Divinity II: Ego Draconis

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 aug 2008.

  1. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die zag ik dus over het hoofd...of niet over het hoofd maar ik dacht daar hoor je niet in te gaan...

    Ben nu in Maxos Tower. Opzich wel te doen maar dat poison is echt schijt irritant...Ben Warrior met Full Str en in hp. Dus ik hou het makkelijk vol. Totdat je Rangers tegen komt met Poison :thumbs:

    En kan het kloppen dat met zo'n missie je zo'n bandit camp/tempel in gaat dat je maar 2 meter kunt lopen voordat je de volle laag krijgt van poison?! Want daar zat ik eerst ook vast.
     
  2. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi tricker,

    welke rangers met poison in de Maxos temple bedoen jij?

    In de "Temple of Doom" (bandit camp), daar heb je WEL veel poison, klopt! Maar er IS een manier om doorheen die Temple te geraken zonder dood te gaan aan al het vergif!!
    volg het spoor van dode lichamen op de grond!

    Succes!! ;)
     
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt ik vond het ook op youtube. Wat een bitch streek is dat zeg?! Hoe zou je daar in hemelsnaam achter moeten komen...want het werkt pas echt wanneer je bij het tweede lichaam bent.

    Ik vind de game bijzonder goed en het werpt nu ook echt zijn vruchten af! In het begin had ik wel zoiets van, mwjah leuk...Nu kan ik niet wachten om verder te gaan!!
     
  4. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, bijzonder verslavende game hahaha! Ik speel nu voor de 2e keer, al heb ik al meer dan 2 keer opnieuw het begin gespeeld om wat uit te testen hoe ik graag wilde gaan spelen en heb nu gekozen voor een Archer-Mage. Speel nu wel op hoogste moeilijkheidsgraad.

    Ik kijk ondertussen ook al verlangend uit naar de add-on, Flames of vengeance :)
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik wil deze game ook binnenkort halen, maar volgens mij is hij nergens goedkoop te halen.. Jammer.
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het via Marktplaats/XBW markt moet het vast wel te vinden zijn voor een leuk prijsje!


    Ik ging voor warrior! omdat mage mij te lastig leek, maar ik vind mage een leuke optie voor de tweede keer!!
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    In principe kan je alles worden wat je wilt, vind het echt super dat je gewoon elke skill die je maar wil kan kiezen. Geen Skill Tree, geen belemmeringen waardoor je bepaalde skills niet kan kiezen.
    Met Firewall, Magic Missele en die permanente buffs voor meer magica / reduced magic cost en groter effect van potions, is echt vét! :D
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik waardeer de vrijheid ook erg veel!

    Ik ben nu bij de main quest Hall of Echoes bound, maar ik zit al vast bij punt 1 :emo: inside a mountain in Broken valley? Ben level 17 en heb nog maar 2/3 side quest die nu nog wat lastig zijn. En ben nog net bij Fjord nog wat geweest.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Moet je in Broken Vally de mijn vinden. Daar is een gebouw waar je in kan, moet je maar kerel verslaan, krijg je sleuten en kan je de mijn in. :)
     
  10. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt ik zag het, moet nu tegen Laiken of de Demon. Maar jezus die minions zijn niks kwa damage komt laiken met een aanval ben ik 90% van mijn health kwijt, komt vervolgens de demon met een aanval ben ik ook vast wel rond de 90% kwijt maar mijn potions gaan dus niet snel genoeg en ben al dood 8) Heb die meid gezet op Minions summonen maar ik had beter Healen kunnen doen, als ik wist dat het zo lastig was =(
     
  11. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Level 17? Ik was level 19 toen ik Laiken ging verslaan. Dat ging best aardig snel héhé ...

    Hopelijk heb je nog een savegame(?) van vóórdat je bent begonnen samen met Sassan die Demon van Laiken een bezoekje te gaan brengen??
    Want vergeet niet dat NA het doden van Laiken Brocken Valley vol gifgas is! ;)

    Veel succes!
     
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Gehaald! ;) heb haar op healen gezet en toen ging het sneller!

    En ja klopt daar kwam ik achter op de harde manier.
    Ga vanavond even verder! Trouwens wat is nou de main quest en wat zijn de side quest? en hoever ben ik nou? Heb net battle tower en Dragon Form.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zo gauw je drakenvorm hebt zit je op 1/3 van het spel. Qua verhaal zit je op de helft, maar er komen nu super veel sub-quests bij. Ik zou er zoveel mogelijk doen, de extra experience zal je hard nodig hebben. ;)
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Inderdaad! Wat was de end game fight ongelovelijk hard bij deze game 8)
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets las ik al idd


    Ja dat deed ik ook bij Broken valley, alle side quest afronden en dan wat ik gokte de main quest volgen. Heb al flink wat uur erin zitten. Wat ik me af vraag aangezien ik Full str en HP zit wat zijn dan de betere skills om erbij te hebben?
     
  16. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Mits je full strength gaat veronderstel ik dat je als een Warriortype speelt die voornamelijk Meleecombat gebruikt?

    Misschien eens kijken welke skills van de Warrior jou kunnen bekoren?
    OF die van den Dragon Slayer wat betreft de "weapon expertise" ... ?

    Maar sommige Ranger en Mage Skills zijn zeker ook de moeite waard!
    Zoals "Potion Efficiency" en "Mana Efficiency" bijvoorbeeld.
    als ej ook een boog gebruikt vind ik "Ranger Stealth" ook heel handig.
     
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik heb deze game besteld via ebay (15,- nieuw in seal). Ik denk dat het wel een uitdaging wordt voor mij, vooral omdat de map zo karig is, maar wat ik er tot nu toe van heb meegekregen lijkt het me wel het proberen waard.

    Edit: Die verkoper heeft er nog meer, dus als iemand interesse heeft, kan ik een linkje geven. Deze game vind je nl. niet voor minder dan 30 euro volgens mij.
     
  18. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    15 euro is weinig ;)
    Denk er wel aan dat er in oktober dit jaar de remastered versie uitkomt van Ego Draconis en dat die dan samen zit met de add-on, Flames of Vengeance onder de naam "The Dragon Knight Saga". Je kan er op de website van Larian Studios meer over lezen.

    _0/
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2010
  19. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ah, geremasterd op een nieuwe engine, dat klinkt wel goed... Maar ja, heb 'm nu al besteld :D
     
  20. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier ook de niet remastered Ego Draconis gespeeld (meer dan 1 keer begonnen en bijna 2 keer uitgespeeld) op de Xbox, maar ga in oktober (of wat later) toch "The Dragon Knight Saga" voor op de Xbox kopen ! Zo kan ik meteen beide versies van Ego Draconis met elkaar eens vergelijken én vervolgens doorspelen in de add-on "Flames of Vengeance" ! :p
     

Deel Deze Pagina