Fifa 11

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    Kan je inderdaad een leuke mode bijhebben mits je de licentie hebt.

zou wel leuk zijn als ze wat meer tussen filmjes erin net als vroeger, meer spelers die lijken, en de derby's intenser?.

maar dansende fans zoals bij het WK spel hoeft van mij echt niet =(

2. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Zelf wist ik nog niet, maar waarschijnlijk kunnen we in Fifa 11 ook aan de slag in de Portugese competitie...

Tijdens een discussie op LusoGamer heeft één van de FIFA 11 medewerkers geconfirmeerd dat ook de Portugese league in de game zal zitten. Voor velen zal dit niet veel uitmaken, maar voor de FIFA fans klinkt dit als muziek in de oren.

Heet je favoriete ploeg FC Porto en ben je het beu dat je er niet mee aan de slag kan in een league? Dan zal dit in FIFA 11 verholpen worden, want volgens een medewerker zou de volledige Portugese league in de game verwerkt zitten.

bron: next-games.nl

De UEFA Champions League licentie ligt volgens mij voor vier jaar bij Konami. Ik geloof vanaf 2009.

Laatst bewerkt: 21 apr 2010
  3. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Wat een site :lol:

4. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Maar de Portugeese League zit er atijd al in ....

5. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Misschien nu met ondersteuning van Adidas Live 3.0 ;)

6. kaskovic

kaskovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien een nieuwe modi net als be a pro 2 jaar geleden en ultimate team vorig jaar .
    ik verwacht hopelijk niet te veel verandering vergeleken met fifa 10 dadelijk gaat het hellemaal fout net als bij pes die de next gen stap niet kon maken.
    omdat ze opnieuw wouden beginnen .
    daarom hoop ik op een goed spel met kleine veranderinkjes

7. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    inderdaad Kaskovic :thumbs:

8. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    FIFA 11 @ E3
    Even though the World Cup game came out just over a week ago, it’s been confirmed FIFA 11 will indeed be at E3 next month.

EA Working On Getting Player Faces Right
    There’s many things the fans would like to see improved in FIFA’s visual side, and from the looks of things EA are tackling one of them in a big way. This latest news comes from Digam from WEarePES, and details a report on the work EA are doing in making sure player faces are extremely accurate for FIFA 11.

Bron: FIFA Soccer Blog

9. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zoo FIFA 11 Impressions
    The magazine has hit, and already we’re getting feedback from what people are saying. To avoid having legal action taking against us (not nice) we’re going to post up a readers impression of the preview, and his general synopsis of the article.

Bij het laatste zou het wel leuk zijn als je je eigen muziek erin kan zetten.

BIG News
    Morgen is het embargo afgelopen en komen de eerste details, screens, etc. binnen.

Bron: FIFA Soccer Blog

10. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Zou mooi zijn als je nu ook zelf de gezichten enzo van players goed kunt aanpassen, en ook voor de offline-mode de skills, zoals we van bijvoorbeeld PES gewend zijn.

Dat je zelf nu muziek kunt invoegen lijkt me ook wel fijn, en hopelijk kun je de game ook op andere manieren 'tweaken', zoals bijvoorbeeld een 'foto-optie' in de game, waarmee je die foto vervolgens kunt gebruiken om je eigen title-screen te maken, ipv dat je de hele tijd tegen het lelijke hoofd van bijvoorbeeld Ronaldinho aan zit te kijken.

Dus net als in racegames, dat je uit de replay een mooie actie uitkiest, je camera-angle kunt bepalen, je foto kunt maken, vervolgens mooi kunt bewerken, en daarna kunt gebruiken :)

Daarnaast hoop ik nu voor een gebruiksvriendelijkere menu-structuur, en dat ook transfers etc makkelijker gaan met toepassen.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Inmiddels zijn er nog wat meer details naar buiten gebracht.
    - Om het 'ping pong' passen tegen te gaan is het passingsysteem uitgebreid. Hierbij zul je onder andere na moeten denken wie de pass geeft, niet iedere speler zal namelijk automatisch op een identieke manier passen. EA gaat zelfs zo ver dat er zwenkende passes, gedreven lobs en door-speel ballen met backspin zijn.

- De A.I. van spelers is sterk verbeterd ten opzichte van FIFA 10. De grootste verandering is de personaliteit van een speler, waardoor spelers reageren zoals je verwacht dat ze reageren. Iedereen in de game heeft een eigen defensieve en aanvallende statistiek, zo zal Wayne Rooney zeer snel zijn tussen de verdedigers, maar keert Dani Alves langzaam terug naar de verdediging wanneer hij in de aanval is geweest.

- Spelers krijgen hun specifieke bewegingen op basis van hun personaliteit, denk aan Carlos Tevez die kleine bewegingen heeft terwijl Didie Drogba zijn sterkte gebruikt tegen de verdedigers.

- Op grafisch gebied is er eveneens een verbetering, zo zijn de lichaamstypes uitgebreid van drie (FIFA 10) naar tien. Hieronder krijgen 'speciale gevallen' als Peter Crouch ook een beter voorkomen.

- Het is mogelijk om een lied te uploaden, dan wel met een groep vrienden een audiofragment op te nemen, om deze op de achtergrond te laten klinken wanneer je team op komt of je gescoord hebt.

Dus geen Messi met een lichaam van Rooney meer. :+

12. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Nice. Koop meestal om de 2 jaar een footie - deze zal het denk ik worden. Hoop dat Be A Pro wat meer seizoenen krijgt dan in FIFA 09 (en 10 is volgens mij ook 4?)

13. UnExpected

UnExpected Guest

Ik kijk nooit uit naar een spel, behalve naar de Fifa-reeks. Enige spel dat ik eigenlijk speel op me Xbox ook

14. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Noeeeeeeeeeeees!!!

15. UnExpected

UnExpected Guest

De veranderingen klinken altijd groter dan dat ze in werkelijkheid zijn. Als je goed bent in Fifa 2007 dan ben je dat ook met 2008/2009/2010

16. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Eerst shot. :)

17. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    het ping pong passen word eruit gehaald

godzijdank, het is echt te triest om tegen mensen te spelen die het ZO spelen.
    het spel wat ik speel is traag, maar ik speel te tegenstander kapot door verrassend te spelen, niet zielig tikken waar je niks tegen kan doen, en wat iedereen kan :)

18. UnExpected

UnExpected Guest

Als iedereen het kon zou ik elke wedstrijd worden weggetikt. Beetje makkelijk gezegd :b:

19. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Damnnnn dat ziet er schitterend uit :) Eindelijk gezichten van het niveau PES. :thumbs: MUST-HAVE!

20. Don Juan NL

Don Juan NL '-'

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt totaal niet waar. Je kan een talent hebben voor voetbalspelletjes, maar vooral van '09 naar '10 was een enorme verandering met o.a. 360 graden lopen/draaien, vrije trappen enz.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina