'S avonds laat zijn er meestal wel rond de 2500-3000 mensen online, bij de release was dit ook al het geval. Daarnet waren het er maar 700, gelukkig wel weer volle lobbies bij FFA racing want ik kon nog geen team racing doen, maar het ging wel weer lekker Even naar level 10 gegaan en dan vanavond weer verder. Ik heb gisteren ook maar wat feedback achtergelaten op het Bizarre forum, het begint best vervelend te worden dat je een self destruct hebt wanneer een teammaat te hard tegen je aanknalt met zijn auto. De meeste damage krijg je dan ook omdat teammaten geen bochten kunnen nemen.
Hoe kan ik die demand van het vuurwerk kijken in brighton halen? Heb het een aantal x geprobeerd maar zonder succes. Hetzelfde geldt voor het door een olieveld rijden op amboy met een rokende auto... Tips?
Ik net ook weer x6, ben toen maar geleaved want er was echt geen reet meer aan. Gisteren 26 races gedaan met Neon en Denvan en maar 1 gewonnen We joinden toen Neon 15 races had gedaan en 13 wins, uiteindelijk had hij er 42 en 14 wins, echt niemand van ons kon meer winnen, sloeg nergens op
Had 3x gewonnen van de 25. Trouwens toen jullie weg waren ging ik ook maar uit de party. Hun zaten continu te praten en echt samen te werken!