1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Whaha wat een onzin.
    Ik zit in eerste prestige en ken echt wel de meeste dingen uit het spel.
    Ik speel ook zeker wel 'effectief'.
    Hoeveelste prestige ben jij nu dan? En ben je echt zoveel beter geworden dan toen je 2e prestige was?
    Anders heb je gewoon een hele late leercurve.
     
  2. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Als jij voor je met mw2 begon gewoon de andere cod delen hebt gespeeld dan kost het natuurlijk minder moeite om goed te spelen. Ik heb nooit echt de andere delen gespeeld en speelde het pas actief toen ik mw2 had.
    Ik ben nu de 9e prestige en vergeleken met de eerste 2/3 prestiges ben ik velen malen beter geworden.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    A wacht ja daar heb je gelijk in, heb 4 ook wel wat gespeeld...

    Anyway, gewoon een favo wapen zoeken. SCAR is een heel goed wapen, zowel voor beginners als voor later.. Maar als je het richten een beetje onder controle hebt, is het zo aan te raden om de FAMAS te nemen. Het beste wapen by far.
     
  4. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Infinity ward heeft altijd prachtige call of duty spellen uit gebracht maar ook prachtige glitches :+ de meest stomme plekken soms en ook soms de meest simpele xD
    Maar het top-punt qua glitches in een cod spel zit wel in cod3... daar kon je zo iedere map uit met gemak, maar die kwam dan weer van treyarch
     
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Famas is inderdeaad een erg goed wapen en ik heb er sinds kort de RDS afgehaald en een andere attachment erop gezet. Van veraf kost het mij gewoon teveel moeite om iemand ermee snel te doden op een hoge sensitivity terwijl ik zonder RDS er geen problemen mee heb...
     
  6. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Er hoeft niet een wapen 'het beste' te zijn, het ligt er gewoon aan wat je persoonlijk het fijnst vindt.

    Trouwens, wie vindt hier nog meer de Desert Eagle een kick-ass pistool? :cool:
     
  7. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook wel met meerdere wapens, dat ik er veel beter mee schiet als er een RDS op zit. Soms is dat normale ding (naam ff kwijt) zo groot en als je dan inzoomt word de rest van je scherm wazig en zie je dus alleen door dat kleine stukje waardoor ik vaak mis schiet. Alleen met een UMP is dat dan juist weer andersom, met RDS etc ben ik zo scheel met dat ding en moet ik echt zwaar sprayen xD
     
  8. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind het spel veel leuker als je eerste prestige lvl 70 hebt, dan kan je beetje challenges halen(1000 carepacks) en de meeste debiele wapens proén,. Heb nu bijna 250 headshots met m'n LSW lightmachine gun, hij is niet perfect, maar de acog scope die er opzit ziet er gewoon bruut uit,(namelijk heel anders dan alle andere scopes van alle andere geweren) en soms doet ie bizarre dingen! En de ak74 is leuk natuurlijk.
    Andere mensen nog wapens geproéd die eigenlijk niet pro zijn?
     
  9. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren kreeg ik invite van maatje van me. zaten online in een FFA sniperlobby. was wel geinig, meestal doe ik het in private match maar dan heb je niks aan je scores. uiteindelijk waren er toch weer gasten die zich niet aan de regels hielden en toen was het snel klaar.

    anyways, de nieuwe mappen bevallen mij goed, alledrie.

    tot wanneer loopt de dubbel XP????? gisteren was het er nog, was dat de laatste dag?
     
  10. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik had gelezen dat het een week lang zou duren.
     
  11. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Vraagje over die mappacks..
    Ik speel nog niet zo lang op de Xbox en heb dus niet zo veel games..
    Mw2 is er 1 die ik wel heb en graag speel maar die kostte al 60 euro en nu ook nog is die mappacks 30 euro (voor allebei) vindt ik persoonlijk allemaal aardig prijzig voor een spelletje.
    Mijn vraag is, moet je perse die mappacks kopen om over een tijd nog steeds die game te kunnen spelen ?
    andere vraag is, kan ik ook (in het geval dat van vraag 1 niet mogelijk is) alleen de 2e mappack halen (hoorde dat die stukken beter was dan de 1e)
     
  12. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    is er nog steeds double exp?
     
  13. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Nee, vind het een schijtpistool. Magnum houd ik meer van :)/
    Ja, zonder mappacks kun je het spel gewoon goed spelen, ook over een tijdje denk ik. Ja, je kan ook alleen de tweede mappack kopen.

    En Microsoft Points kun je op het internet een stuk goedkoper halen, dan betaal je voor beide mappacks 20 euro ipv 30.
    Ja.
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Stuur mij is een linkerd dan WOUW :+

    Want 20 euro voor beide Map-Packs is een koopje. Vriend van me vind 50 euro voor 4200 punten teveel en 2100 punten is 300 te weinig ...

    EDIT
    Maar die maat van me is af en toe ook echt een krent :+ Die snapt DLC niet ...
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2010
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138

    Hier heb ik veel aan, dank je.

    Bij TDM ben ik vaak diegene die naar voren sprint, dit zal ik dus niet meer doen. Het is ook zo dat ik niet vaak bij teamgenoten verkeer, dit ga ik ook veranderen.

    Wat betreft 2e prestige, ik zit net in me eerste. Hiervoor speelde ik niet zoveel fps shooters online. Ik was meer van de bioshock/assassins creed/pgr soort spellen.

    Het is gewoon irritant als je zelf niet inziet wat je fout doet en waar je jezelf mee kan verbeteren.

    Ik wil uiteindelijk hogere killstreaks gaan halen, mijn hoogste tot nu toe is 11 ! 8)

    Overigens heb ik mijn sensitivty op 7 staan, hiermee kan ik wel overweg.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2010
  16. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Gewoon ff zoeken op Ebay ;). Soms betaal je wat meer, soms wat minder, het wisselt een beetje. Ik koop ze ook altijd alvast als ze ergens in de aanbieding zijn ofzo, weet dat ik ze uiteindelijk toch wel uitgeef :).

    En die vriend van je speelde eerst zeker op de PC? Daar zijn het allemaal verwende nesten.:+

    Edit://


    Ik zelf zorg bij TDM juist altijd dat ik niet te dicht bij m'n teammaten ben, juist omdat ik weet dat de vijand daar niet zal spawnen. Zorg dat er vaak een UAV en Counter-UAV in de lucht is, positie van je tegenstanders is waardevolle informatie en UAV geeft jou die en Counter-UAV ontneemt die informatie van de vijand.

    Als je moeite hebt met 1-op-1 gevechten zou ik een wapen kiezen met een lage firetime (de tijd die het duurt tussen het moment dat je de trigger overhaalt en het wapen ook werkelijk gaatschieten) en een hoge firerate (hoeveel kogels je in een minuut kan afschieten). De vector heeft deze beide het hoogst, maar dan zou ik er wel Sleight of Hand en Stopping Power bijnemen, aangezien het wapen maar een klein magazijn heeft. Gebruik daarom ook een handgun als secondary, daar switch je het snelst naartoe.

    Ook adviseer ik je stuns te nemen en geen flashes, omdat de animatie van de stuns ongeveer twee keer zo kort is. Stuns zijn handig, helemaal als je weet dat er op een positie meerdere vijanden zijn, dan heb je ze zo uitgeschakeld.

    Daarnaast is het leren van hoe je moet dropshotten ook handig. De tactical maakt die erg makkelijk en ik win er bijna elke 1-op-1 mee.

    Edit2://

    Sniper hebben trouwens wel een snellere firetime dan de Vector. Intervention is instant en de andere snipers zijn nagenoeg instant (.1 seconde).
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2010
  17. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 36 euro betaalt voor 4200 points :D, wel snel wezen, ze werken met voorraad. op=op en dan duurt het weer ff voor ze hebben.

    http://www.liveacties.nl/index.php?_a=viewCat&catId=3

    veel plezier \o/
     
  18. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    is er nog steeds double exp?
     
  19. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja

    Neeee, als er één ding kut is, is het wel dropshot. Verschrikkelijk:emo:
     
  20. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Omdat je noob bent?O-):+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina