The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Oké, prima. Ik snap dat gewoon niet. :+

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Lol, dat is weer het andere uiterste ja 8).

Ik speel het gewoon voor de fun, maar let wel een beetje op in wat ik level en in wat niet. Die moeilijkheidsgraad staat bij mij daarentegen best hoog (omdat mijn gast dus redelijk 'goed' gelevelt is).

3. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Heb 1x echt gekeken naar hoe max lvlen wat is dat verschrikkelijk zeg, en had laatst nog een keer morrowind gespeeld. Had het nooit echt diep gespeeld, wel me eerste character beetje verprutsd. Plus gelijk verdwaald geraakt en gekilled :) maar blijft ook een gaaf spel, mis mijn spear in oblivion :mad:

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Speren is iets wat ik ook wel een beetje mis in de game.

Gewoon even (RT) trekken en met dezelfde (RT) de speer richting je tegenstander gooien.

Jammer dat het er niet in zit, maar zoveel heb ik me er ook niet aan gestoord. ;)

5. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Nog even een vraagje, kan ik gewoon doorspelen als ik de Main-quest heb afgemaakt? Aangezien dat ik Fallout niet zo was.. En is het slim om de main quest zo vroeg mogelijk af te maken?

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja dat kan. Ik zou niet TE snel alleen de main quest doen omdat je dan op een gegeven moment geen portals meer hebt en je daar toch vrij makkelijk dure Daedric crap kunt vinden wat wel handig is als je nog niet zo heel hoog ge- levelled bent

7. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Zit nu op lvl 5 met een character vooral gericht op marksman + sneak. Wanneer is een goed moment om echt te beginnen? Heb Kvatch al bevrijd, en ik was eigenlijk van plan om eerst maar eens aan die guilds te beginnen. Maar is het bijvoorbeeld belangrijk dat ik hem voor lvl 10 af heb ofzo? Want ik herinner me nog van de vorige keer dat ik Oblivion deed dat al die deadra creatures FUCKING sterk waren toen ik met de main quest verder wilde gaan rond lvl 15 :9

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ik zou eerst ff wat guilds doen en een beetje de map verkennen ;)

Het maakt niet echt uit wanneer je die main quest doet, ik deed hem ook pas rond lvl 25 ofzo.

Doe gewoon waar je zin in hebt :)!

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    +1

Anders doe je toch gewoon de main quest als je lvl 45 bent en alle goede items hebt :+

Hoe sterk die Deadra ook zijn, tegen 120% Reflect damage kan niemand op

10. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Sneak trainen is te makkelijk :9
    Ik heb nu mijn linker stick naar voren vastgebonden met mijn Ipod oortjes, zodat mijn poppetje contant in een hoekje loopt te bukken. Gaat snel zo :+

EDIT: Zit al op 73
    EDIT 2: 75.. vind het wel weer mooi geweest voor vandaag.. trusten

Laatst bewerkt: 10 jun 2010
  11. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik oblivion nog kan kopen?
    Wel op een nederlandse site of winkel. Ik zie wel op paar sites de Bioschock + Oblivion pack staan, misschien koop ik die dan wel maar ik hoef bioschock niet echt...

12. japie06

japie06 Kaasfabriek

Leuk Bevonden:
    0
  13. haenkie

haenkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha dat had ik ook nooit moeten doen, het levellen ging zo langzaam dat ik na 140 uur nog steeds de shivering isles niet op mocht omdat ik een mietje was. Al mijn minor skills stonden heel hoog, alleen die majors ontzag ik ontzettend om elke keer max punten te pakken met elk level. Beetje dom.
    Maar zodra mijn XBOX terug is toch maar weer ff kijken.

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ik level gewoon, zodra ik level up ben en in de buurt van een bed zit ga ik gewoon slapen :p heb echt geen zin om voor max stats te gaan. Kan je net zo goed je moeilijkheids balkje een stukje naar beneden zetten ofzo.

Wat dat betreft heb ik toch liever een ander level/stat systeem want op de een of andere manier voelt het toch goedkoop om zo te level. Beetje lage spells spammen onder het lopen of lage zoals Tripletth al zegt in een hoekje zitten en sneak 8) al ben ik hier zelf niet schuldig aan is het toch een beetje cheesy om zo te kunnen levelen, imo.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Het maakt geen moer uit wanneer je het verhaal af hebt.

Wat wel een moer uitmaakt is wanneer je echt alle vette gear zou kunnen vinden. Hiervoor moet je level 23 zijn.

Als je dus de vetste en beste gear, deadric, wil te hebben, dan moet je zeker level 23 zijn om echte elke item zeker weten in de game te kunnen tegen komen.

Ik kan je dus de 4 guilds en The Arena van harte aanbevelen. Tegen die tijd ben je een heel stuk verder.

Raadzaam is ook de andere zijmissies. Er is in Cheydinhal, geloof ik, een waarbij je een man moet bevrijden uit een schilderij. Hoe die quest verder gaat, ga ik je niet vertellen hoor.

Doe dus gewoon guilds, arena en zijquests. Vergeet ook niet even die gratis bonus punten te halen bij The Arena en Cloud Ruler Temple. Je moet ongeveer een minuut geduld hebben daarvoor. :thumbs:

16. haenkie

haenkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar wacht je op dan.. Of beter waar wacht je dan?
    Ik werd weleens half afgemaakt door die moeilijkste beesten. Zucht laffe pop.

17. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Serieus, dat was voor mij de lastigste missie in Oblivion die ik tegen ben gekomen, en ik heb er aardig wat gehad (150 dacht ik, is lang geleden).

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Als je die missie met dat schilderij bedoeld?

Die is zo makkelijk als maar kan.

Omdraaien, bergje op, over de vlakte. Dief aanklikken en spullen looten. Gozer zoeken en wegwezen. Done. Dat is het zo'n beetje. :+

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Maar dat is weer zo lame. Dat is gewoon cheaten. Leuk zeg. 8) Je wilt toch die vijanden beaten, het kán!

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Idd, die trollen waren verdomd lastig.
    En Yellow, hou jij op over moeilijkheid aub :p.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina