[XOne] Tales of Vesperia [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 4 nov 2009.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    die is gewoon lastig, wat helpt is eerst de welpjes afmaken en daarna de baas. Als je hem tegen een bloem laat lopen wordt hij gestunned.

    En betreft Blastia en Aer zonder te spoilen:

    Blastia is een soort van steen/kristal. Dit kun je overal indoen volgens het verhaal: wapens, armband, een energiecentrale, een kanon.

    Aer is een soort van energiestroom die onzichtbaar overal hangt. Zoals zuurstof, of "the force" bij starwars.

    Blastia kan aer om zich heen verzamelen. Deze energie kan voor erschillende doeleinden worden gebruikt. Om een schild te maken, water te laten stromen (de fontein in de begin stad), om magische aanvallen mee te doen. etc.
     
  2. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, thanks. Het is me helemaal duidelijk nu ;).

    En Gatusso eindelijk weten te verslaan. Na de 12e (!) poging ging hij eindelijk neer :+.
     
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    @ Silver: Wat vind je tot nu toe van het spel? Vind het zelf één van de beste jrpg's die ik heb gespeeld. Bizar mooi, leuke karakters, snelle tactische actie en een mooi verhaal.
     
  4. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt een tof spel. Speelt goed, ziet er goed uit, leuke tactische battles en ik vind die animé stijl ook wel tof. Heel mooi spel is dit :).
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dat is geen schande. Bijna iedere speler heeft last met Gatusso. Sommige van ons hadden het voordeel hem al een keer bevochten te hebben in de demo, dus wij waren al voorbereid.

    Vesperia is gewoon super leuk. Wat een verschil met de demo zeg. Ik weet nog goed hoe lauwtjes hier velen daarop reageerden.
     
  6. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Net de demo weer eens gespeeld. En ik vond hem nu een stuk toffer dan een jaar geleden :9

    Maar de baas in de demo, is die eigenlijk wel te verslaan in de demo? :+
     
  7. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is precies de baas waar ik ingame niet verderkwam, eergisteren wel verslagen btw :+.

    Ik heb al verschillende malen gelezen dat die gewoon erg lastig is en de rest van de game wel te doen is.
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    En hoe zit het met het verhaal? Komt er veel emotie in voor en is het ook een beetje diepgaand?
    Door het verhaal blijf ik spelen :)
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Jup, jup en jup :+ Als je de demo cool vind dan zou ik hem gewoon halen. Zelfs een tweede keer spelen is erg leuk. Echt een topper!
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Maar in de demo komt het nogal neer op button bashen :+
    Maar dat zal in de volledige versie wel helemaal anders zijn he? :9
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Owjee en ik dacht dat jij voor Demon's Souls al ging? :p

    Demo is niet representatief voor wat je karakters kunnen. Ze zijn uber sterk en hebben belachelijk veel skills. Dat werkt button-bashen erg in de hand. Niet dat elk gevecht in Vesperia tactics nodig heeft, maar je moet goed blijven opletten. Zeker de magiers in de groep zijn erg kwetsbaar.
     
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik weet het niet meer :9
    Het wordt Final Fantasy XIII, Tales of Vesperia of Demon's Souls :)

    De PS3 versie van Tales is veel uitgebreider... Alleen komt die voorlopig niet uit in Europa :mad: Wachten of niet?
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Mijn mening:

    1 ) ToV PS3 unconfirmed release date... maar hij komt er wel aan. De 360 versie is ook prima.
    2 ) DS US versie is er nu. Over een paar weken ook een EU release. Top game. Lees de reviews.
    3 ) FXIII... vind ik persoonlijk gameplay wise tegenvallen vergeleken met deze twee toppers. Geen prio op leggen tenzij je (j)rpgs vooral speelt om mooie graphics te zien.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2010
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Zo!
    Vesperia gekocht voor 20 inclusief op de Bazaar :D

    Alleen krijg ik deze week (als het goed is) ook al Alpha Protocol binnen en zit ik nog midden in RDR.... :+
     
  15. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je aan ToV begint, is het 't beste als je het je volle aandacht geeft. Jammer genoeg heb ik nooit het einde meegemaakt, maar zover ik het spel speelde was het _O_. Rita is daarnaast een geweldige character met geweldige aanvallen.
     
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Niet uitgespeeld??? Zoek een hoek en ga je schamen :+ Zit met samengeknepen billekes te wachten op een volgend deel!
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Tales of Vesperia OS mijn favoriete rpg op de 360
     
  18. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo heb je het niet uitgespeeld dan?
     
  19. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kreeg het druk met andere zaken en ik kon geen tijd vinden om het weer te spelen. Uiteindelijk was ik helemaal uit de ToV vibe gegroeit en kon ik het niet 1, 2, 3 oppakken. Ik had toendertijd ook geld nodig, dus ik verkocht het spel met de gedachte dat ik het later weer zou kopen.
     
  20. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh zo, zeer herkenbaar :+. Achja, ik heb nu al vakantie dus ik gun me er de tijd wel voor. Ik heb ook FF XIII besteld, maar daar begin ik pas aan nadat ik ToV heb uitgespeeld.

    Heb vanmiddag weer 2-3 uurtjes verder gespeeld. De gevechten gaan steeds beter, zeker nu dat ik ook Arcane artes kan gebruiken :). Ik ben net aangekomen in die havenstad, niet die donkere (Nor) maar die andere, waar ik de naam even niet van weet :+.

    Ik had nog een vraag over koken. Is het echt nodig om je daar mee bezig te houden ofzo? Ik las ergens dat je daar een skill voor kreeg ofzo?
     

Deel Deze Pagina