Xbox 360 controllers ‎[Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

  1. Wij zijn bezig met een xbox controller webshop, we bieden gamers de mogelijkheid om een unieke controller samen te stellen.

    Er kan nu gekozen worden voor shells, ring of led, rapidfire en skin modificaties.

    Wellicht hebben jullie nieuwe ideeen die we kunnen toevoegen op de site.
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Wat suggesties:

    -Andere(betere) pookjes, de M$ pookjes slijten snel en echt comfortabel zijn ze niet.
    -Degelijkere D-Pad
    -LEDs onder je ABYX-Start/Select
     
  3. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Extra knoppen (zoals onder op de modern warefare controller maar dan betere knoppen Of extra schoudernknoppen net als de Razer Onza).
    Het moet gewoon zo zijn dat je ten allertijden de pookjes kan gerbuiken zonder deze te moeten loslaten.

    Verder wens ik niks*)



    Edit :
    Dit is toch niet waar?
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2010
  4. Waar vinden we de M$ pookjes?

    Heb je een voorbeeld van een dergelijke D-pad?

    Leds onder de ABYX-Start/Select gaan we zsm testen, indien we het goed kunnen monteren dan zie je het vanzelf verschijnen op de site.

    Bedankt voor de tips.
     
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Thanks. Misschien haal ik dan gewoon van die oplaadbare batterijen en een oplader. Kan ook niet echt van die big ben gevallen vinden op ebay ofzo :D
     
  6. De schouderknoppen lijkt me een moeilijke opgave. Extra knoppen achter de controller lijkt me wel haalbaar.

    Hoeveel knoppen moet er dan aan de achterzijde geplaatst worden?
    En wil je die nog eens zelf kunnen instellen?


    De rapidfire functionaliteit zelf is niet illegaal, bol.com en consoleshop.nl bieden ook een rapidfire controllers aan.

    Dit betekent niet dat rapidfire moreel juist is.
    Je hebt natuurlijk wel een grote voordeel tegenover andere spelers die geen rapidfire gebruiken.

    Is extra knoppen aanbrengen op de controller wel moreel juist? Je hebt dan per slot van rekening ook bepaalde voordelen die anderen niet hebben.

    Hoe denken jullie hierover?
     
  7. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doelde dat het illegaal is om op onlinegames te gebruiken en ik dacht dat het wel traceerbaar was...
     
  8. Ik zelf gebruik het alleen offline, of wanneer we met vrienden spelen. Kan soms leuk zijn. Ik beveel zelf aan om het niet online te gebruiken, het kan irritaties wekken bij andere gamers. Maargoed iedereen heeft wel zijn eigen mening erover.

    Terug naar de knoppen op de achterzijde..

    Hoeveel knoppen moet er dan aan de achterzijde geplaatst worden?
    En wil je die nog eens zelf kunnen instellen?
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Mja veel preferen de PS3 analog sticks bijvoorbeeld, en de basis ervan zijn hetzelfde als die van de 360 dus je kan ze makkelijk overplaatsen. Dan heb je nog van die caps die je erop kunt doen. Of andere kleurtjes


    Als je ze op de achterzijde gaat plaatsen moet je ze niet to laag plaatsen, en zeker niet zo miniscuul, de MW2 controller had dat ook en werkte voor geen meter.
    En ja je moet ze natuurlijk wel in kunnen stellen ;) anders heb je er weinig aan voor de verschillende spellen.

    Mja misschien wekken deze plaatjes wat inspiratie.

    [​IMG][​IMG][​IMG]
    (voor $37,99 btw, op deze site


     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2010
  10. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Die controllers zien er superstrak uit zeg!! Misschien bestel ik er wel eentje. Ik vraag me alleen af of het licht niet te fel is dat van zo'n ding komt 's nachts?
     
  11. Dr0kz allereerst bedankt voor de tips.

    Binnenkort zal ik ps3 sticks en caps bestellen en op de site plaatsen. Dit kan wel 2 a 3 weken duren.
    De XCM shells zien er zeker strak uit. Heeft iemand ervaring met het spelen met die controllers? Het lijkt mij dat de sticks weinig grip hebben. Zijn ze van plastic of transparant rubber?
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Het is echt van dat harde speelgoed plastic ;) Mja dat maakt niet zoveel uit aangezien de standaard controller ook na 2 maandjes spelen al z'n grip heeft versleten.
     
  13. LanWolf

    LanWolf */Just A Byte /*

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat jammer is is dat de triggers en bumpers gekleurd doorzichtig zijn, en de thumbsticks dus wit doorzichtig, en die krijgen hun kleur door de leds
    Als ze nu een verzie uitbrengen met RGB led :D en alles dus wit of smoke doorzichtig dan kan je zelf mooi je kleur instellen :D

    Daar zou ik wel wat $$ aan willen besteden , deze zin nog beetje twijffelachtig voor mij
     
  14. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ga je die XCM shells ook nog verkopen? Ik heb namelijk nog geen nederlandse winkel gevonden die die nieuwe versie verkoopt, met de thumbsticks en doorzichtige d-pad erbij. Daar zou ik dan wel interesse in hebben!
     
  15. Het zou ook nog eens geld besparen bij het inkopen. Als we deze shells willen inkopen moeten we van iedere kleur een X aantal bestellen.

    We hebben pas de onderstaande shells in 5 kleuren ingekocht. Nadat we wat verkopen en weer wat budget vrijkomt zullen we de nieuwe XCM shells ook inkopen en verkopen. Ik schat dat dit 2 a 3 weken kan duren.

    [​IMG]
     
  16. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Zou prettig zijn als je het hier even kon melden wanneer je die krijgt. :)
     
  17. ronaldo1981

    ronaldo1981 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    beste mensen, dit klinkt misschien beetje stom maar ik vraag het toch |:-

    Ik heb een xbox 360 wireless controller met play and charge kit, kan ik met de usb cable van die play and charge kit mijn xbox controller aansluiten op mijn pc?

    Of heb ik toch echt zon aparte wireless receiver nodig?
     
  18. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt inderdaad een wireless receiver nodig. Als je een wired controller hebt, dan kan je die wel zonder problemen op je computer gebruiken.
     
  19. ronaldo1981

    ronaldo1981 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0

    aah oke, wel jammer :'-(

    Ik dacht als je zon wireless controller aansluit met je usb play and charge kit, wordt het automatisch een soort wired controller :emo:
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2010

Deel Deze Pagina