Ik ben benieuwd of de deadline gehaald word door danny en frank, ze hebben de laatste dagen wel gepost om af te spreken, misschien handig voor ze om vanavons zowieso online te gaan ? iig Succes
Gister was ik er niet. Vanavond wel weer. Lonney niet doen alsof ik nooit wil of kan want had jou vorige week al toegevoegd en toen was er 3 dagen niet en nu kon ik toevallig 2 dagen niet. Vanavond spelen we de wedstrijden als jij kan
ik ben er bijna elke avond rond 10 uur vaste prik dat ik dan een paar potjes clubs speel. Vanavond kan ik rond 21:00 eerst werken tot 20:15. En heb ook al eerder hier een reactie gestuurd op jou aangegeven wanneer ik kon en kreeg er ook geen reactie op. Zie je vanavond dan denk ik ? ik zorg dat ik rond 21:00 onilne kom.
Ben er elke dag om 19 uur vaste prik. Ik moet elke morgen nou half 6 me bed uit dus ben er niet meer om 10 uur. En had je eerst een invite gesturud die je 3 dagen niet aan had genomen. Die ene avond dat je me een bricht stuurde stond me xbox aan maar keek tv. Kan toch ook wel eens gebeuren. Vanavond 21 uur ben ik er en dan spelen we 2 potjes!
nou hopelijk dat vandaag eindelijk de wedstrijd gespeeld wordt zodat we eindelijk de halve finale kunnen spelen...
Het kan niet altijd snel gaan. Lonney en ik allebei sociale verplichtingen gehad en vanavond gaan we zeker spelen. Niet vergeten dat vandaag pas de 1e ronde gespeeld had moeten zijn!
nee daar heb je gelijk in, maar omdat iedereen al klaar was behalve deze wedstrijd lijkt het zo lang ....
Idd 1e was saai en won je dik verdiend. Ondanks een 4-3-3 opstelling en ultra aanvallend bleef iedereen achterin hangen. 2e wedstrijd was mooi. Door wat lucky goals op 3-0 komen. Daarna jij wat kansen gemist, ik ook nog een aantal waardoor 4 min voor tijd de 3-1 viel. Gefeliciteerd. Vond het spannend.