[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is trouwens nu jullie skill level? ik heb nu zelf 198.
    weet iemand trouwens ook hoe dat word berekend?
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik zweef altijd een beetje rond de 180-200

    Altijd ga ik lekker en dan heb ik weer een paar trieste kutpotjes waar je gewoon echt niet ff lekker kunt starten en trek all weer naar beneden :emo: Zo ging ik eergister van 200 naar nu 180 door gewoon continue gekontneukt te worden door de meest onzinnige shit.
    Sinds tijden niet meer zo gefrustreerd geweest :+


    Het word vooral berekend op je accuracy, ppm, W/L en K/D. Medals enzo tellen ook mee dus het loont om niet een wapen te hoeren.
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2010
  3. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Als je 200 skill level wil moet je in een tankje gaan zitten en er de gehele game niet meer uitkomen..
     
  4. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    lol ik haal 198 terwijl ik gewoon plezier heb in het spel, soms neem ik assault omdat het handig is, maar soms heb ik even zin in snipen en dan neem ik recon :p tankjes opblazen is trouwens ook zo moeilijk niet hoor :+

    iemand trouwens zin om binnenkort samen een squad te vormen? ik speel nu meestal in mijn eentje me onbekenden..
     
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Onzin natuurlijk ;) sowieso ben je al snel neer in een tank als het andere team een beetje oplet
     
  6. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Meer details bekend gemaakt over de Onslaught Mode waarin je weer in dezelfde maps met vriendjes tegen AI mag vechten. Deze DLC zal 800 points gaan kosten en komt 22 juni uit. Ikzelf sla hem over..

    Voor de Henk & Ingrids (gefeli met gister!) zonder verstand en skillz (of zoals DICE/EA zeggen:tijd) maar wel geld:

    http://blogs.battlefield.ea.com/bat...ive/2010/06/10/prepare-for-the-onslaught.aspx
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2010
  7. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb de laatste tijd de grootste lol met een C4-pakketje.
    Heerlijk als een langsrijdende tank uit het niets opgeblazen wordt:)

    Nieuwe patch nog niet uitgeprobeerd, m'n xbox live abbo is afgelopen, dus voorlopig even wat tijd aan andere games te besteden.
    (Heeft nog heel wat singleplayer games liggen:p)
     
  8. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Heb je geadd, speel toch wel paar avonden per week ff BFBC2..
     
  9. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Wat is het geheim van de shotgun dan? Vanavond paar keer achter elkaar dood zodra ik iemand zag, maar als ik m zelf gebruik schiet ik iemand op 2 meter afstand nog mis, wtf?
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    ff een paar keer core gespeeld, maar vind het echt waardeloos. Zeker als je hardcore speelt. Als je nu gespot wordt zien ze je gewoon door muren heen bewegen. Beetje jammer vind ik dat. Dan maar weer terug naar hardcore :)
     
  12. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Geheim is slugs en raak schieten :+
     
  13. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig om samen met een vriend 12 C4's op een quad te plakken en dan naar objective rijden, is ie meteen kapot.
     
  14. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    12 stuks ? is die vriend dan Assault en geeft jou een ammo kist en dat refilled ook je C4dan ? Trouwens niet mijn manier om het spel te spelen =(

    @ Sloober , ik wilde je gister joinen maar kreeg een foutmelding en dat zal wel
    door die patch komen want die had ik nog niet binnen ;)

    vanaaf/vannacht ben ik er weer dus voeg me toe als je wilt spelen ;)
     
  15. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    LOL, update moet je downloaden via marketplace. Dit om het 4MB limiet van MS te omzeilen. (update is ong. 250MB)

    Je krijgt wel een prompt als je multiplayer start maar je hoeft hem niet te downloaden om online te spelen. (Hoewel dat wel aan te raden is ;) )
     
  16. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan 6 c4's hebben als je assault doet met bijv. een g3 dan heb je geen noobtube maar c4 en amoo boxjes uiteraard
     
  17. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Sorry maar ik vind dat cheaten en heb daar echt een ontzettende hekel aan. Dat je als assault tijdens attacken met de hand c4 erop plakt kan ik begrijpen maar met een buggy of UAV zo'n ding opblazen.. Ga dan lekker MW2 spelen ofzo, dit spel draait om tactiek, niet om cheats..
     
  18. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik begrijp wel wat je bedoeld hoor, maar dat is toch ook een tactiek? Is gewoon rushen, als het niet mogelijk zou moeten zijn had dice het er wel uitgehaald.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Komt misschien nog. Als je een beetje goed kan rijden ben je moeilijk te stoppen.
     
  20. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu half uurtje online gespeelt en ik vind de map enorm groot en ik vind erg weinig mensen.
    iemand tips ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina