Nouja, als hij customizeble is... Opzich wel een leuk idee, alleen is die gitaar uit dat filmpje wel schijt lelijk ja
Kunnen ze weer een hoop add-ons voor de gitaar in de winkel dumpen. Vind hem en niet mooi en heb al helemaal geen zin om stukken gitaar bij te kopen dus als ik hem al koop ( losse game dus en niet band pack ) dan moet ik mijn oude gitaartje gewoon kunnen gebruiken.
Trouwens, zie ik dat nou verkeerd of hebben ze eindelijk die belachelijke slide strip eruit gehaald? Of was dat bij GH5 ook al?
Heey zijn er ook andere guitar hero forums, ik wil wel eens online tegen andere spelen, ik heb guitar hero 2,3,4,5 en aerosmith, iemand zin om vernederd te worden?
Ik hoor net op Kink.fm dat er een exclusieve nieuwe track van Soundgarden in de game komt. Jawel, die band uit de jaren 90 ja. En ja, die gitaar is lelijk.
Bring it on! Guitar hero 3 hier. Heb net een nieuw gitaartje, dus ik own je dik. Als het je teveel wordt kunnen we altijd Co-op gaan doen . Voeg maar toe, 'Tripletth'.
Ik ben trouwens zeer benieuwd hoe de Rock Band 3 ontwikkelingen uit gaan pakken tegenover Guitar Hero. Waar Guitar Hero "slechts" met nieuwe nummers en een vernieuwde campaign komt gooit Rock Band 3 het nu echt over een hele andere boeg. Wellicht belangrijker, ik ben benieuwd wat de reactie van Guitar Hero gaat zijn op de ontwikkelingen van Rock Band 3.
Na-apen, net als met Guitar Hero 4. Ik denk dat Guitar Hero gaat proberen de Keyboard functie te verbeteren. Dat probeerde ze toen ook bij de drums door een extra pad toe te voegen en de drumset meer de vorm van een echte drumset te geven, en later een dubbel-bass eraan toe te voegen in GH: Metallica. Tenzij Rock Band even snel een patent aanvraagt op het idee als dat al mogelijk is.
leuk filmpje! Jammer alleen dat ze bij GH blijven vasthouden aan die standaardcharacters. Ik vind het altijd wel leuk om m'n eigen personage te creëren.