Schrap mij maar van de lijst. tenzij jullie 2 weken willen wachten(denk ik niet). Reden: Mijn xbox is stuk en ik ga hem binnenkort opsturen. Probeer nog wel voor jullie de finale van de andere FWC zo snel mogelijk te spelen. Succes verder!
Heb weer zitten te liegen sorry voor de chaos maar mn broer zat te klote, dacht dat we de xbox meer dan 3 jaar hadden dus we hebben nog wel garantie. Schrijf me maar weer uit
Ik stuur vanavond iedereen een PM wanneer we kunnen beginnen, want idd wachten op de xbox van strikkie om de finale te spelen in het toernooi van Viktortje is een beetje te gek lijkt me
Respect! Het "echte" Wk wil ik ook fanatiek volgen, en daarnaast zit ik in de afronding van dit jaar van mijn opleiding. Vind de tijd die we hebben gekregen dat ook helemaal goed! Is het zo dat degene die thuis speelt volgens de website, ook de host is?
Yeah eindelijk Mk Katti je mag mijn gamertag inmiddels gewoon naar Alpine2009 veranderen als dat nog niet was gebeurd.
Kroatie 4-3 Denemarken 20e Petric 1-0 35e Petric 2-0 60e Jorgenson 2-1 81e Petric 3-1 82e Bendtner 3-2 84e Petric 4-2 88e Bendtner 4-3 Rampzalige wedstrijd mede door het regen. Lijkt of alles in slow-motion gaat en de passes zijn al helemaal bagger. Door de regen kon ik mijn eigen spel niet spelen en gingen de passes ook niet echt lekker vloeiend. Jorrit had hier ook zo te horen last van. Gelukkig heb ik de wedstrijd gewonnen en zijn de volgende wedstrijden gewoon lekker in het zonnetje.