar Bethesda heeft het bewust in de game gestopt.

Het is toch logisch dat je vaardigheden verliest als je de bak in draait.

Wat is jullie langste celstraf trouwens? De mijne 131 dagen. 8)

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ah, mensen die Morrowind een kwartier spelen en dan zeggen dat ze Oblivion een overheersende klasse vinden, hoe kan ik die nou serieus nemen? :emo:
    Ik durf er geld op in te zetten dat jij Morrowind pas bent gaan spelen toen Oblivion uitkwam. Het spel is minder mooi. Het spel is minder duidelijk. Je moet alles zelf uitzoeken. Je word in het diepe gegooid. Magicka recharged niet zomaar.
    Tuurlijk vind jij er niks aan. Maar als je dat spel nou eens langer door zou spelen, dan ontdek je dat Morrowind superieur is aan Oblivion.
    De variatie in loot is gigantisch, er zijn echt verschillende culturen, naast Guilds zijn er families voor wie je kan gaan werken, je kan bij het leger. Er zijn tientallen sectes met diepe quests. De wereld is veel gevarieerder, waar Oblivion vrolijk groene bossen en overdreven kleurrijke steden kent, heeft Morrowind zo veel meer. Het is treuriger, ingetogener, het laat veel minder van zichzelf zien, maar bevat wel véél meer.
    Oh en de skills zijn veel uitgebreider. Er zijn veel meer soorten wapens en armor.

Eigenlijk is alles meer en beter aan Morrowind. Behalve de graphics, maar goed dat verbetert elk jaar.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik wou eigenlijk een heel verhaal gaan schrijven maar heb me toch maar bedacht..

Ik hou het bij Morrowind > Oblivion

20. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    100 % mee eens Willem! Al werd ik na 100 uur spelen wel een beetje ziek van het constant moeten lopen, al had dat eigenlijk ook wel een bepaalde charme :+ Please Bethesda please kom met deel V op de E3 en laat het geen mmo zijn...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina