Nice, maar weet niet of ik hem ga testen. Hoor wel of de demo cool is of niet. Zelfde geld voor de volledige game.
2 juli release al? Ik mag hopen dat er dan geen andere vette games zoals RDR uitkomen. Als dat wel zo is, dan denk ik dat deze titel kansloos is. Kan hem later altijd nog overkopen van Vegeta voor een prikkie. Hij en ik hebben de meeste goede deals met elkaar.
25 juni eigenlijk, die 2 juli was een gok van mij toen de officiele EU date nog niet bekend was gemaakt. Heb het even veranderd.
Batman, Indy 1 + 2 en Star Wars hadden ook demo's. Wilde vanmorgen spelen, maar toen bedacht ik me dat mijn zusje mee 'moet' doen. Kon dus niet verder. Maar dat wat ik gezien had was iig al leuk en typisch Lego. Lego games ftw \o/
Pluspunten: - Het vertrouwde lego gevoel , wat de games allemaal hebben. - De muziek - De tussenfilmpjes zijn weer hilarisch. - Co-op blijft geniaal. - Je hebt heel veel verschillende spreuken, dus niet simpel maar 1 aanval. minpunten: - Last van framedrops en screentearing, maar dat kan ook aan de demo liggen. Vaak heb je er geen last van in de volledige game.
Grrr, demo is gold members only Pas in juli komter weer gold in huis, nog even wachten dus. Lego indiana jones vond ik een heerlijk ontspannende game, 100% uitgespeeld ook. Deze lijkt me nog leuker Komt waarschijnlijk in huis.
Vond het af en toe wel onduidelijk wat ik moest doen. Aan de andere kant wel heel herkenbaar en leuke humor. Zal de demo nog een keertje doen en dan kijken of ik het echt de moeite waard vind.
Meer impressies van de demo zouden wel welkom zijn mensen. Ga hem niet eerder downloaden of kopen als ik niet meer weet. Wacht ook zeker reviews af.
Precies; kost helemaal niks. En dan kun je het nog eens zelf ervaren ook, ipv afgaan op de meningne van een ander. Heb de demo gedownload, maar nog niet gespeeld. Vandaag effe proberen (het weer is toch ruk).
Weet ik, maar ik heb niet zoveel zin in moeite nemen als het net niet allemaal juh van het is. Download sowieso al heel weinig demo's. Eigenlijks alleen bij hogere uitzondering.
Ik ook veel minder dan voorheen, maar dat komt meer door de opzet van het dashboard....vroeger vond ik het gewoon allemaal wat duidelijker en mnakkelijker....