Ja, Digifan heeft hem dus. Vast ook wel andere winkels, want ik weet toevallig dat 12game hem ook vandaag verstuurt.
Sinds Super Mario 64 de beste Mario tot nu toe SMG2 is echt duidelijk mooier en beter dan zijn voorganger. Yoshi is een enorme verrijking in gameplay en de sfeer is gewoon als vanouds. Geweldig om oude vijanden terug te zien keren uit de allereerste mario games
Damn, moet deze nu weer gaan kopen wees toch's minder positief dames, kost me altijd weer zoveel geld
Ik heb hem ook vanmiddag gekocht. De eerste 5 sterren gehaald. Het spel heeft echt een geweldige sfeer. Ik vind het alleen lastig om goed op de vijanden te springen, maar dat komt omdat ik heel weinig op mijn Wii heb gespeeld. En deel 1 nog nooit gedaan. Maar voor de rest speelt het heel lekker weg. En super met Yoshi, dat speelt echt vertrouwd.
Weer verder gespeeld, heb ondertussen 16 sterren. Zitten weer wat juweeltjes van galaxies bij, zeg. Daarnaast is de game zo verschillend van de eerste, er zijn echt zoveel nieuwe gameplayelementen toegevoegd naast de gameplay van het eerste deel. Ik erger me alleen aan 1 ding, dat zijn de Yoshi 'Prince Of Persia 360' achtige hindernisbanen. Duidelijk GOTY kandidaat.
Net ff maar besteld, deeltje 1 is toch wel erg vermakelijk. Hopelijk is de co-op wel intressanter dan in 1 want dat was toch ff een partij faal
Nee. Daarnaast was het geen co-op, maar het was meer bedoeld voor mensen die normaal meekijken ipv spelen, zodat ze toch nog een beetje deel uit kunnen maken. En je gaat toch niet een Mario game spelen voor de co-op?
New Super Mario Bros Wii speelde ik alleen voor de co-op. Heb geen enkele missie alleen gespeeld! Trek ik ook echt niet moet ik eerlijk zeggen.
Ik heb nu 24 sterren. Af en toe vind ik het nog heel makkelijk, maar soms lukt het me gewoon niet. Zoals een geheime ster in een waterwereld waar je een konijn moet vangen. Dat konijn is veel te snel en met springen val ik steeds in zo'n gat. Maar goed, het is allemaal zeer tof. Hier geniet ik echt van, New Super Mario Bros Wii vind ik een stuk minder. De beste 3D Mario vond ik altijd Mario 64, maar Galaxy 2 gooit voor mij ook hele hoge ogen.
Klopt het dat er in SMG2 maar 60 of 70 sterren te behalen zijn? Best weinig toch,vergeleken deeltje 1 waar er 121 zijn. Of zie ik het verkeerd?
Volgens mij kan je 120 sterren uithalen. En als je hem uitgespeeld hebt, kan je nog 120 groene sterren halen. Dus best uitgebreid allemaal.
Nee, in dit deel is het juist beter uitgewerkt. Dat hele spacestation in het eerste deel was te uitgebreid en onoverzichtelijk. Je wist soms echt niet waar je heen moest voor een bepaalde galaxy. Daarvoor is de huidige opzet met de "Super Mario Bros 3+" wereldkaart juist geweldig. Je ziet meteen waar alle galaxies zijn en welke je hebt uitgespeeld etc.
Vond vooral de Galaxy view uit het eerste deel erg leuk. Gaf ook meer een sfeer dat ik in de ruimte was. Heb ik deze game nog niet gehad. Verder vind ik de gameplay wel leuker. Met z'n 2en is het spel trouwens een stuk makkelijker.