[Red Dead Redemption] Q & A

Discussie in 'Algemeen' gestart door GrEyFoX1987, 21 mei 2010.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    dat snap ik nou ook nog wel :lol:.

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hoe de fúck win je met liar's dice? Dat moet nu voor zo'n stranger.

3. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Iedereen krijgt 5 dobbelstenen, na het schudden + neergooien van je dobbelstenen moet 1 speler zeggen hoeveel stenen met hetzelfde aantal ogen er op tafel ligt. Aangezien je alleen je eigen stenen kunt zien moet je erop gokken of de anderen ook zo'n steen hebben.

Je hebt 3 verschillende dingen:

(X)Call Bluff: Als je denkt dat er nooit zoveel stenen op tafel liggen als dat een ander gegokt heeft dan gebruik je deze. Als je gelijk hebt verliest de ander 1 steen. Was het geen bluf, dan verlies jij een steen.

(Y)Hiermee kun je aangeven dat jij denkt het aantal stenen, door een ander gegokt, goed is. Is het niet goed, verlies jij een steen.

(A)Hogere gok wagen.
    De 3e is natuurlijk een nieuwe gok wagen, deze moet altijd hoger zijn dan de laatste gok. Als er bijvoorbeeld iemand aangegeven heeft dat er 3x 2 ogen liggen, moet jij sowieso 4x doen.

Als je trouwens 3x 4 ogen gokt, en er liggen er 5 op tafel is het ook goed. Je mag er alleen niet overheen komen :).

Ik hoop dat deze warrige uitleg een beetje duidelijkheid schept :9

4. EagleScream

EagleScream Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wtf lair dice is veel te makkelijk, deed ff 3 potjes en kreeg 3 keer 400 dollar erbij. en bij poker ofzo moet je dan echt moeilijk vaak winnen en is lastiger.

5. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    ja liars dice is heel veel makkelijker. In the thieves landing speel je al potjes om 200$ dus daar kan je in het begin makkelijk veel geld verdienen.

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Lol ik verlies alleen maar. Maar ik wist niet dat je ook naar je eigen stenen kan kijken. :+

7. EagleScream

Leuk Bevonden:
    0
  8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    anyone?

9. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet, lijkt een eigen wil te hebben oid. Ik heb ook alles gedaan wat moest gebeuren maar heb alleen een vinkje staan bij het Dead Eye gebeuren. Binnenkort nog maar eens een paar keer proberen...

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Waar haal ik die mexicaanse outfit dat je zo'n kleed met een gat erin over je schouders hebt?

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Heb je een screenshot daar van? Er is een Mexican Poncho, een Bandito Outfit en een Reyes' Rebels outfit.

12. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij bedoel je de Mexican Poncho. Die krijg je als je een huis in Mexico koopt

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Die bedoelde ik idd.

Maarre nog een vraag: Kun je je paard eigenlijk zeggen dat ie moet blijven staan? Want mijn paard verraad me heel vaak bij een bounty hunt of een hideout door alvast maar naar de criminals toe te lopen.

14. EagleScream

Leuk Bevonden:
    0
    met de right bumber.

ik heb nu het spel uitgesppeld en wil 100% halen, maar blijkt nu dat ik nog niet alle missies heb gespeeld, maar dat uit voor de 100%?

15. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Yep, het heet nou eenmaal 100% omdat je alles gedaan hebt wat je kan doen he O-). Alleen de side missie "I know you" hoeft niet gedaan te worden, aangezien je die niet meer kan doen na het uitspelen.

16. EagleScream

Leuk Bevonden:
    0
    je kan die andere missies toch ook niet meer doen na het uitspelen, en ik geloof dat ze wel meetellen want ingame ben ik nu op 95%, maar bij social club pas op 84%, dus je krijgt waarschijnlijk gewoon de procenten voor de missies met je familie als je opeens dood gaat.

iemand trouwens een tip voor raccoons en skunks? ik heb 1 raccoon en 2 skunks gevonden en moet er 5 van beide.

17. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Voor die skunks en raccoons, reed ik hele tijd rondjes in armedillo en ze kwamen steeds op de zelfde plek weer te voor schijn. Had de challenge in 5 à 10 minuten gehaald.

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Jah dan stopt ie als je erop zit. Maar als ik te voet een hideout nader en dat paard loopt dan achter me aan dan kan ik daar niets aan doen?

Heeft iemand trouwens al de achievement dat je een bounty van 5000 hebt en dan een pardon letter inlevert? Dat is best wel moeilijk zeg. Ik zit nu op ruim 3000 en het begint nu aardig moeilijk te worden. Zeker als je moet schieten en je geen goeie schuilplek of medicine hebt.

Laatst bewerkt: 20 jun 2010
  19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Je slaat het spel wel op ondertussen? Als je ontsnapt aan de 'politie' moet je snel kamp opzetten en opslaan. Mijn strategie was : dorp uitmoorden en politie bevechten tot zij niet meer kwam, dan wegrijden op paard en opslaan. Na het opslaan door naar het volgende dorp en zo heel New Austin + West Elizabeth.

20. EagleScream

Leuk Bevonden:
    0
    ik deed het in blackwater, vet simpel eigenlijk, pakte bolt action rifle en ging op een hoek staan en schoot gewoon iedereen dood tot 5000 en toen wegrennen en een sorry briefje geven.

Deel Deze Pagina