[Online Gamestore] Ervaringen, levertijden, bestellen vanuit het buitenland etc.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ben85

    Ben85 Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Al een reactie gekregen? Ik helaas niet. Heb vanochtend opnieuw een bericht gestuurd. Inmiddels is van Fable 2 GOTY enkel nog de 'Classics' variant te bestellen, daar waar ik de 'normale' GOTY heb besteld. Ben benieuwd hoe ze het willen oplossen.

    Aangepast: Zojuist een bericht gekregen. Fable 2 GOTY is uitverkocht. Kan nu de 13,10 euro terugkrijgen, of de normale Fable 2 houden plus 2,40 euro teruggestort/ kortingsbon.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2010
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Kan 12 maanden live nog nog goedkoper dan 32,99 tegenwoordig?
    Heb al 24 maanden geen nieuwe live gekocht, zolang had ik al prepaid vooruitbetaald :+.
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ja, kreeg standaard reactie terug. Of terug sturen en alle gedonder die erbij komt en dan met brief schrijven en dan terug sturen met codes blabla en dan na een paar weken je geld terug.. wat me veel tijd en ergernis gaat kosten of mn kop houden en het zo maar laten en krijg ik 2 pond terug.

    Naja dit is de eerste keer in 2 jaar dat ik iets vervelends met ze heb gehad dus laat ik voor deze keer het erbij zitten. Maar zoiets hoeven ze me niet nog eens te flikken. Vindt het nog steeds geen goede zet van Zavvi om dan maar het verkeerde product op te sturen. De klant heeft er veel gesodemieter van.. kan echt niet.

    Dus geen Rapture Edition..
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmmm, ik wacht nu al 14 dagen op een zending van Zavvi. Heeft bij mij nog nooit eerder zolang geduurd...
     
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Wilde net voor iemand bij Zavvi BC2 bestellen zodat we die konden spelen, zie al dat dat niet het beste idee is :+

    Zijn er vaker van dit soort problemen bij Zavvi?
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb alleen maar goede ervaringen met Zavvi. Alleen duurt het deze keer blijkbaar wat langer.
    Ik heb zelfs eens per ongeluk een PC versie ipv een 360 versie besteld. Die mocht ik terug zenden en ik kreeg mijn geld netjes terug. _O_
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Verschilt, ikzelf heb 4 goede ervaringen met zavvi.. Allemaal binnen 8 werkdagen, 2 waren er na 5 dagen!
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Wel 15+ goede ervaringen. Meeste met 6-10 dagen.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ik denk toch maar dat ik mijn Mafia 2 order cancel bij GH.
    Er zijn inmiddels meerdere discount alternatieven, en vroeger kreeg ik het nog wel eens binnen een week binnen.
    Tegenwoordig duurt het dik 2 weken, is net ff wat te lang.
     
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik heb 'm ook bij gamehubs. Waar kun je 'm dan nog meer goedkoop pre-orderen?
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Nee normaal nooit probelemen met Zavvi, bestel er maandelijks al 2 jaar en tot nu toe nooit problemen. Meestal binnen 8-15 dagen alles wel binnen. Alleen de laatste tijd oppassen met het bestellen van aparte edities van games, ze maken er nu een gewoonte van om als ze die niet hebben je dan de "normale" editie maar op te sturen. Al verschillende mensen die de normale edities van Fable, Bioshock 2 etc krijgen terwijl ze de special en goty editions besteld hadden.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mijn bestelling van Zavvi binnen. 14 dagen deze keer. Wel vreemd dat dat zo kan verschillen. Snelste tot nu toe is 5 dagen en langzaamste 14 dagen...

    Maar met die prijzen wacht ik wel :)
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Geen idee, laatste keer (Skate :cool: bij MediaOffer besteld, dan heb je hem op de release binnen. 44 euro, dus valt in principe mee.
     
  14. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik wist niet in welk topic ik dit moest vragen, dus dan maar hier:

    Is het mogelijk om Microsoft Points door te sturen naar een vriend (ander account)? Ik heb namelijk nog 800 Points op mijn account staan waar ik (nu) niks mee doe. Dus die wil ik doorsturen naar een maatje, maar ik weet niet of en hoe dit kan?

    Is dit mogelijk, en zo ja, hoe?
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Is niet mogelijk.
     
  16. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    had je al een reactie terug nu? ik had daar ook RDR besteld(op 25 mei al 8))
     
  17. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gemailed naar ze en ze zeiden dat ze zelf ook neit wisten wanneer ze het weer geleverd kregen o.o dus het word wachten... dus jij meot ook nog wachten? ik had hem op 28 mei besteld. Dus wacht nu 12 dagen zelfs gh en zavvi zijn nog sneller :p
     
  18. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn problemen met de levering, gazoom en andere (NL) webshops hebben er ook last van :)
     
  19. Prioriity

    Prioriity Guest

    koop liever spellen 2de hands behalve als het zo episch is als mw2 ofzo.
     
  20. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Die van mij is nu gelukkig verstuurd
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina