[Wii] [Wii]Super Mario Galaxy 2

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 2 jun 2009.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Klopt, daarom moest ik ook gewoon een Wii hebben, ook al is het een kutding. Ik heb geen enkele Mario of Zelda gemist sinds de NES en dat wil ik graag ook zo houden (op de CD-I games na, maar die mag je niet eens meetellen :+).

Maar wie heeft deze game gepreordert voor volgende week of gaat hem sowieso halen? Ik weet dat de helft van de mensen de game hier al via de wat minder legale weg spelen, wat ik echt een schande vind.

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Wii heeft echt al letterlijk iets van een half jaar lopen stof happen, misschien wat minder. Ik weet niet wat het is, binnenkort Mario Galaxy 2 maar ik kijk er niet heel erg naar uit. New Mario Bros wel uitgespeeld en veel van de extra stages gedaan...

En dan te bedenken dat ik ten tijde van de Gamecube nog een ware N-fanboy was... Ik zoek nog steeds naar games op de Wii die mij lang kunnen bekoren. Waar ik niet even lol heb met bijzondere besturing maar waar ik echt voor een lange tijd voor kan zitten.. Deze komen helaas maar mondjes maat binnen op jaar basis (voor mij dan)

Er zijn wel spellen waardoor ik meteen mijn Wii weer zou aanzetten, onder andere Starwing. Komt omdat dit spel gewoon de tand des tijds heeft doorstaan voor de volle 200%. Ik speel het nog wel eens bij een vriend en het is nog net zo vet als vroeger.

Laatst bewerkt: 5 jun 2010
  3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ze moeten eens een nieuwe Starfox maken, liefst in de stijl van Starfox Adventures. Maar een Starwing is ook goed. Vind het zo jammer dat ze dit character volkomen links laten liggen.

Met New Super Mario Brothers Wii ben ik nog in wereld 3. Ik heb het spel al sinds november niet meer aangeraakt. Het is wel geinig, maar niets nieuws. Daarom ga ik Galaxy 2 ook kopen, is voor mij helemaal iets nieuws. Alleen bij de Wii heb ik altijd het idee dat ik staand moet spelen. Als ik zit gaat het helemaal voor geen meter, die gare besturing.

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Links laten liggen? Er zijn er twee voor de gamecube en 1 voor de DS verschenen...

*ahum Donkey Kong

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Starfox adventures was toch de Zelda play-a-like game op de Gameubce? Was op zich wel aardig... Maarja ik wil vooral een port van Starwing, beste arcade vliegtuig shooter ooit (IMO).

New Super Mario Brothers Wii is goed/ solide, maar veel levels zijn helaas toch ook ietswat inspiratieloos en niet boeiend. De echte WOW factor komt pas in de laatste wereld in een aantal levels. Verder is het allerlaatste level in het kasteel van Bowser ook geniaal.

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik bedoelde meer een nieuwe titel op de Wii. Aan handhelds doe ik niet.

In plaats van New Super Mario Bros Wii zie ik liever New Donkey Kong Country Wii.
    Ik vind Donkey Kong Country echt een stukje toffer dan Mario Bros.
    Maar inderdaad, Nintendo heeft zulke leuke characters, maar ze doen er te weinig mee.
    Donkey Kong heeft ook sinds de N64 geen fatsoenlijke titel meer gehad.
    Donkey Konga en Jungle Beat zijn wat dat betreft maar zwak, heeft geen DK gevoel.

7. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook jammer dat Donkey Kong na de N64 een beetje dood is... De SNES games waren episch goed. De muziek en de graphics waren revolutionair voor die tijd en de gameplay was verslavend leuk :). Het N64 vervolg vond ik ook briljant, een soort Banjo Kazooie on steroids. Jammer dat Rare bij Nintendo weg is.

8. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog dat ik jaren uitkeek naar DKC1 en uiteindelijk 169 gulden betaalde :D

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :emo:
    Ik kan mij nog spellen herinneren van 210 gulden, (waren maar een paar), maar ook van 180....

Zie je het al voor je dat je nu €90 betaald voor een spel ( en nee das geen LE ofzo) gewoon alleen het spel :)

Aan de andere kant betaalde ik tot een paar jaar terug nog wel eens 67,95 voor een spel, das omgerekend met inflatie toch ook snel 160 gulden ofzo.

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Iemand die het spel al gespot heeft?
    Ik ben niet iemand die alle winkels afgaat, alleen als ik zeker weet dat die er ligt.
    Vind vrijdag best, maar een dagje eerder kan geen kwaad.

11. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Lol, volgens mij had ik zelfs Ocarina of time gekocht vroeger voor 180 gulden gekocht,
    Maar goed dat de euros uit zijn gekomen nu zijn ze cheaper namelijk!.

Eigenlijk heb ik al tijden geen Wii game gekocht(laatsten waren Red Steel en The Legend of Zelda Twilight Princess) en nu ben ik van plan om Super Mario Galaxy 2 te halen zal wel door de aankondiging komen die binnenkort komt van de nieuwe Zelda, dunno... :+

Laatst bewerkt: 8 jun 2010
  12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Nu je dat zo zegt heb ik ook weer meer iets van dat Nintendo toch al een beetje haar eigen graf had gegraven. Achteraf gezien is het natuurlijk pure arrogantie, alsof alle ouders dit over hebben voor hun kind. Als er dan een playstation komt met goedkopere spellen (en zelfs zo makkelijk is dat iedereen wijk een playstation ombouwer heeft, ach de geschiedenis vertelt 't verhaal verder)..

Net trouwens Mario Galaxy gedaan, moet zeggen dat de eerste 3/4de van de galaxys leuk zijn maar dat 't daarna inspiratieloos wordt. Niet eens zozeer moeilijk, gewoon niet boeiend/ gaar. Ik heb 't spel dan ook uitgespeeld met 89 sterren ofzo. Daarna had ik iets van "laat maar" in alle eerste 5 galaxys alle sterren gehaald (dus ook de lastige challenges) :)

13. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet 100% zeker dat ik er 129 gulden voor heb betaald.

Nog een paar dagen, ik ben benieuwd. Ik heb haast geen trailers of footage gezien.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Aangezien Nintendo altijd op woensdag levert is mijn vraag of iemand hem al gezien heeft?

15. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    OoT ook toen volgens mij voor 129 gulden gehaald. En eentje voor 20 euro paar jaartjes terug die zit nog in seal hehe, beste game ooit moet je gewoon in seal zo gloed als nieuw hebben liggen!

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Meeste winkels hebben hem al maar willen hem pas vrijdag verkopen....morgen nog maar een keer proberen :)

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
  18. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet verkeerd. Kan je ook zeggen waar gehaald?
    Veel plezier ervan iig.

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    www.digifan.nl

Game is echt geniaal. Heb deel 1 al heel lang geleden gespeeld, maar het valt me op dat het grafisch echt geweldig is. Daarnaast is de Yoshi gameplay erg goed gedaan!

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Zou die vandaag ook in de winkels te vinden zijn?

Deel Deze Pagina