UFC Undisputed 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rebel8319, 25 apr 2010.

  1. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah das erg balen, het is verstandig om pas rond de 3e keer dat ze vragen of je wilt switchen tussen weightclass om dan pas over te stappen ivm bugs.
     
  2. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik vond het nu al zo vreemd. Ik was 31 en vechtte tegen gasten van 42-45 en ik moest met retirement terwijl ik omhoog knalde in de nieuwe weightclass!

    Leuke game trouwens! Begin eindelijk de ground fights en transitions een beetje onder de knie te krijgen. Het is me overigens nog maar slechts 1 keer gelukt om uit een submission te komen! Dat terwijl ik hierop 60-70 punten heb! Iemand een idee wat ik misschien fout doe (Als een malle die stick rond draaien met de klok mee)?
     
  3. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu de demo echt al 100 keer gespeeld ofzo, wel lastig om dit spel zonder tutorial te leren:) Misschien moet ik de game maar eens gaan bestellen. Welke gewichtsklasse is het leukst om mee te spelen?
     
  4. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg ik de tegenstander vast op de grond? Dus ik hou zeg maar ze hand vast zodat hij opgeeft zoals je ziet in echte wedstrijden maar ik kan hem niet vasthouden. op een gegeven moment laat hij los/verliest hij zijn kracht.

    Moet ik iets doen of wat?
     
  5. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Met je rechterpook als een gek tekeer gaan volgens mij :)
     
  6. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Doe eens de tutorial over Submissions.

    Kort samengevat: druk op je rechterstick (RSB) en draai rond als een malle wanneer je hem in de 'houdgreep' hebt.
     
  7. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben onwijs slecht in die submissions. Ik wordt soms echt binnen 15 seconden verslagen door een submission. Dat terwijl ik iemand met een hoge defense heb en als een malle aan het draaien ben. Ik vind dat echt een zwaar klote punt. Van me verloren 25 wedstrijden zijn er 23 verloren door submission.
     
  8. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    even wat gal spuwen hoor. ikzelf heb ufc 2009, ik zat eens bij de dlc te kijken, 320 microsoft punten voor Ryan "Darth" Bader en Efrain Escudero.

    bij ufc 2010, 160 microsoft punten voor, Roy “Big Country“ Nelson, Marcus “Big Baby” Jones, James McSweeney en Brendan Schaub.

    wat is dit voor malligheid? het is toch meestal zo dat oude spellen juist goedkoper zijn?
     

Deel Deze Pagina