Apple iPhone [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik moet zeggen dat de iPhone 4 er wel zeer interessant uit ziet. Daar waar ik de vorige iPhones zwaar overhyped vond door hun niet zo indrukwekkende hardware (en belachelijke hoge prijs.. €680 wtf). De specs van de iPhone 4 daarentegen vind ik wel indrukwekkend en verschiet vooral de prijs verbaasd me :eek:. Hopelijk gaan ze hier tegenover zowat dezelfde prijs over de toonbank of gaat het hier om prijzen i.c.m. een abonnement?

Toch maar even wachten met de aankoop van een nieuwe smarthphone. Ik ben vrij geïnteresseerd in de SE X10 Mini Pro maar als ik een echte high-end smarthphone voor een scheet meer kan krijgen dan weet ik het ook wel (alleen geen fysiek toetstenbord :mad:).

Alleen... even doen als ze video calling hebben uitgevonden. Het bestaat al jaren en ik zal het de komende jaren ook nog niet gaan gebruiken omwille van dezelfde reden als vroeger en nu: het is gewoon weg te duur (en je moet al stilstaan voor zo te bellen :+).

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij loopt mijn zakelijk contract in Juli of augustus af :D

En anders maar eentje uit Belgie kopen tegen die tijd.

Moet wel zeggen dat ik meer geintereseerd ben in het nieuwe OS dan in de hardware. het ziet er wel mooi uit maar het zijn imho maar kleine upgrades (behalve het scherm dan, dat lijkt me wel een stukje beter)

Ben benieuwd wat de nieuwste software gaat kunnen (wat ik nu nog niet met Cydia kan).

Had eerlijk gezegd ook wel ergens verwacht dat er een 64GB zou komen, niet dat het echt nodig is want m'n 32GB is nu nog niet eens half gevuld maar toch..

edit:// @ Pegas, Video calling is echt enorme bullshit inderdaad. Dat kan al jaren op ander phones en niemand gebruikt t :+ Ik had een paar jaar terug een Razr met UMTS, was mn eerste videophone. Ik heb het in totaal 2 keer gebruikt om te kijken of het werkte en daarna niet meer aangeraakt.

Wat ik wel tof vind is Bambuser, zoiets zou Apple moeten doen maar dan echt integreren en groot aanpakken. Ik kijk regelmatig een traingen of overleg mee met collegas in het buitenland op die manier:)

Laatst bewerkt: 7 jun 2010
  3. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vergeet niet dat de prijs met abbo is. betaal liever 700 eu los dan 2 jaar vast te zitten voor meer geld.

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hoop eerste week juli. Zit van 10 juli t/m 31 juli op de Filipijnen. :+

5. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat uiteraard om prijzen i.c.m een 2 jarig abonnement.

En videocalling kost niks extra's, het gaat voorlopig alleen over Wifi

6. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Gaat 'm voor mij niet worden. Als ze de schijfruimte hadden verdubbeld naar 64GB dan had ik 'm direct besteld. Maar ik zit nu nog met 32GB en zo bijzonder zijn die nieuwe features verder niet op de 4x grotere resolutie na.

Wel jammer dat ik niet direct kan updaten naar iOS4 de 21e, gezien ik dan in China zit.

7. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja ik zit op 3g express niet de 3gs gedaan. dit is voor mij een dikke upgrade. de ipad cpu is heerlijk voor installeren van grote apps. op ipad gaat dat ook bizar snel.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    wut? videocalling alleen over wifi? Was dat een eis van T-Mobile zodat hun datanetwerk niet permanent overbelast raakt? :+

9. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel enthousiast moet ik zeggen, ik vind de nieuwe features wel degelijk de moeiet waard om te upgraden ookal heb ik nu een 3GS.

Klein beetje teleurgesteld dat het geen wereldwijde release is zoals vorig jaar maar 1 of 2 weekjes langer wachten moet wel lukken haha en ik ben bang dat de prijzen toch omhoog geschroefd gaan worden bij t-mobile, dat is ook wel minder natuurlijk

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zou me niets verbazen als de prijzen bij abo's flink aan de hoge kant zijn, zoals gewoonlijk bij iPhones.
    Wel mooi dingetje, maar denk niet dat ik het geld er voor over heb. Dan kan ik net zo goed mijn oude foon met lage bundel houden en een iPod Touch kopen. Die is weliswaar wat minder, maar scheelt ook flink in de prijs. En zolang ik nog geen werk heb, moet ik me inhouden qua kosten. :+

Edit:
    The phone will be available in white or black, retailing at $199 for the 16GB model and $299 for 32GB.
    Als dat zonder abonnement zou zijn, zou dat echt een te chille prijs zijn. Zou beetje zuur zijn als je daarnaast nog eens €30 p/mnd gedurende 2 jaar zou moeten betalen. Het is ook niet dat T-Mobile nou je-van-het is.

11. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ik vind hem sexy, maar wtf is up met die iAds? Ik neem dat je die niet constant in beeld ziet??

12. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Filmpje op apple.com is wel even leuk om te zien. Vooral hoe hij gemaakt wordt, erg slick :cool:

Binnenkort maar even naar T-mobile om alvast te preorderen... als de prijs niet tegen valt.

13. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Jammergenoeg niet een vergelijking met de 3G. Denk dat de meeste mensen die nog hebben aangezien die er nu 2 jaar is en de meeste abbo's 2 jaar duren. Ga zelf ook van een 3G dan naar een 4G. Dus een nog groter verschil.

15. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Betekend dit dat de "ouderwetse" SIM kaarten er niet inpassen? :mad:

16. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Klopt, maar normale simkaarten zijn vrij makkelijk bij te knippen tot microsim formaat.. en providers gaan ook microsims leveren he dus niks aan de hand

17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik ben benieuwd, ik heb een oude SIM kaart en die gaat nog mee tot februari 2011. Zou wel een bummer zijn!

18. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    van de zomer komen de microsims ook bij de providers. nu al eigenlijk een beetje voor de ipad. tmob en vodafone hebben echt voor de release wel micro sims en anders verknip ik hem wel:)

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Lol zou jij als Apple gek niet erg balen als hij bijvoorbeeld 11 juli uitkwam. :9

Die $199 en $299 zal wel incl abbonoment zijn, want als dat de losse prijs is zou het wel erg goedkoop zijn.
    Zo te zien hebben ze ook veel veranderd en is het een waardige opvolger. Dit in combinatie met OS 4.0 (multitasken etc) _O_.

20. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Damnn wat een vet ding :cool:. Ben alleen nog benieuwd naar de prijs. Ik zit namelijk bij T-mobile en mijn abbo is afgelopen, maar ik heb dus geen zin om aan zo'n kut abbo vast te zitten van 30 p/m met 100 smsjes of belminuten. Nu heb ik een Iphone 2g (2 jaar geleden in Amerika gekocht) met een abbo van nog een Nokia 6300. 20 euro p/m met 1000 smsjes en 100 belminuten. Sim-only zou dit wel kunnen voor <15 euro p/m denk ik. Dan koop ik liever die Iphone 4 voor 600 euro in België oid.

Wat denken jullie?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina