1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 24 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Die Spyker krijg je toch gewoon als gift? Elke VIP dacht ik.
    Doe kan die dan op zijn? 8).
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Vigil haalt waarschijnlijk 2 dingen door elkaar.
    VIPS krijgen *gratis* (dus geen ingame credits hoef je te betalen) de Spyker in hun garage gegift als ze (met echt geld) de pack gekocht hebben.

    De Spyker staat dus niet als gratis auto op xbox live marketplace
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2010
  3. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    denk het ook niet.
     
  4. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    is wel irritant, ik heb al een paar auto's gekregen waarvan ik de carpack niet heb gedownload. Daar staat dus zo'n slot je en ik kan er helemaal niks mee doen, hij zal voor eeuwig in m'n garage blijven staan op slot.
    Weer zo'n stom trukje van Turn10 om me te verleiden alsnog de carpack te kopen. Nou mooi niet =(
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Eh nee dat kan niet. Dan kun je die gift niet verifiëren namelijk.
     
  6. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb de 308 RCZ wel via zo'n gratis bericht kunnen ontvangen. De Spyker wilde ik ophalen maar daar moest ik een Gold-membership voor hebben. Trial-cardje opgevraagd, aangemeld, opnieuw geprobeerd. Bericht verdween en geen Spyker :+.
     
  7. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de vorige pack was het niet de Spyker die je gratis kreeg zonder het pack aan te schaffen,maar dat was de Spada Vetture Sport - Codatronca TS (2010)
     
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Maar de Spyker die werd je gegift (in je garage).
    Kan wel denk ik als je de gratis auto gedownload hebt. Dan download je in feite ook de andere auto's, maar daar heb je dan nog geen toegang tot om ze te gebruiken.
     
  9. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Komt er op neer dat er hier geen Spyker in de garage staat, alleen eentje te koop (met een slot).
     
  10. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Was het geen VIP actie ofzo? Ik heb hem iig ook gekregen een tijdje terug al :).

    Gisteren die nieuwe pack gekocht. Ik vind deze eigenlijk toch wel de minst goede pack, niet slecht maar ik heb betere packs gezien :+. Vind die Chrysler (Jeep) toch wel een super auto hoor, heb er een stock car blok ingezet en nu wil hij wel blazen :+. Op het rechte stuk (Le Man) gaat hij de lucht in, maargoed hij is ook niet om races mee te winnen :D
     
  11. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hij gaat de lucht in?
     
  12. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Jah, bij 300km/h gaat hij vliegen zodra je over de 'heuveltjes' rijdt :+

    Even voor de duidelijkheid: Het vliegen duurt een seconde, daarna ben je de controle meestal kwijt :D
     
  13. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb al een tijdje het bericht in mijn inbox van Forza 3

    You have been gifted a missing content, als ik erop klikt dan mist hij het inderdaad. Wie heeft dit nog meer gehad?

    Heb de Limited Edition (met die VIP pack) \o/

    en alvast bedankt
     
  14. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    even de sample downloaden;)

    dan krijg je 1 auto uit de map pack. de rest is dan gelockt maar je kunt ze iig wel zien met multiplayer. dat is beter dan zo'n volkswagen bora
     
  15. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij staat er wel eentje in de garage met slotje. Komt omdat ik de sample (gratis) car had gedownload van de carpack. Daarna kreeg ik het bericht met de spyker gift waarin stond dat ik de pack moest kopen om de spyker te downloaden. Ik heb hem al wel in m'n garage. Ach, door vrienden te joinen kan ik er alsnog wel in rijden. Het is wel een vette bak, maar voor 400MSP voor een auto is wel een beetje veel (rest is k*t).

    Maargoed de nieuwe carpack bevalt wel aardig. De Lotus maakt alles goed en het is mooi om te zien hoe de BMW X6 M aan de oude X5 gewaagd is.
     
  16. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606


    Omdat mijn racestuur stuk is heb ik voor de eerste keer wat gespeeld met de replay en movie mode in Forza 3. De Forza 2 pics zijn alleen ter opvulling en vervang ik later door FM3 replay scenes. Wat duurt dat lang trouwens voordat een movieclipje is doorgestuurd naar de FM3 site.
    Moeilijk trouwens om een xbox 360 stuurwiel nog ergens te scoren. Zou wel lekker zijn als F1 2010 uitkomt van Codemasters.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2010
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ziet er goed uit hoor loyall....
     
  18. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben eindelijk onder de 6 minuten gekomen op de nordschleife met een R1 auto :D. Moet alleen nog zorgen dat ik m helemaal clean rijd want tot nu toe heb ik altijd zo een uitroepteken naast mijn tijd. Krijg je trouwens ook een uitroepteken als alle 4 je banden van de grond zijn?
     
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Soms wel. Valt mij ook op dat als ik te hard spring op bepaalde stukken krijg ik zo een penalty. Maar bij de ring, in het laatste gedeelte zijn er stukken waar je ook gewoon springt met bepaalde auto's, daar krijg je weer geen penalty voor....
     
  20. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik soms ook heb dat als ik een nieuwe ronde begin dat de ronde gelijk vanaf het begin niet clean is. Wel vervelend als je net een nieuwe ronde begint op de nordschleife.

    van de week in de R3 65ste op silverstone international. en gister R2 plek 97 op new york old reverse
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina