De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 24]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 24 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow zo...
    Dus deze SAMSUNG PS50C550G1WXXC
    Zal dit goed genoeg zijn?
    Ook qua helderheid..?

    ( http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs...Id=132345&categoryId=46012&pos=13&display=all

     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2010
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  3. eriktoemen

    eriktoemen Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    maar heeft ooit iemand de Samsung LE37B550 getest zoja wat vond je ervan?
     
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ga hem zelf gewoon even opzoeken bij de mediamarkt of een andere winkel waar ze hem wellicht hebben. Iedereen heeft een andere smaak, hij zal vast wel goed zijn hoor. ;)
     
  5. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het deels eens met je advies, alleen in een winkel vergelijken is ook niet echt de juiste manier denk ik. Ik vind het plasma beeld ook veel mooier maar als ik in de winkel een tv uit zou moeten kiezen dan ziet de LCD tv er eigenlijk 95% van de keren beter uit. Terwijl ik dit in een huiskamer situatie totaal niet vind. Het beeld van een plasma lijkt zoveel doffer in een winkel door inderdaad de lagere lichtopbrengst dat het een stuk matter oogt.

    Gelukkig heb ik de schermen in een speciaalzaak kunnen bekijken op me gemak waar amper tl-buizen hingen in de tv-hoek. Het beste kan je bij mensen thuis een lcd tv bekijken (je kent vast wel iemand), en bij iemand een plasma tv bekijken (is vaak lastiger maar desnoods iemand van een forum). Dan heb je pas echt een goed beeld van de beeldkwaliteit met representatief materiaal (dvd's, digitale tv, consoles etc.) en huiselijke instellingen.
     
  6. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Eh, dat is precies wat ik zeg? ;)
     
  7. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je adviseert nog wel om de tv uit te kiezen in de winkel :).

    Maar maakt verder niet uit, een plasma ziet er in de winkel vaak gewoon minder goed uit. Dan wel door instellingen, dan wel door omgevingslicht.
     
  8. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    we zijn er al uit. We gaan toch maar voor lcd ook vanwege voetbal dat we overdag gaan zien enzo. En ook omdat we kabel tv hebben dus dan je niet genoeg scherpte met de plasma. alsnog bedankt
     
  9. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    De resolutie hangt niet af van plasma of lcd.

    En via de kabel kan je ook HD signalen ontvangen.
     
  10. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet doen... ik heb altijd een lcd gehad en sinds een jaar ofzo een plasma.... Wat een verschil.. vooral qua diepte en kleuren van het beeld. Zelfs al mijn vrienden vinden dat het beeld er beter uit ziet dan hun dure lcd!
     
  11. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Plasma geeft overdag met direct zonlicht afschuwelijk beeld. Ik heb zelf de 50VT20, dit is het scherm wat bekend staat samen met de KRP series van Pioneer voor zijn extreem goede bondingfilter maar met natuurlijk licht is het beeld afschuwelijk. Met kunstmatig licht is het beeld daarentegen geweldig.
     
  12. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Zet de beeldinstelling bij zonlicht op ECO. Dan is het net een lcd!
     
  13. boneatom

    boneatom Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de Samsung LE40B550 binnen moet zeggen het is een heerlijke tv met full hd voor een redelijke prijs 499 euro en heeft een redelijk groot scherm 40 inch, Als ik een cijfer zou geven dan word het een 9 zou hem een 10 geven als het geluid beter was maar goed dat is te verhelpen met een audio setje :).
     
  14. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik enorm meevallen en je kan hem inderdaad op eco instellen....
    Het spiegelt alleen meer als lcd maarja als het mooi weer is moet je maar buiten gaan spelen!
     
  15. eriktoemen

    eriktoemen Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    dan koop ik toch liever 37 inch voor 100 minder :p
    btw zie nu dat de b530 30 euro goedkoper is en het enige verschil is volgens mij dat er geen usb poort inzit of zit er nog meer verschil in?
     
  16. boneatom

    boneatom Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt geen usb en maar 1 scart en 3 hdmi aansluitingen i.p.v 4, Maar goed als je dat allemaal niet belangerijk vind dan is de b530 net zo goed als de b550.
     
  17. eriktoemen

    eriktoemen Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi dat scheelt me dan mooi weer 30 euro :p scart zal ik niet gebruiken op een full hd tv heb toch maar 1 xbox dus maar 1 mss 2 hdmi nodig :p
     
  18. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    iemand zegt dat ik mijn xbox360 moet instellen op Full HD, dit doe je toch voor hem op 1080p te zetten?
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Waar wou je hem anders opzetten ;)

    Het is 1080p of 1920x1080.
     
  20. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    tja daarom :p maar wist het niet zeker, hier had ik hem ook opstaan, hij zei dat het normaal was dat ik ongeveer 1m van mijn monitor af moet zitten, daar had ik mijn twijfels bij, toen vroeg hij is ik hem wel had ingesteld op HD
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina