Mn xbox heeft vandaag geen kuren gehad en tog ongeveer 4 uurtjes gedraaid kon ik beter me maar niet laten afschrijven
Dat vind ik niet erg hoor, het is natuurlijk wel leuker als je wint, maar het organiseren van toernooien/toernooicentrum vind ik bijna nog leuker.
Zit zelf vanavond met zaalvoetbal! Dus zullen wij voor volgende week afspreken? Voor de andere in Poule B? Wanneer zien jullie mogelijkheden?
Zwitserland - Paraguay 3-1 3' 1-0 N'Kufo 17' 2-0 Senderos 29' 2-1 Cardozo 72' 3-1 N'Kufo Een leuke wedstrijd, in de tweede helft had ik de bevrijdende 3-1 eerder kunnen maken. Na de 3-1 kreeg ik nog 2 grote kansen met N'Kufo en mocht Senderos zelfs bijna zijn 2de maken. Aan de andere kant bij een 2-1 stand schoot je nog een bal, die ver voorlangs leek te gaan maar bijna door een spits van jou binnen werd gelopen. Dat was wel even slikken. Succes verder in het tournooi!
Zwitserland - Paraguay 3-1 3' 1-0 N'Kufo 17' 2-0 Senderos 29' 2-1 Cardozo 72' 3-1 N'Kufo Door die vroege goal van jou moest ik meteen aanzetten. Werd nog erger na de 2-0. Schiet de vrije trap erin en dan kan alles weer. Idd dat vage schot van Cardozo dat er nog bijna in ging via Santa Cruz haha. Liep bij mij niet lekker maar dat is geen excuus. Je had veel meer kansen dan mij, succes verder!
Uhmm, ik kijk eerst even deze wedstrijd af en daarna ga ik met een vriend nog even een paar potjes spelen. Dus denk niet dat het vanavond nog gaat werken.
Modem is naar de klote. Er is ondertussen een nieuwe opgestuurd geworden, dus ik kan vanaf maandag/dinsdag hopelijk mijn wedstrijden spelen!
Poule B, ik heb vanaf vandaag wel veel tijd, ben vandaag en morgen zowieso vrij van werken, dus kan het bijna de hele dag door
Dan spelen wij morgen overdag onze wedstrijd? Heb zo direct een examen! Als ik deze haal, ga ik in de stad naar Ivoorkust - Portugal kijken en dan denk ik niet dat ik vanavond nog scherp zal zijn door de alcohol Mocht ik vanavond toch de scherpte hebben, kan het zijn dat we vanavond een potje kunnen spelen. Maar houd het op morgen! Dat we vanavond misschien oefen potje kunnen spelen...
Is goed, ik ben vanavond van half8 tot een uurtje of 10 wel weg denk, maar daarna zal ik even online komen.. Morgen is mn verjaardag, dus ben in principe de hele dag thuis.. alleen savonds komen vrienden een biertje doen dus dan heb ik geen tijd..