[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik denk dat ik toch voor Nukem 007 antwoord ga. Ik ben alleen een beetje brak van al dat tapijtreinigen vandaag. Weet niet of ik er aan toe kom. Denk vanavond misschien wel even, morgen zeker weten. ;)

Edit: @ Nukem 007: Gems zijn vervangen. Ik denk dat het zo ook wel goed is tot ik betere gear heb. Weet niet wanneer ik weer ga tanken. Heb gisteren op mijn main The Weekly gedaan en wil vanavond ook nog een raid doen als het meezit. ;)

Laatst bewerkt: 8 jun 2010
  2. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik bedoelde eigenlijk maar een aantal, niet alles. :+ Maarja, als je toch nog emblems over hebt moet je sowieso T9 kopen krijg je ook weer meer hp en defense rating. En dan zou ik me focussen op wat items uit normal ICC dungeons en later de heroic versie als je wat betere gear hebt.

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Gast: Stap voor stap he. Ik heb nog 80 emblems of Triumph over. Zeg jij maar waar ik wat moet kopen. ;)

Had op een pagina die Conquistador me PMde een handige link staan naar een site die Wesley me gaf. Daar stond precies in wat je het beste aan gear kon hebben als eerste stap. Zaten wel wat blauwe items tussen, maar als dat eerst beter is waarom niet.

Zit nu btw op 530 def rating. Dicht bij de 540 dus. ;)

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
  5. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, vraagjes, hoop dat iemand het weet!
    Ik speel nu de trial van WoW (moet wat in 3 maanden vakantie :)), dit doe ik na een request van een vriend. Nu wil ik dit pakket aanschaffen. Alleen hier heb ik de volgende vragen over. Zit er een code in waardoor je een maandje ofzo kan spelen? En zo ja, kan ik daarmee me huidige trial account mee verlengen? Wil niet een nieuw account aanmaken omdat je dan de voordelen kwijtraakt, zo krijgt die vriend dan geen mount.

6. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Je kunt je trail account met dat pakket upgraden en dan krijg je inderdaad een maand gratis.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kun je nu weer de games gaan vervangen voor +30sta ;)

8. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Cool :) bedankt voor`t antwoord, ga hem ff bestellen.

9. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Zorandar < Inside Out >

Hmm had geen idee dat SV gemigrate was. Komt vast omdat ik nog vaak mensen van SV op de realm forums van Thunderhorn zie. Zoiezo brak de Horde de laatste tijd steeds meer & meer op op onze server. ;)

10. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die gratis maand krijg je pas als je er zelf een maand bijkoopt via automatisch incasso anders moet je 2 maanden kopen in de winkel.

11. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Zucht... de eerste maand krijg je gratis bij het aanschaffen van WoW vanilla.

12. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://wow.incgamers.com/forums/showthread.php?t=281841
    Als Gemini NL z'n bankgegevens geeft en weer optijd verandert dan inderdaad kan hij 1 maand gratis spelen zonder bijkosten. Maar als hij liever niet z'n bank gegevens wil opgeven dan moet hij wel degelijk 2 maanden erbij kopen.

13. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    hmm nu begrijp ik er geen f*ck van. Krijg het spel zo binnen, kijk dan wel hoe het zit.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Vreemd. Ik begon met een trial gezonden door de Gamemania.

Toen ik de hele game installeerde en het volledige spel opstarte, kreeg ik gewoon die gratis maand hoor.

Niets geen bankgegevens hoeven invoeren of een extra 2 maanden te moeten betalen.

Laat hem nu maar eerst die game installeren en inloggen op de main site, dan zien wel wel verder of die nog vragen of opmerkingen heeft inzake het abbo. ;)

15. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Teminste zo ging het bij mij. En dat is ook alweer zo'n kleine 5 jaar geleden.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Dingen veranderen he.

Zoals de game meer casual word, is dat ook met de aanschaf van dergelijke artikelen. ;)

17. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    En toch had ie gelijk :p
    Ik moest meteen subscriben als ik wou kunnen spelen. Heb geen CC, dus via Ideal ff 3 maanden aangeschaft, en heb dan ook daarbovenop nog een maand "gratis" gekregen.
    Ik zit trouwens op Frostmourne, onder de naam Sagit.

Edit: WTF, ik installeer het spel vanaf de DVD, gewoon zoals normaal zou je denken. Druk ik play WoW: gaat ie patchen. Vervolgens moet het spel opnieuw geïnstalleerd worden, en er moet 3.2 GB gedownload worden!?

Laatst bewerkt: 9 jun 2010
  18. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Dat zijn patches ;)
    Daarom kun je beter via blizzard downloader installeren, gaat stuk sneller. Duurde maar uur laatste keer bij mij.

19. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja hij is nu al (nog steeds) bezig. Nog een keer een lading van 1.62 GB. En dan ben ik nog niet eens begonnen aan`t installeren van Dark Crusade.

ééén nog eens 700 MB, om gek van te worden

Doe nog maar 180MB erbij...

Laatst bewerkt: 9 jun 2010
  20. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Net exalted met de kurenai geworden :) (was best een lange rep grind) heb nu me war talbuk :) nouja eigelijk heb ik ze allemaal gekocht maar ben er wel blij mee.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina