Ook in het andere topic gevraagd. Maar ik heb vaak dat ik niet kan verbinden met de ea servers terwijl de rest wel kan spelen. Wat kan hier de oorzaak van zijn?
Net 2 oefenpotjes tegen Alpine gespeeld Kroatie-Mali 4-2 Mali-Kroatie 0-3 Alpine was beter en scherper dan mij, ik weet dat ik niet al te veel kansen krijg met mijn spel dus als je ze krijgt moeten ze gewoon erin, maar de tweede wedstrijd wilde de bal na 4 a 5 opgelegde kansen er niet in. Bij Alpine wel, die had eerlijk gezegd wel meer kansen Gefeliciteerd Alpine, 2 x terecht gewonnen.
Jou spelers hebben lange benen zeg. Paar keer dat ik vol uit wou halen maar dan staat een lang Malinees beentje in de weg. Bij de 1e wedstrijd maakte ik volgens 2 buitenspel goals en raakte ik 2x de paal. Je strafte me af waar ik 15 minuten zat te kloten met me verdediging toen jij de aansluitingtreffer en de gelijkmaker maakte. Maar me 2e doelpunt van de 2e wedstrijd gaat Sidibe nog 30 jaar nachtmerries overhebben. Srna
Als de finale van viktortje's toernooi gespeeld is kunnen we gelijk beginnen met dit toernooi. Ik hoop op morgen !!
Yeah eindelijk heb er erg veel zin in Heb het net weer geflikt maar nu met Diego onderkant lat erin. Eigenlijk best wel makkelijk een corner er in draaien Mensen in mijn poule. Vrees maar voor mijn Srna!
niet normaal, goeie set piece btw. Staan er dan niet veel mesen voorin ? Countertje en boem, goal tegen ?
Nee der staan sowieso meer man achterin van jou en hebt sowieso een man meer situatie als je tegenstander een counter wil inzetten. Maar jouw spelers komen ook bij de keeper staan aangezien je de spelers moet dekken natuurlijk. Alleen kan je bij FIFA je tegenstander moeilijk van je keeper vandaan te houden. Daardoor ontstaat er dat er 6 man voor de keeper staat en die natuurlijk gewoon geisoleerd is door de spelers. Keeper kan niks doen en vervolgens kom ik voor de keeper en kop ik hem erin. Soms wilt hij der weleens in 1x ingaan maar dat gebeurt niet zo vaak. Het is gewoon een goeie ste piece wat je veel doelpunten kan opleveren als je goed uit voert
Net weer 2 oefenpotjes tegen Alpine Mali-Kroatie 2-1 Had geluk dat de bal er niet in wilde bij Alpine, en dan zul je zien dat ik hem erin prik. Ik vond de 2e goal van mij wel erg mooi (als je van snelle counters houd) Kroatie-Mali 4-0 De revanche van Alpine was al snel geregeld, 3-0 voor met rust. Dom begin van mijn kant, zat te kutten met mijn button, waar ik normaal verdedig met mijn knopje. Maar dat was niet de reden, Alpine was gewoon beter één dingetje waar ik wel kwaad om werd dat de scheids geen rood gaf aan de keeper, in de eerste paar minuten. Alpine trok aan de handrem terwijl ik de 1-0 kon maken. Dat is voor mij lekker want dan kan ik me eigen ingraven.
Was gewoon een mooie tackle hoor Was gewoon rood maar alleen de scheids gaf een vrije trap tegen en de keeper kreeg een waarschuwing Maar dat was ook de enige actie die me keeper ook in die wedstrijd uitvoerde.
ik kan er nog ééntje voor het eten Mali-Paraguay 2-2 Ging prima volgens plan, 1-0 voor en toen counteren, maar Reuj ging gewoon door wat resulteerde in een 1-2. Gelukkig scoorde ik nog de 2-2. Vond mezelf iets beter eigenlijk, kreeg ook meer opgelegde kansen. Was een leuke pot