Kan je iemand ook doodslaan met je vuisten? Ik heb net iemand wel 5x neergeslagen maar hij krabbelde steeds weer op...Ook heb ik hem een aantal keer getackeld maar hij blijft maar leven
Je kan ze volgens mij alleen knockout slaan. Als je in de combat stats kijkt zie je wel knockouts die geteld worden maar geen kills door melee dus die zullen er dan wel niet in zitten.
edit: Heb het al gevonden Defend resident of Hennigan's Stead from the Bollard Twins Gang (voor outfit) Dit lukt me echt maar niet, ben al 10 keer door die stad gereden maar er gebeurd niets.
terwijl je dealt op een knop drukken en dan moet je het pijltje in het midden houden van het balkje dat je krijgt
Wanneer kan je die us army scrap kopen bij de tailor in blackwater? Heb de rest voor die outfit al gehaald/gedaan edit: ff doorgespeeld en inmiddels opgelost
Hoe weet je, als je bijvoorbeeld ziet dat mensen op elkaar schieten, wie de dishonarables zijn en wie de goeien? En dan nog iets: Wat is nou eigenlijk Dead Eye? Is dat als je zo in slowmotion richt? En er staat bij de info van chew tabacco dat het de dead eye meter weer vult, maar ik zie nergens een meter?
Goed kijken of je ziet wie er als boef uitziet (smerige kleding, gang kleding) en wie bijvoorbeeld een ster draagt (marshall, agent). Dead Eye is dat slow motion inderdaad. Rechts van je minimap staat een rode meter, die geeft Dead Eye aan.
Ah, ik dacht dat dat je health was. Hoe weet je wat je health is dan? En kun je paarden eigenlijk ook levend verkopen? Want die pels levert niets op zowat.
Hoe haal je in godsnaam die social club challenge ? ik schoot tot 3 keer toe 3 mensen met 1 dead eye, sleepte 2 mensen door het basin en ik kilde iedereen terwijl ik op mijn paard zat maar ik krijg nergens een kruisje door ..
Kan niet! Je kan wel iemand, terwijl deze op de grond ligt, touwen ombinden en dan meenemen en ergens op de rails leggen. Je wilt graag een Achievement halen?
Dan zoek je waar de trein is met iemand op je paard (vrouw) en dan sprint je 100meter voor de trein, gooi je het vrouwtje op het spoor en kijk toe!