[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Morgen 8 juni komt de patch, clientside dit keer
     
  2. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    En overmorgen de VIP Map Pack 3, speciaal voor de Henk & Ingrids die SDM & SRush spelen, de rest heeft er geen ruk aan...

    [yt]q-E06LXreqM[/yt]
     
  3. Munnie

    Munnie Guest

    _O_
     
  4. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    Jammer dan voor de rest. Mijn squad gaat zich hier weer prima mee vermaken...
     
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Filmpje showed een M14 met ACOG? ... :D

    Mja idd wel fijn voor die paar mensen die SDM en SR spelen maar de rest laten ze toch wel een beetje verhongeren om maps.
     
  6. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    en daarna dan weer 2 maanden wachten op port valdez conqest? :confused: ze snappen het daar echt niet meer.
     
  7. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    beter komen ze een keer met nieuwe maps. en gewoon gratis ook.
     
  8. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    jah dat zit er wel dik in. Denk niet dat we binnenkort nog een map-pack krijgen aangezien we eerst nog met dat kut onslaught opgescheept worden. Ze hebben ook nog niks aangekondigd

    dus.
     
  9. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    ja wel nog best aardig wat dingen bij dlc waar iets van comming soon staat ofzo, maar ik vind battlefield nu beetje saai geworden, alleen vliegen met maten in heli is nog gaaf, maar die spelen dit ook niet meer.
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Mwah ik speel het echt in vlagen, vaak een paar dagen heel intensief en dan raak ik het zo 2 weken niet meer aan.

    Trouwens, die SPECTACT shit nam al vier van die DLC balkjes in beslag, dus nog een zo'n grap en dan is het al gauw over, denk niet dat het echt een indicatie is van wat er nog gaat komen...ik hoop van niet iig.

    Wellicht met de patch morgen ff knallen, ben er wel aan toe weer ;)
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Patch is trouwens uitgesteld naar morgen, dus nu krijgen we morgen de 2 map unlocks voor SQD en SR en patch.


    EDIT:
    Patch is uit, maar optioneel omdat het meer dan 4MB (patches mogen niet groter dan 4MB zijn door de arcade xboxen), als je de patch niet download kun je alleen spelen op servers met andere gasten zonder HD/USB stick

    Hij is 283Mb btw.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2010
  12. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zag dat na de update ik een soort bug had waardoor alle losse voorwerpen die op de grond lagen gingen zweven, heel grappig zag het er uit, alleen het was niet handig omdat ik telkens dacht dat het een vijand was :+

    kan iemand me uitleggen wat het witte vakje voor je naam is? er staat dan een cijfer in (bij mij nu 1) wat betekend dat?
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Je veteran status ;) dat is het aantal Battlefield spellen die je op die account hebt geregistreerd
     
  14. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    ah zo! dat komt dus omdat ik battlefield 1943 heb gespeeld :D
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hehe jah ik zit nu op 9, vind het eigenlijk maar niks want verwacht iedereen dat je onwijs goed bent terwijl ik soms echt potjes hebt om te janken.

    Nog goed nieuws trouwens, net van FaceBook:

    Battlefield : If DICE were to do a Bad Company 1 map pack for Bad Company 2, what maps would you like to see?


    dus ja, beetje nep maarja beter dan niks ;) en DICE kennende word het gratiez
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat zou echt geweldig nieuws zijn, ik vond de maps van BC 1 echt facking geweldig.

    Harvest Day, Oasis, End of the Line, Deconstruction waren m'n favorieten maar ze waren geen van alle slecht imo. Wat waren jullie favo BC1 maps?
     
  17. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Facebook is niet van DICE, en wordt ook niet door hun geupdate ;)
     
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Facebook niet maar toch zeker wel hun account daarop;)! En aangezien heel america wel Facebook heeft is het alleen maar logisch dat ze het daar vragen, toch?
     
  19. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    100% eens! ik vond oasis heel vet, en die golfbaan! en natuurlijk die map in egypte ergens met al die huizen.. mogen ze van mij best aan werken! goed plan:D
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Par for Course en Oasis denk ik dat je bedoeld :) Jah die waren leuk, vooral het einde van Oasis vond ik echt geweldig.

    Ascension en Valley Run blijven toch mijn favorieten denk ik, vooral die 2e basis van Valley _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina