[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 24 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoefnagels

Hoefnagels Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey ik moet voor treasure 6 naar nuevo pariso, waar ligt dat precies. zie het nergens op de kaart liggen.

2. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Youtube: Red Dead Redemption treasure 6:thumbs:

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    [yt]jbZhLIGfRzI[/yt]

4. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Woo kon je die niet vinden, ik zag die tekening en wist meteen dat hij dan daar zou liggen. Ook al had ik die rots nog nooit gezien :p

5. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik was gisteren bezig met de 'Mowing them down' achievement (500 mensen met stationary weapons), mijn honor werd dus redelijk slecht omdat ik het in SP deed. Kwam er nu pas achter dat je een zeldzaam paard krijgt als je honor 100% in de min zakt. Paard ziet er stoer uit, helemaal zwart, wit gezicht en littekens :+

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    neauvo paraiso is gewoon mexico, ofte wel het hele stuk onder de rivier ;)

7. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Waar kun je zien hoeveel geld je totaal hebt verdiend? Ik zag het bij de stats niet staan, of ik moet er totaal overheen gelezen hebben. :eek:

En die wilde zwijnen, waar vind je die het meeste?

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Als de oostelijke kustlijn van Blackwater volgt naar het zuiden, kom je op een gegeven moment bij een heel duidelijk inham. Daar lopen 's nachts altijd veel zwijnen!

9. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Weet het niet zeker, maar dacht dat gewoon rechtsboven ergens stond als je op (start) drukt in het menu of (back) in je inventory.

Edit: ah in totaal, daar had ik eerst over gelezen. Als het ergens staat zal het toch bij stats moeten zijn.

Die zwijnen vind je trouwens best gemakkelijk ten N van de MacFarlane's ranch, er staat daar trouwens op de kaart ook een tekening van die beesten. Bovenaan op de prairie daar tegen de rotskant en in het midden vind je ze wel vrij vaak. Als het niet lukt ofwel bait gebruiken en wat later terugkomen. Gewoon even wegrijden, kamp opzetten, saven en teruggaan, lang zou het niet mogen duren alvorens je ze dan ergens tegenkomt.

Edit 2: En Willem was me reeds voor met een locatie.

Laatst bewerkt: 9 jun 2010
  10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik kan dat zwarte paard echt niet vinden. Dag, nacht, ochtend, avond, de hele dierenzooi komt langs, nog net geen olifant, maar een zwart paard, ho maar ...

EDIT:
    ik heb dit nog niet getyped of ik zie eentje (overdag)... finally!

Overigens, als je de achievement 20 missies met hetzelfde paard al hebt dan kun je de deed van een paard handig misbruiken:
    elke keer als je de deed gebruikt doet hij een autosave ZONDER dat de tijd voorbij gaat. Een ssort van quicksave dus.
    Erg handig als je voor de 100% gaat. Zo kun je telkens snel saven :)

Laatst bewerkt: 9 jun 2010
  11. PimpmasterB

PimpmasterB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag over de DLC, en in mijn geval over warhorse. Om precies te zijn: hoe kom ik er van af. Ik heb een verse installatie van het gehele spel gedaan, al mijn save games gedelete en zodra ik RDR weer opstart, maakt hij verbinding met de servers van Rockstar en is warhorse weer terug.

Dus ben ik een nieuwe game begonnen, na verse installatie, zonder verbonden te zijn met internet. Top! warhorse weg, maar zodra ik internet er weer inplug maakt hij weer verbinding met de Rockstar servers en is warhorse weer terug.

Waarom wil ik er vanaf? Warhorse is het uberpaard en als die in mijn inventory staat, pak ik geen andere paarden meer. Is waarschijnlijk iets dwangmatigs ofzo, ik hoef hem natuurlijk niet te kiezen. Maar dat is kennelijk geen optie voor mij. Het liefst ben ik hem gewoon kwijt.

Wie kan mij helpen?

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Je moet naar de Settings van je Console gaan, het onderdeel Memory selecteren en bij de spelgegevens van Red Dead Redemption deze gedownloade content verwijderen. :)

13. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Weet niet of ie al langs was geweest...

14. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Thanks. _O_

Weet iemand hoe je een duel tot een goed einde brengt? Het is me een keer gelukt maar ik weet niet meer hoe. :x

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    In zijn rechterarm schieten :)

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Weet nog wel dat je voor een Stranger missie iemand het pistool uit de hand moest schieten in een Duel. Dat was heel makkelijk toen, maar daarna is het me nooit meer gelukt. :+
    Trouwens, als je er voor kiest in iemand zijn arm te schieten, moet je dan meerdere kogels schieten? Want ik heb het idee dat je met één schot (die dan wel hoog staat in de balk) niet kan winnen van zes schoten van een tegenstander....

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Kun je niet zien, alleen hoeveel je atm hebt.

18. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Hmm, dat is wel jammer. Zeker voor de achievement die er aan vast zit. :{

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ja precies. Vind ik ook maar wazig gedaan.

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Net in free roam solo een aantal hideouts gedaan. Stukken pittiger dan in SP, vooral met expert mode en no dead-eye ... 9 levels gestegen door drie hideouts te clearen :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina