Ik raad het aan om met wat andere mensen samen te spelen, co-op maakt het nog stuk leuker! Als je vrienden kent met Borderlands? anders met mensen van xbw, opzich zou ik het nog wel een keertje willen uitspelen! (yeah voor de 5de keer xD)
haha amai heb nu net een missie voor die slachter voltooid dat je 5 beestjes moest kapot schieten. nu komen er 3 opdrachten te staan die ik moet doen maar waar kan ik ergens vinden waar of hoe ik ze moet doen.
Je moet nu ws die vendung machine repareren en een shield kopen? Onderin staat een groen diamantje dat je de juiste kant op wijst. En die man is btw een dokter
Je kan ook start en dan naar de map gaan --> uitzoomen en dan kan je precies zien waar je heen moet lopen/rijden! Dokter zNed
Je kunt ook je missies aanklikken, er komt dan een Diamantje op je map te staan waar je moet zoeken. (Behalve bij de wapen parts missies!)
Ik vind dat diamantje soms wel irritant dat hij maar 1 objectief laat zien ipv van 5 als je die echo's moet vinden of een dier of een item moet mollen. Kan je heletijd heen en weer rijden terwijl je al meerdere keren voor bij een objectief rijd. If you know what I mean
owjaah dat weet ik maar al te goed had er alleen last van met die Echos eigenlijk, met de rest was het wel ok. Ze hadden beter de dichtstbijzijnde kunnen showen maarja, zulke extra tripjes hebben me vaak genoeg een mooi wapen opgeleverd dus np
Ik vind dat diamantje juist perfect geregeld. Weet altijd waar ik heen moet, het is echt duidelijk aangegeven. Bij sommige spellen denk ik echt tjah waar moet ik nu weer heen...
Hoe verder je komt hoe vetter het word, tenminste dat vind ik Vooral de wapens worden steeds vetter in het begin schieten ze nog zo sloooom Mjah je moet ook maar van de style van de game houden want het is niet een game die je overal ziet zeg maar. Vooral de graphics maken voor veel mensen het verschil van goed of slecht.
zei ik toch! Edit: yeah! The Gully ook ff gehaald nu alleen nog ff 20 rondes Hell-Burbia en dan is dat ook weer gedaan
Tjonge, wat is dat voor pokke Achievement met die Zombie Brains. Denk je er met 100 wel te zijn, maar nee hoor moet je er nog eens 250 gaan regelen voor die mafkees... leuk hoor.
Pak je shottie en knallen! Gaat best snel toch? Gewoon no-scope aimen op hun kop met shotty gaat volgens mij het snelst en ondertussen wat quests doen zodat je het gevoel hebt dat je iets bereikt
Ja, gewoon Point Blank Headshots. Toch gaat het niet echt snel en alle Challenges zijn al klaar. Maar ja, ik kom er wel en dan verder met The Underdome.
Als je die Braaaaaaaaains missie al erg vind dan moet je pas echt blij met de larger challenges!!! Nou eigenlijk zijn die larger challenges wel leuk, kosten alleen veeeeel tijd. Gelukkig hoef ik er nog maar 1