Ghana - Mali 4-1 Gewonnen. Er was op sommige momenten wel veel lagg Maar wel terecht gewonnen ook al had katti op het begin goeie kansen. Dus ben ik door met 6 punten uit 2 wedstrijden lijkt me.
Mali-Belgie 0-1 Meer spannende dan mooie wedstrijd, ik ging gewoonlijk weer hangen en wachten op mijn twee kansjes, maar één moment van onoplettendheid en dat was tegelijk mijn ondergang, miste nog wel een grote 1 op 1 kans. Maar svenn was de terechte winnaar Succes verder svenn en munnie ook natuurlijk Alleen nog tegen Robbin, makkie
ik vond me zelf wel iets beter maar vond het zeker geen mooie wedstrijd. 1 punt uit mijn laatste wedstrijd kan volstaan ! zag just dat robin nog geen enkele wedstrijd heeft gespeelt afwachten wat hij gaat doen dus.
Mensen uit poule B, wanneer kunnen jullie? Ik kan vanavond nog, en eventueel morgenochtend.. maar daarna ga ik met de voetbalselectie een weekendje weg naar Groningen, dus dan ben ik zondagavond pas weer beschikbaar..
Uruguay-Mali 4-0 Had tegen Robbin niets in te brengen, erg sterk in de kleine ruimte. Ik vind dat hij erg goed is. Succes Robbin
Dankjewel Katti, toch sneu voor je dat je in je eigen toernooi er alweer zo snel uitligt. Uruguay 8-0 Belgie Uhmm, lijkt me duidelijk.. In twee potjes twee schoten tegen gehad
Als ik tegen Richardbakker minimaal gelijkspeel en jij verliest van Munnie. Staan we tegen elkaar in de Kwartfinales. Dus dat word waarschijnlijk geen Connectie of 3/4 wedstrijden spelen wanneer er eindelijk een winnaar uit komt
Aha, ik vond die 4 wedstrijden wel leuk om te doen hoor. Vind ik samen met mijn potje in een toernooi tegen Ralluf de leukste potjes die ik hier gespeeld heb. Maar van die geen connectie maken heb je wel een goed punt, er staat me dus 1 ding te doen tegen Munnie