leuke actie weer van Turn 10 om de Lotus 124 te giften terwijl ik die uiteraard al meteen had aangeschaft. Echte naaiers zijn het dat ze de auto die ze gaan geven niet meteen geven, maar eerst wachten totdat je alle auto's hebt gekocht die je wilt hebben om vervolgens vrolijk nog maar een auto kado te doen.
Nou zou ik natuurlijk blij moeten zijn dat ik uberhaupt een auto krijg, maar ik ken een ander verhaal. Omdat ik die auto kreeg en zag dat ik hem niet kon verkopen of weggeven, besloot ik mijn zelfgekochte Lotus aan een vriend te geven (hij heeft niet zoveel geld, ik wel). Daarna ging ik dus de gekregen Lotus upgraden, daarbij haalde ik eerste die lelijke paint eraf waarna de standaard paint er weer op zat. Nadat ik ook andere velgen had gekocht om hem S700 te maken wilde ik die velgen nog even zwart spuiten om het af te maken. En wat gebeurde er. Nadat ik de velgen zwart had gespoten was opeens m'n Lotus grijs. Stomme bug dus. Deze Lotus dus ook waardeloos geworden (grijs staat hem uberlelijk, ik wil gewoon de racekleuren) en maar verkocht (voornamelijk kreeg ik dus wat geld van de upgrades terug). De standaard paint voor deze Lotus was trouwens ook opeens verandert naar grijs dus ik kon de orginele paint met geen mogelijkheid terugkrijgen.
Uiteindelijk maar weer een geheel nieuwe Lotus 124 gekocht voor 2ton.
Leuk grapje dus dat giften van een auto. Kost mij alleen maar geld
Laatst bewerkt: 9 jun 2010