[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Net even wat social gedaan. Is wel even wennen zeg (nieuwe matchmaking systeem). Had eerst echt het gevoel amper punten te krijgen, maar met triple xp gaat het alsnog wel lekker.
    Die botjes zijn zo insane sterk met hun lancers, niet normaal meer gewoon.

2. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Huppatee :). Net 22-0 xD. Nu 8-1. 10.000 XP. Heerlijk hoor. Zelf hosten en er XP voor krijgen is toch wel lekker :p.

3. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Probeerde net nog een paar potjes, maar kwam toen steeds bij anderen, met wat lag. Ranked is ook nog steeds laggy.
    Als je beetje lekker potje hebt, is het flink punten scoren, maar die bots kunnen zo irri zijn. En potjes zijn vaak snel voorbij, waardoor je niet rustig even flink kan gaan campen achter de nades. :+
    KD zakt ook snel. 4.4, 3.0, 2.9. Geen idee hoe ik ineens aan zoveel deaths kwam, maar zal wel goed zijn.
    Met horde zal je nu ook wel lekker kunnen scoren, steeds eerste waves doen op een wat hogere graad.

Laatst bewerkt: 28 mei 2010
  4. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Social gebeuren is wel gaar zeg. Kan gewoon voorkomen dat je 10x achter elkaar in dezelfde game geplaatst wordt. Ja hallo, ga er niet voor niets 9x uit, snap je dan niet dat ik in een andere match wil komen... :mad:

5. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgende week 6x EXP....

Zal voor mij tog geen reet uitmaken want ik ben al veteran gear maar is misschien wel leuk te vermelden voor de personen die voor de lvl 100 gaan :thumbs:

6. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Serieus? Dit is dik: E3 XP Event Coming June 14-21st. Triple the current Double XP
    Geldt dat voor alle gamemodes? Dat is een week zwaar veel XP krijgen!

Damn dan ga ik ziek veel spelen. Was het WK maar ietsjes later :+

Dit zal een zeer grote sprong naar de level 100 worden denk ik.

7. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf, 6x XP?!

8. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Tering, dat zal lekker gaan. Ik moet hem echt weer eens opstarten. Level 50 moet nu toch te doen zijn + de horde achievements.

Even kijken, 375 xp per wave insane. Dat is dus 375 * 6 = 2250 xp per ronde. Zeg zo'n 30 a 40 rondes in een uur met de boost methode is 67500 xp per uur?

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dit topic houd ik in de gaten, met 6x experience kan ik wel level 50 worden:p

10. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Het is 3 keer wat het nu is hè, dus niet zes keer wat het nu is. Maar dan nog. Dat is toch minimaal 12.000 XP per guardian potje. Ik ben nu bijna level 78, ik ga volgende week toch wel voor 86! Dat moet denk ik best lukken in een weekje.

11. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wingman is dan pas echt dik XP verdienen. De xp ratio is nu points * 2.4= hoeveel xp je krijgt. Met die event wordt het dan 7.2 * points :+

En het lijkt met sterk dat je ieder potje minimaal 12000 xp scoort, de ratio van guardian ligt nu rond de 1.5. 1.5 * 3= 4.5. Dus, tenzij dat je iedere match +/- 2600 punten scoort krijg je echt niet minimaal 12000 xp :p

Laatst bewerkt: 10 jun 2010
  12. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Double maal triple is nog altijd 6x de EXP ratio :{

13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Damn, dat is wel chill.
    Level 100 ga ik niet halen, dan moet ik nog 5 miljoen ofzo, terwijl ik na zo veel spelen nog geen 2 miljoen heb. Maar goed, extra xp is nooit mis. Met Horde kan het ook best aantikken. Op normal ga je zo door de meeste waves heen en dat tikte paar weken terug ook wel aan met 450xp oid per wave van ca een minuut.
    En anders gewoon lekker guardian potjes blijven spelen en hopen op zo min mogelijk stekker-trek-potjes. :+

14. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met die nieuwe host-selectie kan ik met alle eerlijkheid zeggen, dat ik in 2 weken spelen (elke dag wel een uurtje of twee), geen enkele keer mn stekker eruit hoefde te trekken vanwege de lag :+. Ik heb wel een paar keer gequit omdat de tegenpartij uit de map aan het glitchen was of als ik constant geraped werd als ik down lag (wat is dat irritant zeg! maak het gewoon meteen af...)

Laatst bewerkt: 11 jun 2010
  15. Oakenfold

Oakenfold Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee of die 6x al werkt? GMT 2PM is hier dus 15.00u, maar ik merk er weinig van.

16. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag eigenlijk maar vrij weinig experience gekregen. Ik ging voor de level 81 vandaag, maar dat zit er niet echt meer in. Echt zware kut potjes gehad.

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Level 80 was je al zag ik, gaat rap.
    Ben zelf ook al paar levels omhoog gegaan, nu op weg naar 70.
    6x xp mag van mij wel blijvend zijn, maar zit er niet in helaas.

Edit:
    Die mortar blijft verrot. Duurt een uur voordat je dat ding loslaat. Glitch op Pavilion zit er nog in. Maar meest vervelende is nog wel dat dat ding buggy is. Af en toe schiet ie ineens, terwijl je nog aan het reloaden bent bijvoorbeeld, en dan ben je zelf gelijk dood op onmogelijke wijze, like WTF.
    Level 70 al gehaald, level 71 gaat niet zo snel met hoop laggy matches deze avond.

Social is ook niet chill. Of je komt steeds in dezelfde match. Of de host kickt je omdat hij enkel tegen botjes wil spelen etc etc.
    Social met map packs is ook niet chill. Kom je op maps met Wingman op maps waarbij je gelijk vanuit alle kanten neergeknald wordt. Laatste map, Way Station of die ander, zitten bots wat hoger. Voordat je kan bewegen ben je al neergeknald. Maar als je een keer een normaal potje hebt, tikt Wingman best aardig aan. Al blijf ik liever Guardian spelen en hopen op normale verbinding tijdens de matches.

Laatst bewerkt: 15 jun 2010
  18. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb dit spel weer eens uit de kast gepakt + all fronts collection gekocht en tot nu toe is het zalig spel . Begin dit jaar toen ik dit speelde was het lag lag, schiet schiet, pruttel pruttel . Nu niet na een paar potjes

19. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De host kan je niet kicken in Social, als je die message ziet van "The host removed you from the session"oid betekent dit dat de host ermee gekapt is.

6x exp is wel echt chill. Ben van 58 naar 67 gegaan tot nu toe :+

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ah ok, dacht dat je in dat geval ook gewoon connection lost kreeg.

Deel Deze Pagina