Apple iPhone [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    In de iPad update zal vast wel een frontface-camera komen.
    Al mis ik het niet op die van mij.

2. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Tuurlijk ga je die wel missen als je straks gezellig kan cammen via Skype vanuit de woonkamer! \o/

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik cam werkelijk waar nooit. Niet via Skype, niet via iChat. Nooit.
    Dus ik zal het niet missen.

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Is idd met de meeste dingen bij Apple zo. Ze zijn niet perse de eerste maar wel vaak de eerste die het helemaal goed doen en het ook echt goed en makkelijk werkt waardoor het aanslaat. Ze waren niet de eerste met een mp3 speler, maar wel de eerste die goed werkte en klein genoeg was. Weet nog dat ik mn 2G iPod kocht toen iedereen nog met tape spelers zat en sommigen met een grote logge cd speler en er ware al 2 of 3 mp3 spelers van o.a. river maar dat waren collosale dingen die op cd spelers leken 8) Geniale ad toen met Moby. Was wel even 600 euro lichter, maar was basically de iPod die ze nu nog steeds hebben, jaren vooruit :cool:

En als videobellen over 3G gaat volgend jaar als t-mobile zn zaken voor elkaar heeft dan is dat toch gratis aangezien je onbeperkt 3G hebt? :)

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat is dus de vraag. Momenteel betaal je voor belminuten en is data gratis.
    Als ze straks besluiten om belminuten af te schaffen, zul je moeten gaan betalen voor de data. Ze moeten natuurlijk ergens op gaan verdienen.

6. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Net bij Vodafone hier in Den Bosch langs geweest en de verkoper vertelde mij dat het zeer waarschijnlijk is dat Apple niet weer in zee gaat met T-Mobile, aangezien T-mobile zo veel problemen heeft met hun netwerk. Hij wist bijna zeker dat OF Vodafone het alleenrecht zou krijgen OF dat de iPhone 4 gewoon vrij wordt en alle providers m gaan aanbieden. Ook verwachte hij dat de iPhone 4 pas in augustus zou komen. Hij kon me uiteraard niks beloven omdat hij niks 100% zeker wist ;)!

Naja, opzich hoop ik dat er een kern van waarheid inzit, want ik blijf liever bij Vodafone, dan over te stappen naar T-Mobile! Maja, het wordt gewoon een kwestie van afwachten tot juli tot er meer bekend is denk ik!

7. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dus T-Mobile maakt alvast een website aan. Terwijl vervolgens Vodafone het alleenrecht krijgt? Don't think so. 8)

8. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Haha :D Met die gast die dat verteld heeft moet je een weddenschap houden.

Vodafone het alleenrecht op de iPhone 4? Ik weet niet hoor, maar t-mobile heeft em al op zn site staan en gaat hem over een paar weken gewoon verkopen, dus hoe Vodafone het alleenrecht op de iPhone 4 kan krijgen snap ik niet helemaal ;)

En de iPhone gaat niet naar alle providers, is in geen 1 land zo. En in Amerika heeft AT&T ook veel problemen maar zij blijven ook de enige provider, ondanks de problemen.

Die Vodofone gast zit je gewoon onzin te vertellen in de hoop dat je bij Vodafone blijft ;)

9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Idd.. en zoveel problemen heeft T-Mobile niet eens. En zoals je zelf ook weet, zijn ze daar nu dus al lang mee bezig om het op te krikken.

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    :+ Vodafonemedewerkers :thumbs:

Die gasten weten helemaal niks, verschrikkelijk. Natuurlijk zegt hij dat zij ook de Iphone 4 gaan aanbieden, immers, hij wil jou graag als klant behouden. De medewerkers bij VF worden nergens van op de hoogte gehouden, iedereen zegt wat anders daar. Allemaal gelul.

Ik heb behoorlijk veel interesse in de Iphone 4, het lijkt me echt een toptelefoon. De Iphone 3Gs is naar mijn idee vergelijkbaar met een Legend of Desire, dus voelde ik niet echt de behoefte om over te stappen.

De Iphone 4 lijkt me dan wel weer geweldig, alleen verwacht ik een bizar hoge prijs i.c.m. een abonnement en je moet nog bijbetalen voor de telefoon ook. Ik weiger sowiezo al bij te betalen voor een telefoon, en ik ga geen abonnement van boven de € 30,00 nemen omdat ik zonodig een Iphone 4 wil. Daarbij bel ik vrij weinig, dus een abo van 150 belminuten + web is voor mij voldoende. Ik heb nu een abonnement van € 14,75 (het eerste hele jaar) i.c.m. een Legend. Vind ik eigenlijk wel prima.

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    iPhone 4 pas in augustus? Terwijl Apple zelf juli zegt? :+
    Vodafone.. kansloos bedrijf. :emo:

12. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Wat was die site ook al weer van T-mobile?
    Waar stond dat er binnenkort meer info komt over de Iphone 4?

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  14. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

:+

Jah Goh:) die weet ik ook, maar ik bedoel die speciale pagina:D
    Die kan ik niet meer vinden..

Bedankt voor het snelle antwoord:)

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    :+ Inderdaad, behoorlijk. Maarrrrrrrrr, ik moet wel eerlijk zeggen dat ze als provider echt wel beter zijn met hun diensten dan T-Mobile. Het internet is sneller, ze zijn niet zo moeilijk met verlengen, regelmatig mooie aanbiedingen en bijna alle telefoons hebben ze in hun assortiment (behalve dan de Iphone).

Verder is het een kutbedrijf en weten de medewerkers helemaal niets.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Kijk nou 's op www.t-mobile.nl ..
    Gewoon even doen.

17. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Sneller internet? Das knap..

18. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt bij die €30 per maand ook max. 150 min. + internet. Je betaald gewoon meer voor de telefoon. ;)

19. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Voor zover ik weet wel ja. Misschien heb ik het mis, maar dat heb ik begrepen (niet van Vodafone zelf hoor haha).

Mijn HTC Legend is iig sneller qua internet dan de Iphone van een vriend van mij. De 3Gs that is.

20. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    wil niet veel zeggen, maar ik heb het er zeker voor over. Nog nooit een telefoon gezien die zo makkelijk werkt als een iPhone.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina